Missfrance

Drengerøven og Divaen`s bryllup!

121 indlæg i dette emne

Fotografering ved kirken...

Her kommer der lige et par billeder af fotografering i kirken, sammen med børnene.

Jeg ELSKER de billeder, de er bare så fyldt af liv og glæde...særligt her hvor Melanie kaster med rosenbladene. :(

Som i kan se på billederne, så morede jeg mig under hele fotoseancen, for jeg synes bare det hele var så fantastisk og det var så livsbekræftende at se Melanie`s fryd og glæde. :cheerleader3:

2llc9b8.jpg

dy3vs.jpg

nmgohz.jpg

Læg mærke til Marcell og Marcus`s skjorter, de var lynhurtigt blevet hevet op af bukserne igen...de havde protesteret meget over at vi krævede at de var nede i bukserne, når de skulle gå op af kirkegulvet! Så vupti....ligeså snart vi var ude i våbenhuset, så kom de op igen. :cheerleader3:

4v03yf.jpg

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det tid til Limousinetur og photoshoot!!!

Her er vi på vej ned af trapperne foran kirken, for at komme ind i den ventende limousine, som skulle køre os ud til vores fotolocation!

Vi valgte at køre ud til et gammelt forladt pakhus, som nu bliver brugt af Hardball spillere....her var der masser af graffiti og ligepræcis de rå omgivelser vi ønskede at få taget billeder i... :(

8zo5ud.jpg

2cfpeh4.jpg

bhlsfd.jpg

2zrnrf9.jpg

Her ankommer vi til vores fotolocation, som var lidt af et forhindringsløb, med vandpytter og diverse ting og sager..... :cheerleader3:

2rmqfl2.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photoshoot i rå omgivelser..... :(

Efter vores ankomst til pakhuset og de mange beskidte forhindringer jeg skulle over i min rene, hvide kjole :cheerleader3: ...fandt vi et godt sted til vores billeder og i får nogle stykker af dem her. :cheerleader3:

Kjolen skulle lige rettes... ;)

mccktk.jpg

2uo0t4k.jpg

16915qe.jpg

zvwnb9.jpg

28u3ad1.jpg

15f2g6u.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en kort besked... Har ikke så meget tid lige nu. Men nuiiii, du er så smuk, så smuk. Men altså jeg er af den mening at du kunne have mødt op i toga og alligevel overstrålet alle. Din kjole er perfekt og din fascinator er smuk - men det er altså DIG som virkelig er er flot (kan slet ikke forestille mig du kan være morgengrim have en dårlig hårdag eller noget i den stil).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en fantastisk beretning! Jeg eeeeelsker måden du skriver den på og alle de dejlige billeder du sætter ind.. som en anden har skrevet føler man at man er med til brylluppet!

:(

Hvor ser du bare hamrende godt ud! Du er bare SÅ smuk :cheerleader3:

Jeg er vild med at i bare ser så super glade og forelskede ud på alle billederne... suk hvor er det bare smukt.

Jeg glæder mig allerede til at læse mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind Tusind Tak for det piger, er glad for at min beretning falder i god jord! ;)

Jeg sad og tænkte for mig selv, at det måske var en anelse for detaljeret og lidt for mange billeder.....men der er bare så meget jeg gerne vil fortælle og billeder ved jeg jo at i elsker, så derfor bliver i spammet lidt!!! :(

Knus Majken

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW - hvor er i bare lækre allesammen, flotte børn, lækker mand og du er da bare gude smuk smuk smuk smuk, det er ikke meget du kiger ind i kameraet, men du stråler af lykke!!

og nogen virkelig fantastiske billeder han tager din fotograf!! også dem jeres ven tog og pillede ved, de er fede!

(hvordan ligger du de der store billeder ind??)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere fra vores photoshoot...

I får lige et par stykker af de billeder som vi lavede for morskabens skyld....vi kunne jo ikke lade være! ;)

Tonni flasher strømperne, da han er på vej ind for at finde noget "legetøj" til os!

2mpy26q.jpg

Tjaa jeg har jo giftet mig med en drengerøv....sååå der følger altså lidt drengerøvshumor med og her går der så Mr. & Mrs. Smith i den! :balloons:

(Together - in love and war ;) )

ws7iw4.jpg

21dn79s.jpg

2i1p8w7.jpg

Og så får i lige et med børnene på....det var meget svært at få alle til at kigge ind i kameraet på èn gang. Men det lykkedes nogenlunde her! :thumbsupsmileyanim:

2lsv12.jpg

Og til sidst får i lige et kyssebillede. :carrot:

2lwafk2.jpg

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Receptionen på langelinje Promenaden...

Receptionen startede kl 15 og sluttede kl 17.30.

Vi havde valgt at holde receptionen et andet sted end skovriderkroen, hvor vi holdte fest, da der var mange gæster der "kun" var inviteret til reception og synes at det var bedst at de ikke skulle føle at de blev "smidt ud" før middagen.

Så på denne måde kørte alle gæster fra receptionen kl 17.30 og de som ikke skulle med videre, kørte jo så bare hjem.

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen billeder af oppyntningen i receptionslokalerne, men det var et rigtig fedt sted med rå vægge og graffitilignende billeder på væggene og ja så pyntede vi jo op med sort, hvid og pink (duge, lys, tyl osv...)

Vi ankom til receptionen kl 16.15, da vi jo først var på photoshoot... så vi havde rimelig travlt med at komme rundt og snakke med de gæster der ikke skulle med videre. :blink:

Men folk havde heldigvis hygget sig og vores små vegetar sandwich og slikbar var klart et hit! ;)

(Jeg har ikke fået samlet alle billeder sammen fra venner osv, så har desværre kun meget få billeder fra receptionen og vælger også kun at vise dem hvor Tonni og jeg er på)

Ved ikke lige hvad der var så morsomt...eller måske var det bare mig der var bryllupskulret den dag! :balloons:

wvvj34.jpg

Arrrgh ret nu ryggen Majken... :thumbsupsmileyanim:

15pl7ki.jpg

Tonni med en rigtig god kammerat! (Her kan man lige se lidt af billederne på væggen....men det ærgrer mig at jeg glemte at tage et billede af det færdigtpyntede lokale)

2mmegb8.jpg

Mine smukke, fantastiske brudepiger og jeg....(Her er mit hår allerede klasket helt sammen og der er ikke meget krøl tilbage GP ...men det var simpelthen uundgåeligt i det vejr!)

2s8sr45.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Middag og fest på Skovriderkroen....

Efter at have sagt farvel til de gæster der ikke skulle med videre til Skovriderkroen, samt vores 3 børn der også blev hentet herfra, begav vi os ud mod feststedet, som nogle af de sidste.

Det var faktisk en rigtig dejlig tur, da vi for første gang på denne dag havde mulighed for at sidde og snakke lidt alene og lige synke alle de mange indtryk.

Vi stoppede ved vandet på vejen derud, da vi ville være sikker på at alle gæsterne var ankommet, inden vi dukkede op.

Her sad vi så i 5-10 min og holdte lidt i hånden og kiggede hinanden lidt i øjnene....virkelig dejligt! :balloons:

Da vi ankom, var alle gæster blevet vist ind i lokalerne og var godt igang med deres velkomstdrinks.

(Jeg ved at der blev taget billeder, da vi ankom, men dem har jeg ikke fået endnu, så vi starter bare inde fra selskabet)

Der blev skænket velkomstdrinks.

ztc784.jpg

Og de blev nydt i de smukke møbler i fantastiske omgivelser. (Vi skulle have haft dem på den tilhørende terasse, men vejret var jo desværre ikke rigtig til det!)

348iphj.jpg

Her ankommer vi så...

2uxz0c7.jpg

Aftenens Toastmaster...en af vores rigtig gode venner, som simpelthe er den fødte entertainer...han gjorde det FANTASTISK!!!

2wcin4o.jpg

Og min mor får lige et par detaljer på plads, da hun var aftenens første taler...

2aan7v6.jpg

Vores toastmaster bød velkommen og forklarede nogle praktiske ting og fik bla. også præsenteret vores små favourboxes....alt blev gjort på standup manèr og allerede her blev feststemningen fastlagt!

Tonni og jeg stod ude foran døren og grinede med, indtil musikken starede og vi skulle gå ind....(Vi gik ind til Sheryl Cole "Fight for this love"...igen for at understrege, at vi ikke ønskede en kedelig og højtidelig fest.

Her går vi ind...og ja som i kan se, så griner jeg stadig! :blink:

34orqix.jpg

Her byder Tonni velkommen og præsenterer vores "velkomstsang/præsentationsrunde"...som foregik således at folk rejste sig op og sang på bestemte tidspunkter, når de blev nævnt i sangen...det var skidesjovt og vi har brugt den før, fordi den er en god icebreaker og igen fordi vi ikke ønskede noget alt for højtideligt! ;)

237blw.jpg

Favorboxene blev åbnet.

sw8pbs.jpg

Her er det mine brudepiger der skal rejse sig og synge... GP

347whgl.jpg

Og så lige et stort "Velkommen- skåååål"! (Vi sad iøvrigt lidt utraditionelt til bords...big surprise :thumbsupsmileyanim: ....vi sad med mine brudepiger + kærester, best man + kæreste og selvfølgelig vores toastmaster + kæreste. Super fedt bord! ;)

3128izc.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Middag og fest (fortsættelse)....

Efter velkomstsangen, var der lige 5 min. rygepause, inden vi skulle have forret. :)

dzgrut.jpg

Det var der en del der benyttede sig af! ;)

mrzoe0.jpg

Så kom forretten ind (den var super super lækker!) :thumbsupsmileyanim:

33wp2zd.jpg

Læg mærke til de følgende tjenere på billederne....vi var lige gået igang med forretten, da de startede med at opføre sig meget mystisk og gjorde underlige ting ved gæsterne!

Det viste sig at Tonnis familie havde hyret 2 falske komiske tjenere, som bare blev værre og værre som aftenen skred frem.

Tonni og jeg fandt dog tidligt ud af det, da vores fotograf ved en fejl, kom hen og sagde at han havde set dem før til andre bryllupper og at det var et rigtig godt træk af os at hyre dem! Så sad Tonni og jeg og kiggede uforstående på ham, hvorefter han så indser, at han har dummet sig. GP

Men det var ok, det gjorde bare at vi kunne sidde og more os over gæsternes reaktioner på de 2 meget mærkværdige tjenere! :grin2:

Her følger der lige en billedserie, med alle de underlige ting de fandt på! :balloons:

Her bliver folk "børstet" på skuldre og ryg, med en meget stiv børste!

256aaz4.jpg

Her bliver der spillet på et eller andet sært instrument, for Tonnis Mormor!

334ueio.jpg

Her "taber" de en falsk sovseskål ned på min kjole og der var det heldigt at fotografen kendte til dem, for han stod parat til at filme min reaktion! :grin2: ...jeg kan slet ikke huske hvilke tanker der fløj igennem mit hoved....men tror at de skulle være glade for at det ikke var rigtig sovs! :blink:

4sfdx5.jpg

Her får en af vores veninder falsk ketchup i øret! :)

nl2wkj.jpg

Her bliver Tonnis Moster "støvsuget"!

29ggy3d.jpg

Indtil "hendes" trusser kom med op (som jo selvfølgelig ikke var hendes!) :)

10scif5.jpg

Og så fik jeg også lige en lille "sang"... :heart:

2el6pfq.jpg

Det var en lille del af den underholdning der var på vores dag, det er desværre bare ikke alt der er blevet fotograferet...men det ville jo også næsten være umuligt...så skulle vi have hyret mere end 1 fotograf! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer