Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Hullu

Små bryster, høj kvinde, kjole hvordan??

13 posts in this topic

Ja jeg skal kirkelig velsignes i 2012 og kunne godt tænke mig nogle erfaringer ang kjoler og bryster og højde....

Er jo totalt novice og kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer...

Så kom frit frem...

Har str A i BH og er 1.80 høj...

Så sig frem...

0

Annonce ♥

Jeg er selv en A'er - Min kjole havde dog indbygget skål (dog uden at det så voldsomt ud) - kunne ikke helt fylde den ud, men det kan klares ved at få et lille indlæg syet fast eller lign :cheerleader3: - jeg kunne personligt selv bedst lide med lige overskæring over brystet i stedet for sweetheart (nok netop fordi jeg er en A'er)

Altså synes at du nemt kunne bære en ballgown model ala min. Men det er også meget en smagssag og om hvem du er som person

Billede af min egen kjole og en kjole i stort set samme model (den sidste er til salg, hvis nogen er interesseret ;) )

post-36326-1273132931.jpg

post-36326-1273132988.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Jeg er selv en A'er - Min kjole havde dog indbygget skål (dog uden at det så voldsomt ud) - kunne ikke helt fylde den ud, men det kan klares ved at få et lille indlæg syet fast eller lign :loveflag: - jeg kunne personligt selv bedst lide med lige overskæring over brystet i stedet for sweetheart (nok netop fordi jeg er en A'er)

Altså synes at du nemt kunne bære en ballgown model ala min. Men det er også meget en smagssag og om hvem du er som person

Billede af min egen kjole og en kjole i stort set samme model (den sidste er til salg, hvis nogen er interesseret ;) )

Dine kjoler er bare utroligt flotte, har dog købt en kjole jeg er rigtig glad for, ellers kunne jeg godt blive fristet..... :cheerleader3:

0

Nu har jeg jo set Miss-Lenas kjoler live - og wauw!!

Til trådstarter: Kunne vi lokke et billedefrem af dig, så er det lidt nemmere at komme med ideer til, hvad der kunne klæ dig.

Ellers er mit råd - book en tid i en kjole forretning og prøv en masse kjoler i forskellige former og snit. Så finder du ud af hvad er flot til lige netop dig :cheerleader3:

Held og lykke med kjole valget - det er bare så sjovt!!

0

Annonce ♥

Mit råd er også at tage ud og prøve kjoler - tag bare afsted nu, så har du en idé om hvilken slags kjole du skal kigge efter på nettet, inden du rigtig skal ud og købe kjole. (for guds skyld, lad være med at købe en nu - der er så mange og når der er så lang tid til, skal du nok finde kjolen!)

Ellers prøv at se denne tråd, måske du kan bruge den til noget?

0

Nu kommer det selvfølgelig an på hvordan du ellers er bygget, men du kan jo godt regne med at de fleste modeller der viser kjolerne på billeder er omkring din højde og mange har samme størrelse barm som du. Så du kan jo lure lidt på hvad du kan lide, og så kunne vi måske melde tilbage hvad vi tror passer dig bedst(ifm. et billede af dig selv)?

0

Jeg er selv høj og slank, med en relativt lille barm. Og jeg kan kun sige tillykke. Stort set alle kjoler klæder sådan nogen som os. Vi kan både bære den store marenges eller den enkle slanke model. Så rigtig god fornøjelse med at prøve.

Brysterne kan man løfte med alle mulige trix og kjolen rettes til så den ikke gaber over barmen.

KH frk R

0

Jeg er selv høj og slank, med en relativt lille barm. Og jeg kan kun sige tillykke. Stort set alle kjoler klæder sådan nogen som os. Vi kan både bære den store marenges eller den enkle slanke model. Så rigtig god fornøjelse med at prøve.

Brysterne kan man løfte med alle mulige trix og kjolen rettes til så den ikke gaber over barmen.

KH frk R

Jamen det lyder da dejligt....

Jeg skal da også ud at prøve kjoler.. men der er jo laaanngg.. tid til.. men jeg er vel ikke den eneste der er i så god tid eller?

0

Annonce ♥

Gætter på kjolen er fra et ikke EU land. Har selv bestilt min i Kina og forventer at betale 11% told og 25% moms. Dog ved jeg at nogen har været så heldige at pakken er gået lige igennem uden at der er kommet afgifter på, ´men det regner jeg nu ikke med.

KH frk R

0

Annonce ♥

Jeg bestilte min kjole fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og der skulle jeg ikke betale told. Men det er fordi Milly havde skrevet på pakken at det var en kjole, og den kun var 10$ værd. SÅ tolden har sikkert syntes at det var for lavet et beløb at fortolde...

0