Sign in to follow this  
Followers 0
IbenJ

Slør til min kjole

11 posts in this topic

Hej allesammen.

Jeg har en stor drøm at et langt slør. Men damen i forretningen og min mor mente begge at det ville være "synd" for kjolen da den er så flot bagfra og det ville et langt slør skjuler lidt.

Jeg kan godt se lidt hvad de mener men jeg er ikke sikker på er det betyder så meget.

Hvad ville passe godt til min kjole?

post-41993-1272992566.jpg

Edited by IbenJ
0

Annonce ♥

Wauw en smuk kjole!!!

Altås jeg syntes sagtens du kan have slør på til. Jeg ville vælge et et lags gulv langt slør som ender lige før slæbet starter eller lige efter. Hvis det er enkel lags, så kan man se iggennem og så kan du stadig se de smukke detaljer.

Ellers skal du vælge et kort et og derved "skjuler" du ikke kjolen.

Hvis du gerne vil have slør på, så syntes jeg hel bestemt du skal have det.

Edited by Milje
0

Vanvittig flot kjole!!! :heart: Wauw. Hvor er den fra? Jeg tror jeg ville vælge langt enkelt lags slør som man kan "se" igennem eller birdcage.

For dulan den er fin den kjole. Har du en planlægningstråd hvor man kan se dig i den?

0

Smuk, smuk kjole!

Personligt er jeg ret vild med manilla slørene med blonekanter, så sådan et ville jeg overveje for at køre blonde temaet helt ud. Du kan sagtens vælge et langt, bare sørg for at det kun er et lags, så kan man nemt se igennem.

0

Annonce ♥

Sikke en SMUK kjole.. kan godt følge din mors og ekspedientens tanker i forhold til at skule detajerne... Men hvis du gerne vil have langt slør på kan det sagtens lade sig gøre.... Jeg ville nok vælge noget i stil med disse...

post-39397-1272999784.jpg

post-39397-1272999791.jpg

post-39397-1272999796.jpg

post-39397-1272999812.jpg

0

Vanvittig flot kjole!!! :) Wauw. Hvor er den fra? Jeg tror jeg ville vælge langt enkelt lags slør som man kan "se" igennem eller birdcage.

For dulan den er fin den kjole. Har du en planlægningstråd hvor man kan se dig i den?

Dejligt med en masse ros for kjolen. Tak for det! :heart: Den er købt i House of brides og er af mærket La sporsa. Du kan godt se mig i den i min planlægningstråd men billederne er ikke så gode for det er mig selv der har taget dem.

0

Jeg synes et langt et-lags-slør er det der skjuler kjolen mindst!!

Hvis du vælger et slør der stopper på ryggen, så tager kanten af sløret (også selvom det er en neutral kant) fokus fra kjolen, hvilket jeg synes er synd i dit tilfælde (jeg skal selv have et slør på til knæene). Derimod "rammer" et gulvlangt slør kjolen ind, og man kan stadig se hele kjolen, uden at øjet generes af sløret.

0

Annonce ♥

Miss-Lena det er lige sådan et slør jeg drømmer om. De er også smukke dem med blondekant men det bliver måske lidt for meget. Jeg tror at jeg vælger et langt enkelt slør. Tak for jeres hjælp!

0

Jeg ville så nok ikke vælge et slør der er lige så bred som det MissLena havde på :heart: Synes at det bliver for meget til din kjole..... Jeg ville vælge et meget enkelt og langt slør - uden blonde....

0

Selvom jeg elsker tyl (og helst meget af det) er det nok rigtigt at det ikke skal være lige så bredt som Miss-Lenas slør. Det ville blive for meget til min kjole. Det havde jeg slet ikke tænkt over.

2103Lone det er bare en super flot slør og din kjole er bare så smuk til dig!

Men jeg er virkelig glad for at i mener jeg godt kan havde et lang slør på til kjolen!

Edited by IbenJ
0