Sign in to follow this  
Followers 0
moisen83

Jette og Rasmus - D.20.august 2011

20 posts in this topic

:fløjt: Velkommen til min planlægningstråd :)

Har tit været her inde på BK for at kigge, og nu er vi igang med at planlægge vores bryllup, så ville jeg også prøve og lave en tråd her inde.

Lidt om os:

Jeg hedde Jette, er 27år, min forlovet hedder Rasmus, han er 26år . Vi har været sammen i over 4 år og vi har en dejlig lille drenge på 1 år.

Billede af os Link

Frieriet Link

Sådan mødtes vi Link

Min bryllupsplanlægning

Er der helt styr på :)

Mangler vi

Vielsen:

Kirken. Hejls Kirke Link

Vielseringene

Fotografen

Kørsel ( Har mine forælder planlagt noget)

Kirke hæfte

Festen::

Fest stedet er bestilt

Live musik (Det betaler mine forælder, da de ikke vil have at vi bare spille "dåse musik") :tunge:

Mad og drikkelse

Bryllupskage

Bruden og Brudepigen:

Kjole

Sko

Smykker

Hårpynt

Brudepigen kjole

Hårpynt til brudepigen

Brudegom, forlover og brudesvend:

Kommer sener :heart:

Det kreative

Invitiation er lavet og sendt ud

Bordkort

Gave æsker

Menu kort

Ris poser

Bord pynt

Edited by moisen83
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupskagen

Da min svigermor blev gift lave min forlovet deres bryllupskage, sammen med hans bror svigerfar. Så vi vil selv lave den, da det er billiger og det heller ikke er så svært at lave.

Denne kage er til ca 40 personer.

Kagen:

Bund

Mørk chokoladecrem med krokant

Bund

Hvis chokoladecrem med abrikoser

Bund

Overtrækkes med macipan

Når man har lavet tre i forskelige størrelser sætte man dem oven på hinanden.

Icing hen over og pynt den. (Så nej det er ikke flødeskum der er på den)

post-39633-1272974140.jpg

Edited by moisen83
0

:heart: Frieriet :)

Rasmus friet til mig, på vores 4 års dag. Vi havde 4 års dag en tirsdag så vi havde beslutte at vi ville feje det om lørdagen, hvor vi bare ville tag ud, spise sammen og hygge os sammen. Men sådan skulle det ikke gå.

Om tirsdagen havde vi aftalt at vi lige skulle mødes når han havde fri, for at handle lidt ind, så han ringe til mig og spurgte om jeg var på vej, det var jeg så ikke da jeg var meget træt og havde lagt det meste af dagen og sovet, men jeg kom op og af sted for at mødes med ham. Lige puselig ringer han og fortæller at han bliver lidt forsinket da bussen han var med, var brudt sammen. Bliver lidt sur for nu har han været efter mig fordi jeg ikke var kommet af sted.

Da han så kommet fortæller han så vi skal spise en hyggelig middag sammen og bagefter skal vi i biografen og se en film, og jeg skal ikke tænke på vores søn for ham vil min mor hente og så passer de ham til næste dag. Vi beslutte da vi er færdig med at spise at vi bare tager hjem og ser nogle film sammen, da vi kommet hjem går de ca. 5 min før jeg ser at der står 25 flotte roser på bordet som han har været hjemme med inde han skulle mødes med mig. Kigger på dem og ved næste ikke hvad jeg skal sige, mens jeg står og kigger på dem kommer han ind med en enkel rød rose og han sætter sig på knæ og sprøg mig om jeg vil gifte mig med ham, jeg siger selvføglig JA :fløjt:

Edited by moisen83
0

Annonce ♥

Såden mødtes vi hinanden

Vi bengyndte af skrive sammen over netdate i nov 2005, da vi af skrevet sammen i ca 2 uger bliver vi enig om at vi ville mødes men da vi kom til dagen, hvor vi skulle mødes komme den noget vejen. Vi blev dog ved med skrive sammen.

April 2006 jeg skulle til gamle elev dag på en efterskole sammen med min veninde, hun viste godt af jeg træt af at være single, så hun tog min mobil og spøgle hvem de forskellige fyre er som jeg har på mobilen, jeg fortæller så hvem de er og at de fleste kun er venner, da hun så kommer til Rasmus fortæller jeg hende at vi har skrevet sammen i lang tid men hver gang vi skulle mødes kom der noget i vejen.

Vi snakke så lidt om det og bliver enig om at jeg skal aftale et møde med ham. Jeg snakke så lidt med ham og vi beslutte os for at mødes i påsken. Dagene inde vi skal mødes er han i KBH hos noget familie, vi snakke meget og sms meget sammen, mens han er der over og da han kommer hjem, snakke vi sammen og han sprøger så om han ikke godt må komme fordi da han keder sig. Jeg giver ham så lov man han får at vide at min veninde også vil være der, men det er ikke noget problem sig han. Jeg hente ham ved bussen og det var næsten kærlighed ved første blik.

Dagen efter var jeg hjemme ved ham, og han havde købt en rose til mig :cheerleader3:

Edited by moisen83
0

Hejls Kirke

Vi har valgt at vi vil gifte i Hejls kirke da det er en hyggelig lille kirke hvor der er plad til ca.150 (ikke at vi regner med at der kommer så mange) :heart:

Men grunden til at vi også tager den er fordi at jeg er døbt og konfimert i kirken og min kommene mand har ikke rigtig en kirke han høre til, og det bedste af det hele er at festestedet ligger ca. kun 5 min gang der fra.

0

Annonce ♥

Vi har købt vores ringe, det er måske lidt tidligt, men en smykke butik i Kolding skulle lukke, så de havde 50% på alle vare også vielse ringe. Så vi var inde for at kigge og fandt nogle, hvor den ene halvdel er guld og den anden del er i hvid guld.

post-39633-1288470597.jpg

0

Bryllupsmesse i Inspiration:

Havde en hyggelige aften i Inspiration, der var en velkoms drink og lidt frugt da vi kom og bagefter kunne vi gå rundt i butikken og lave en ønske liste, personalet var flinke til at hjælpe med at udfylde den og gav gode råd.

Man kunne se nogle enkle brudekjoler fra Lilly's vi fik et kort der gav 10% rabat på brudetøj vis vi købte der.

Man kunne smage på bryllupskager og se brudebukter.

Vi vandt en lille konkurence som de havde, vi fik øreringe, brudepar til bryllupskagen, Georg jensen bestik til 6 personer og nogle andre ting. :thumbsupsmileyanim:

Da vi havde lavet ønske listen fik vi en lille pose fra Inspiration hvor der var nogle gave i, alt i alt en rigtig hyggelig aften.

0

:fløjt: Velkommen til min planlægningstråd :)

Har tit været her inde på BK for at kigge, og nu er vi igang med at planlægge vores bryllup, så ville jeg også prøve og lave en tråd her inde.

Lidt om os:

Jeg hedde Jette, er 27år, min forlovet hedder Rasmus, han er 26år . Vi har været sammen i over 4 år og vi har en dejlig lille drenge på 1 år.

Billede af os Link

Frieriet Link

Sådan mødtes vi Link

Min bryllupsplanlægning

Er der helt styr på :)

Mangler vi

Vielsen:

Kirken. Hejls Kirke Link

Vielseringene

Fotografen

Kørsel ( Har mine forælder planlagt noget)

Kirke hæfte

Festen::

Fest stedet er bestilt

Live musik (Det betaler mine forælder, da de ikke vil have at vi bare spille "dåse musik") :tunge:

Mad og drikkelse

Bryllupskage Link

Bruden og Brudepigen:

Kjole

Sko

Smykker

Hårpynt

Brudepigen kjole

Hårpynt til brudepigen

Brudegom, forlover og brudesvend:

Kommer sener :heart:

Det kreative