Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Rim til favour æsker..

3 posts in this topic

Hej de damer

Vi har lavet favour æsker til bordkort. Jeg havde ikke tænkt at der skulle rim i dem, om hvorfor de indeholder hvad de gør.... men måske folk ikke kan gætte hvorfor de skal have de forskellige ting.

Hvad tænker i? Skal jeg alligevl lave nogen? Eller skal vi præsentere æskerne i vores "velkommen og tak fordi i kom tale" inden middagen??

Eller er der nogen der vil rime for mig?

I vores æsker er der:

plaster

chokolade

tanstikker

sikkerhedsnål

ordensregler

og til dem under 40 et kondom

Hjælp - what to do??

0

Annonce ♥

Jeg synes bestemt ikke det er et krav.

Vi har valgt at gøre det fordi det ellers for os måske ville virke en smule akkavet (vi bruger også vores som bordkort). Jeg ved der ikke er mange i vores omgangskreds der har fået en favour-box før, så ligesom for at fortælle hvad tingene skal bruges til.

I kan sagtens bare præsentere dem ved velkommen-talen. Jeg er dog temmelig sikker på at det ville være et punkt min mand nemt ville glemme at få med ;)

0

Vi havde faktisk tænkt os, at der ikke skulle være rim og remser i vores - jeg er faktisk ikke helt tilhænger af det ;)

MEN - da vi ikke kune har puttet forskellige indlysende ting i, men også en tørret rød rose, som er fra gemalens frieri, følte jeg det var nødvendigt, for ellers ville ingen fange symbolet..

De ting du nævner, synes jeg ikke behøver nogen forklaring. Så hvis du helst vil være fri, ville jeg bare lade være :heart:

0