Missfrance

Drengerøven og Divaen`s bryllup!

121 posts in this topic

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.

hold da op en beretning, det er helt fantastisk..

Og hvilken roman er i taget ud fra - hold da op i er lækre.

Sikke en romantik der er over billederne. Puha er helt tørlagt for ord...

0

Annonce ♥

Tak for en rigtig god beretning!!

Jeg har ikke været så meget på BK de sidste par ugers tid - så det var jo bare super dejligt lige at læse sidste halvdel i et hug!!

Glæder mig til at skrive min egen beretning snart!!

Jamen selv tak! :)

Glæder mig til at læse din beretning, når den kommer! ;)

Kh Majken

0

Annonce ♥

Det har i den grad været en fornøjelse at læse om din prinsessedag ;)

Du har en dejlig måde at beskrive begivenhederne på og billederne er gude smukke.

Jeg ønsker dig og din mand alt det bedste fremover :)

Tusind tak for de søde ord, dejligt at få afvide. :rolleyes:

Kh Majken

0

Wauw sikke en beretning! Er helt blæst væk.

Hvor var I bare et smuk brudepar...

Bliver da helt trist over at have læst jeres beretning til ende nu... Måske jeg bare skal læse den igen :)

Tusind tak, hvor er du sød! :rolleyes:

Der kommer flere billeder, når jeg lige får tid til at sætte dem ind....og så er du hjertelig velkommen til at tage en tur mere! ;)

Knus Majken

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte... Måske med et sort TILLYKKE med brylluppet.

Dernæst er der ikke så meget at sige om dig, du stråler som en nybagt mor, sprængfyldt med kærlighed til dine omgivelser. Tonni er en meget heldig mand, og hvor I dog klæder hinanden.

Jeg har siddet og læst beretningen, og set samtlige billeder. Sikken sindssyg god fotograf I har haft jer. Jeg har måske misset det et sted, men kunne man ikke få oplyst navnet på ham/hende?

Jeg er selv fotograf, og ved udemærket godt, hvor svært det er at fotografere bryllupper, og især festen indendørs, så ham/hende her er da super proff. Vi har selv booket 3 fotografer. En der følger os hele dagen fra kirke til brudevals, en der tager billeder på location og en der filmer hele dagen og laver en kort-film ud af det. Jeg forstår dig nemlig godt, at selvom billeder kan sige 1000 ord, så er der så mange følelser, som ikke fanges i linsen. Derfor vælger vi at give 7.800,- alene for filmningen af dagen. Evige minder kan slet ikke prissættes.

Men tusind tak for en skøn rejse gennem jeres skønne dag - man kan kun håbe, at ens egen dag bliver ligeså fortryllende. :)

Tusind tak for komplimenterne, både til os og vores fotograf! :cheerleader3:

Kan se at det er et godt stykke tid siden at du skrev denne besvarelse og derfor er jeg nok lidt sent ude, med oplysninger på vores fotograf :rolleyes: ...men har simpelthen ikke haft så meget tid til BK efter brylluppet...Det beklager jeg! Men for en god ordens skyld er der et link til ham her Paw Jakobsen

Håber at i fik en masse gode billeder, samt optagelser af jeres store dag...og vil glæde mig til at se dem, hvis du vil dele dagen med os herinde! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Melder mig lige på banen igen, igen...

Har nu læst beretningen i et samlet stykke inkl. musikken og ja har haft kuldegys, klump i halen og meget mere...

Det er et bryllup lige efter vores smag med plads til hele følelsesregistret og ikke så fastholdende i traditioner og hvad man"bør" gøre. Vi har bl.a. også valgt ikke at sidde ved traditionelt højbord, men sammen med forloveren og hans kone, toastmaster og hans kone, min søster og svoger - det må alt andet lige være mere underholdende end det traditionelle højbord - specielt eftersom vi også skal sidde ved runde borde med plads til 8 omkring.

Inspireret af din beretning, overvejer jeg nu brudepige, min niece på 6½ år. Synes det kunen være helt vild fedt, hvos hun har lyst og ville gå ind før mig og smide nogle sølvrosenblade - men det er stadig på overvejelsesstadiet...

Nå men det blev lige et lille input om mig...

Ville bare gentage, hvad jeg tidligere og andre har skrevet, TAK for en fantastisk beretning, smukke billeder og for at du vil dele så meget med os andre på BK!!

Jamen endnu engang TAK for de søde ord! :)

Det er da dejligt at vide at du har nydt min beretning og ja var selv rigtig glad for den måde vi valgte at fejre vores dag på....skønt og utraditionelt på mange måder, selvom vi jo også valgte den traditionelle vej mht. kirkebryllup! Men det var lige os!!! :rolleyes:

Glæder mig til at læse din beretning også...og glæder mig til at se om din lille niece gik op af gulvet også! ;)

Knus Majken

0

Det lyder til at have været en fantastisk dag, bare vi får en lignende dag til august.

Jeg er meget interesseret i Jeres velkomstsang. Jeg håber du vil sende mig en kopi. På forhånd tak.

Min mail er care@os.dk

Mange hilsner fra Carina

Hej Carina.

Tak for komplimenten. :cheerleader3:

Kan se at jeg igen er sent ude med svar her...har desværre ikke været så meget på BK efter brylluppet! :rolleyes:

Velkomstsangen ligger inde i min planlægning....håber på, at du måske har fundet den der....ellers håber jeg at du har fundet et passende alternativ! :)

Kh Majken

0

Jeg havde da slet ikke fået læst din beretning færdigt - :cheerleader3: til mig.. men det har jeg nu!!

jeg siger det lige igen, GUD hvor er i smukke allesammen, i ligner noget der er taget ud af en tv serie (på den gode måde..)

og hvilken meget rørende indslag Sonny's mor havde lavet, jeg kender jer ikke engang og har lige stået her på mit arbejde i en butik og trillet en tårer eller to, godt der ingen kunder kom!!!

man kan på ingen måde se dit hår er klaskede, du lignede en million millard. din make-up ser også brandgodt ud! og læste jeg noget med at du ikke syntes du var kommet dig over en fødsel... du ligner ikke en der har været i nærheden af at have været gravid! du er super slank og smuk!!

jeg er dog meget interesseret i at vide hvilke firma de der tjenere kommer fra??? kan du sende mig en PM? jeg har altid godt kunne tænke mig den slags til en fest, de er så sjove!! og gode til lige at sæte lidt fut i selskabet!!

:)

Hejsa. :rolleyes:

Godt at du kom tilbage og fik det sidste med! ;)

Og mange TAK for alle de søde ord - ved slet ikke hvad jeg skal sige til det hele, men det er rigtig dejligt at få afvide! :cheerleader3:

Mht tjenerne, så var det en gave fra min mands familie, så jeg har faktisk ikke deres oplysninger...men kan da prøve at finde ud af det, hvis det stadig har interesse?!!

Kh Majken

0

Annonce ♥

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.

hold da op en beretning, det er helt fantastisk..

Og hvilken roman er i taget ud fra - hold da op i er lækre.

Sikke en romantik der er over billederne. Puha er helt tørlagt for ord...

Waauw jamen mange mange tak for ordene, hvor er du sød...ved heller ikke hvad jeg ellers skal sige! :)

Knus Majken

0

Du er godt nok den smukkeste brud jeg nogensinde har set.

Hvor var dit hårpynt fra?-sælger du det evt ;-)

Tusind tak...har nu set rigtig mange smukke brude herinde...men tak alligevel! :)

Min hårpynt/fascinator er fra Nikolai, men fik min kjole designer/skrædder til at lave den lidt om, så den passede til mit look! (der var ikke noget sort på den, da jeg købte den, så fik sat en sort kunstig blomst i, samt nogle sorte perler.)

Jeg kunne godt lokkes til at sælge den, så du kan sende mig en pm, hvis vi skal snakke om pris osv... :rolleyes:

Kh Majken

0

Annonce ♥

Hold da op en beretning!

Whaooo. Jeg har været hele følelsesregistret igennem flere gange og bliver nød til at bogmærke denne side.

-for at læse den igen og igen.

Jeg har læst det hele, med musikken i baggrunden og "slugt" hvert et billed.

Ihhh altså, hvor er det dejligt at den stadig bliver læst herinde! :denmarkflag:

Tusind tusind tak for de søde ord...dejligt med sådan en respons! :)

Kh Majken

0

er du sunshine hvor er du smuk :cheerleader3: , ej men det var da helt vildt, tabte da lige min kæbe da jeg så det billede hvor du lige var ankommet til kirken, mens jeg sagde for mig selv,

wauw hun er smuk.

Sikke en fantastisk beretning, tusinde tak for den (selvom det snart er et år siden) :loveflag:

Edited by N&B
0

Annonce ♥