Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Mine øreringe er udsolgte

13 posts in this topic

Jeg havde bestilt de helt perfekte øreringe til min kjole - men har lige fået besked om, at de er udsolgte og først biver produceret til august.

Øv hvor er det bare surt.

Så piger vil i ikke hjælpe mig - vil gerne have nogen i samme stil. Sølv med diamanter og gerne med en sort sten.

Her er dem jeg skulle have haft:

2cr25h5.jpg

Klem Milje som bare er så ked af hun ikke kan finde de overstående øreringe nogen steder :balloons:

0

Annonce ♥

Tak for dit bud mille - de første kunne måske være noget.

Jeg har bestilt nogle andre for julie sandlau og lige modtaget dem med posten i dag - men syntes bare ikke de klær mig særlig godt :balloons:

Åh det er ikke nemt

0

Annonce ♥

Ved ikke om jeg tør satse på at de kan nå til dk inden for 1 mdr.

Åh hvor er de svært...

Jeg håber stadig på de mirakløst dukker op på trendsales eller andet sted så jeg kan få dem jeg ønsker mig

0

Kan du ikke ringe til Sandlau og tigge og be - måske har de et par liggende, der har været brugt til foto eller noget.

Jeg har faktisk lige sendt en mail til dem i håbet om de kunne hjælpe :balloons:

0

Annonce ♥

jeg så igår et par i lyngbystorcenter fra Julie Sandlau der lignede meget dem du leder efter til 1000-1300 ca. i pandora og pi!

Ja hvem der så boede tæt på lyngbystorcenter... :(

0

jeg så igår et par i lyngbystorcenter fra Julie Sandlau der lignede meget dem du leder efter til 1000-1300 ca. i pandora og pi!

Ja hvem der så boede tæt på lyngbystorcenter... :(

Ring da og hør om de her dem... Og om du måske kan få dem sendt

0

Annonce ♥

Jeg havde bestilt de helt perfekte øreringe til min kjole - men har lige fået besked om, at de er udsolgte og først biver produceret til august.

Øv hvor er det bare surt.

Så piger vil i ikke hjælpe mig - vil gerne have nogen i samme stil. Sølv med diamanter og gerne med en sort sten.

Her er dem jeg skulle have haft:

2cr25h5.jpg

Klem Milje som bare er så ked af hun ikke kan finde de overstående øreringe nogen steder :thumbsupsmileyanim:

Jeg tager på Julie Sandlau lagersalg idag, jeg vil gerne se efter dem. Du kan sende mig en sms 51766257 hvis du stadig søger dem. Evt. med deres nummer eller kode så jeg kan tjekke at det er de rigtige :-)

Mvh Maria

0