skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

108 indlæg i dette emne

Nå piger.....

Så må jeg hellere komme i gang med en beretning. Fotografens billeder skulle gerne komme i morgen - vi har set dem, og de er bare SÅ gode!

Det er helt vildt, at jeg nu kan sidde og skrive en beretning - i stedet for at skrive om, hvor langt jeg er nået i planlægningen! Det føles stadig lidt uvirkeligt - hele dagen gik bare ALT for hurtigt..... ville ønske jeg kunne opleve det hele én gang til

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lad os starte dagen i forvejen.... fredag d. 7. maj.

Om morgenen blev begge børn afleveret som de plejer - én i skole og én i dagpleje. Derefter var det bare om at komme hurtigt hjem, da kagerne skulle laves færdige og alle drikkevarer, bordkort osv skulle transporteres til forsamlingshuset. Desuden skulle Claus ordne bilen - have den vasket og pyntet lidt til om lørdagen. (Hmmmm.... Det er nok en mande-ting) :)

Ved 14-tiden hentede jeg den største af drengene, så han kunne komme med mig til negle-dame. Jo, han synes det var ENORMT kedeligt, men så er en Nintendo DS en rigtig god ting at have. :)

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder......

post-37717-1273601439.jpg

post-37717-1273601454.jpg

Den opmærksomme læser har nok allerede opdaget det fine hjerte på min højre ringefinger - hvor skulle det ellers have siddet!?! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg havde fået ordnet negle, havde Emil (min dreng) og jeg godt nok travlt. Mie veninder havde sagt de lige ville komme forbi, så kunne vi hygge os lidt med noget mad og lidt vin. De vidste også godt, at Emil var hjemme, så der var selvfølgelig også tænkt på ham. :) Hmmm..... Jeg må vel hellere lige nævne at Claus havde hentet Alexander (den mindste) og de skulle så overnatte ved Claus´ forældre.

Jeg nåede lige at komme i bad og få ryddet lidt op i huset inden pigerne var her. Det var SÅ skønt at se dem! :) Vi var i alt 5 piger. Vi var to fra Odense, en fra København, en fra Als og den sidste fra Bornholm! Hende fra Als og hende fra København skulle tilbage samme aften, for så at køre til Odense igen næste morgen til brylluppet - prøv lige at snakke om gode veninder!!!!

Det var sådan en hyggelig aften - jeg ville ikke have undværet det for noget andet. det var så rart at kunne få tankerne væk fra næste dags begivenheder - og så fik jeg bare lov til at slappe af!

Her kommer lidt billeder fra fredag aften.....

post-37717-1273603387.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da tøserne var kommet ud af døren, skulle eg lige nå at lakere negle på tæerne og prøve undertøj! :) Jeg havde jo lige nået at impulskøbe noget fint (læs: meeeeeeeeeeeeget sexet) undertøj til bryllupsnatten. Det skulle gå så stærkt, at jeg ikke nåede at prøve det i forretningen :) Heldigvis passede det :):):):blush::) (Og det var Claus MEGET MEGET MEGET glad for!!!!!)

Jeg gik i seng ved 24-tiden. Måske lidt sent, når man tænker på jeg skulle meeeeeeeeget tidligt op

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nåede vi endelig til lørdag d, 8. maj :):):) Den dag vi havde ventet på så længe.

Jeg vågnede allerede ved 4-tiden og var SÅ spændt! Men fornuften overtog og jeg måtte lægge mig til at sove igen - selvom det var svært :) Klokken 5 var den gal igen - og denne gang var jeg endnu mere spændt! Så jeg lå et stykke tid og tænkte over dagens forløb og kiggede på min dejlige dreng, som i dagens anledning havde sovet ved siden af mig :biggrin:

Vejret var jeg ikke specielt imponeret over, men vores motto er åbenbart blevet i dagene op til brylluppet: "Det er jo som det er"

Her er lige et billede af himen d. 8. maj 2010 kl ca 5.45 :)

post-37717-1273605118.jpg

Efter et bad og en dejlig kop kaffe, stod Emil også op - eller dvs han øjnede lige muligheden og tændte for tv´et! Og så tænkte jeg: Hvorfor dog ikke spolere ham helt en dag som i dag?!

Så Emil fik en nutella mad og et glas mælk på sengen! (Hvad TÆNKTE jeg da lige på????) :)

Og så var det lige tid til fjolle-billeder :blush:

post-37717-1273605359.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da klokken nærmede sig syv havde jeg fået lagt min make-up - og var egentlig ret godt tilfreds! Jeg nåede lige at skrive lidt på BK inden jeg tog afsted til min frisør-veninde, der skulle sætte mit hår. :)

Igen måtte jeg erkende, at en Nintendo DS er en vidunderlig ting at have på sådan et tidspunkt! :) Så imens jeg fik sat hår, så fik Emil spillet!

Så kommer der lige nogle hår-billeder :):):blush:

post-37717-1273605874.jpg

post-37717-1273605886.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej kjolesøster!

Har lige set billederne fra kirken i din anden tråd, og hvor ser du bare gudesmuk ud! Den kjole er jo en drøm på dig! Håber I havde en rigtig god dag - glæder mig til at læse mere af din beretning!

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kommer fortsættelsen......

Da vi kommer hjm fra frisøren er min veninde også kommet, som jo skal hjælpe mig i kjolen - og alt det andet! :cheerleader3: Jeg har ikke lige nogle billeder af dén seance, men jeg var PÆNT nervøs. På et tidspunkt kommer min svigerfar-to-be (i hvert fald på dét tidspunkt) og afleverer min bruebuket og knaphulsblomster til mn far og til Emil. Jeg var vildt spændt på at se buketten - også selvom jeg faktisk har været med til at bestille den! Den var SÅ smuk og det var lige, hvad jeg havde tænkt mig.... :denmarkflag:

Mine forældre kommer ved 9.30 tiden og min mor skulle sy det sidste sting på kjolen - der var jeg altså lige ved at gå helt i zilla-mode :denmarkflag: Hun kunne ikke rigtig få tråden igennem nålen - og jeg var da nær ved at panikke totalt! Helt galt er det, da hun spørger om jeg ikke kan få tråden igennem!!!!! :denmarkflag: Come on - jeg står med tusind lag tyl på og har lige fået lavet negle, så jeg føler mig helt handicappet...... Heldigvis kommer min veninde til undsætning!

Min far og jeg kører til kirken et kvarter i ti, som aftalt - så langt så godt! Men da vi kommer til kirken er der stadig folk der er på vej ind i kirken...... klokken er nu tre min. i ti, så vi må lige køre lidt rundt..... Da vi så kommer til kirken - igen, så er der stadig folk, der er på vej ind i kirken..... måske er det bare ikke de hurtigste venner vi har! :loveflag:

Og heldigvis er én af disse personer FOTOGRAFEN!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

(Han har i øvrigt afleveret cd´en med billederne helt personligt i dag) :blush:

Og så billedspammer jeg lige......

Fotograf Boje Demant

post-37717-1273860882.jpg

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer