LeneBak

Lene og Henrik´s drømmebryllup

43 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder, I oser af livsglæde!

Som jeg også har skrevet i din planlægning, ser du sød og skøn ud, du smiler så kønt! Indbegrebet af en brud! Men det er nu også en flot gom, du har fået dig :-)

Stort tillykke med brylluppet!

0

Tusind tak piger.... vi havde en helt fantastisk dag, som bare var alt alt for hurtigt overstået... Der ska nok komme flere billeder - men det tager lidt tid når der er over 500 billeder at kigge igennem ;)

0

Annonce ♥

Først må jeg sige, nej hvor er din kjole bare fantastisk til dig! :cheerleader3:

Nogle fantastiske billeder i har fået taget, og hvor ser alt bare helt perfekt ud!

Super smuk kirke invendigt som i er blevet viet i..

0

Annonce ♥

Der er så mange ting her på BryllupsKlar så det er svært at følge med i det hele ;)

men et forsinket tillykke med den store dag :) , du/ i ser super søde ud ;) Dejlige billeder i har lagt ind..... Glæder mig til det bliver min tur :)

0

Annonce ♥

Stort stort tillykke til jer! Sidder og bliver så glad på jeres vegne - føler vitterligt den store dag helt ind i min krop! For det er STORT og uvirkeligt.

Nyd det - også her tiden efter... Vi har snart vores 1 års bryllupsdag, men jeg tænker stadig på dagen, og jeg ser stadig billeder... :)

0