leilasp

fotografering før vielsen

7 indlæg i dette emne

Ja jeg har bare et lille holdnings spørgsmål til jer seje kvinder.. vi skal giftes i februar måned formodentligt kl 15, men så er problemet jo at det er nærmest mørkt inden vi kommer ud af kirken, kan man så godt få taget udendørs billeder inden selve ceremonien??? vi vil gerne have billeder fra kirken både før og efter vielsen, så det er mest de billeder på location jeg tænker på... hjæællllp skal bestille tid i kirken i denne uge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det kan man vel godt, men det kommer jo an på, om I er helt afklaret med, at I ser hinanden FØR vielsen.. at han ser dig i din kjole, dit hår m.v... Det giver måske ikke HELT samme sus, når du skal op af gulvet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror såmænd ikke man bliver mere eller mindre lykkelig af, at det først er i kirken at man ser hinanden. Det er mere, som de andre skriver, et spørgsmål om suset i maven når man træder ind i kirken og skal gå op til sin kommende mand.

Jeg er ikke spor overtroisk og vi har da også tænkt os, at sove sammen den sidste nat inden, nu har vi jo altså sovet sammen i de sidste 9 år :balloons: , men alligevel betyder det meget for mig, at han ikke ser mig med håret sat og i kjolen førend jeg træder ind i kirken.

Men er man 100 % afklaret med at det ikke betyder noget for en, så kan man da sagtens blive fotograferet først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min tanke er, at i sagtens kan få nogle rigtig skønne billeder efter vielsen, hvor skumringen sænker sig. Du bør næsten læse Anjapigens bryllupsberetning se her , hun blev gift i januar 09 eller Sarahs decemberbryllup se her Og hvis i har fotograften til at være der inden i bliver viet får i også nogle rigtige skønne billeder af forveningens glæde. Derudover kan i jo vælge en indendørs lokation ala Randers regnskov til de billeder :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer