Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Betina-Kim

Hmmmm... smykker????

9 posts in this topic

Skal op og have min kjole tilrettet idag, og har en masse ting jeg skal have med for at se hvad der passer...

Skal også have smykker med, er dog meget i tvivl. Var I ude og købe nogen, lånte eller hvad gjorde I? Jeg har min syren halskæde som jeg fik af kæresten i fødselsdagsgave sidste år som jeg gerne vil have på, men hvis den nu ikke passer til kjolen....

Måske et lidt mærkeligt problem, men det fylder en del... :)

0

Annonce ♥

Jeg kan godt følge dit problem...

Altså mit blev løst ved min søde bedre halvdel for lidt tid siden gav mig de smykkeste øreringe, nogle han helt selv hade valgt, med tanke på jeg skulle ha dem på til vores store dag..

Ergo skal jeg bare hunte halskæden der følger med...

Mænd har så få ønsker ang. bryllup, så vil jeg da opfylde det her ;)

0

jeg lånte en halskæde af min mor. Det var et arvestykke fra min afdøde mormor, og den halskæde, som hun altid havde på, når hun virkelig skulle være rigtig fin. vedhæfter lige et billede, så du kan se kæden sammen med kjolen

post-34886-1273597196.jpg

0

Jeg kan sagtens følge dig

Jeg har købt 4 sæt og er endnu ikke helt klar over om det skal være nogle af dem :)

Så jeg tror jeg sætter nogle af mine til salg herinde på et tidspunkt (nogle af dem kan du se i min tråd)

0

Annonce ♥

Jeg har købt et sæt med halskæde og øreringe samt et sæt øreringe, hvis jeg ikke skal have halskæde på. Jeg synes ikke, at nogle af dem jeg havde passede til kjolen + det jo var en god anledning til at shoppe smykker :)

0

Min pap-morhar købt halskæde og øreringe til mig i Polen. Hun spurgte mig, hvad for en stil jeg hade regnet med og købte ud fra det.

Jeg ved ikke endu, om jeg vil bruge kæden, da jeg er lidt usikker på, om den vil passe til kjolen. Ellers kigger jeg på, hvad de har i butikken, når jeg skal har kjolen tilrettet, og så køber jeg noget dér eller finder noget tilsvarende et andet sted. Øreringene fra Polen skal jeg helt sikekrt have på :)

Men ja, stort dillemma! Jeg har godt nok også grublet over, hvilke smykker jeg skulle have på...

0

Min dejlige svigermor havde lavet en perlekæde og armbånd til mig og min brudepige/bedste veninde. Jeg fik også et par perler til ørerne. Min kæde var en lille smule for lang, men det gjorde ikke noget. Her er et billede hvor man ser mine smykker.

post-35929-1273959434.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har nogle gamle guldøreringe fra min oldemor (eller tip oldemor) samt en broche der passer til. Overvejer lidt at sætte brochen i en guldkæde og se hvordan det passer til. Ellers bliver det perler om halsen ...evt. med brochen på kjolen hvis det ellers ser fornuftigt ud. Regner med at teste det af når kjolen er her.

KH frk R

0