Sign in to follow this  
Followers 0
AnnePigen

Underskrift på invitationer

16 posts in this topic

Hej

Måske et dumt spørgsmål, men min forlovede og jeg er lidt uenige om vi skal skrive under på vores indbydelser eller blot nøjes med at skrive vores navne (printet på invitationen). Min forlovede mener ikke, at hans håndskrift er pæn nok til det - jeg mener at den skal med for at gøre den personlig. Jeg kan godt se, at en underskrift bryder stilen i vores invitationer ... men vil det være OK at undlade at skrive under?

Hvad siger I? Hvad har I gjort?

0

Annonce ♥

Der er helt klart vores holdning at de skal skrives under - man ville jo heller ikke sende et brev uden underskrift....

Det med håndskriften - lige meget! Jeg vil ti gange hellere have et personligt underskrevet brev/invitation eller lignende, end jeg vil have en, der lige så godt ku' ha' været pakket af en maskine (som fx. vores kontoudtog!)... Lidt overdrevent, men I forstår vel hvad jeg mener...? ;)

Vi glemte det faktisk, da vi fik lavet vores invitationer, hvilket betød at der var meget lidt plads til det - men det gik og så så de underskrifter ikke så dominerende ud (men de var der!) ;)

Just my two cents!

Carina :hjerte:

0

Hej Anne

Vi har ikke underskrevet vores indbydelser - mest fordi vi nok mere forbinder en underskrift med en jobansøgning eller et mere formelt brev. Vi har i stedet pyntet indbydelsen med vores monogram og skrevet teksten i en "afslappet" tone, netop for at give vores personlige præg.

Men der er mange måder at gøre tingene på!!

Håber at du kan bruge svaret til noget og god fornøjelse med invitationerne.

Mange hilsner

Rikke :)

0

Annonce ♥

"Vi" har skrevet under på indbydelserne ... Eller det vil sige jeg har ... Min tilkommende synes hellere ikke hans håndskrift egnede sig, så vi valgt løsningen ligesom på eks. vis fødselsdagskort. Bare fornavn og så skrev jeg begge navne.

Mange hilsner Tanja

0

Hejsa!

Alle vores invitationer er skrevet i hånden, så det var helt naturligt at vi har skrevet under i hånden.

Om et par dage sender vi indbydelser ud, til dem, der "kun" blir' inviteret med til vielse og reception. disse er skrevet på computer, men vi skriver begge under i hånden.

;)

p.nille

0

Annonce ♥

Hej

Jeg har også skrevet alle vore invitationer i hånden.

Det tager tid ja, men jeg er meget til det personlige præg og folk har været glade for at de var skrevet i hånden.

Dog var der et par enkelte der ikke helt kunne tyde mine kragetæer men det vigtigste havde de da fået med :)

Invitationerne er også skrevet under i hånden af både min kæreste og jeg..

Knus

JJ

0

Annonce ♥

Halløsan. Vi har ikke skrevet vores indbydelser i hånden, det tage simpelthen for lang tid. Vi har heller ikke skrevet dem under med vores egen håndskrift. Vi valgte en flot skrifts type på vores pc og har så skrevet det hele med den og det er blevet rigtigt godt. ;)

0

Annonce ♥