Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Sannie og Dennis

brudgommens tøj, en hemmelighed

14 posts in this topic

Hmm, sig mig.. Er det kun min kommende mand, der holder sit tøj, som en hemmelighed for bruden?

Det eneste jeg har fået af vide, er at det ikke er kjole og hvidt (hvilket er logik for burhøns, da vi sal giftes kl. 13.) og at han vil bære hat.

Har det meget ambivalent med det, da jeg er lidt af en kontrol freak, der gerne vil have at tingene passer sammen, men samtidligt er det jo også rart at man selv får det sus når man kommer ind i kirken, fordi man jo ikke ved hvordan han ser ud

Er der andre brude der er i samme situation og hvordan har i det med det?

De venligste hilsner

Sannie

følg min min bryllupsplanlægning her

genticker.php?dhn=MjAyMTc=.png

Edited by Sannie og Dennis
0

Annonce ♥

Det har jeg hørt om før, hvor hans mor valgte at tage med ham ud og købe tøj. For som han sagde, hvis brudens tøj skal være hemmeligt - så kan gommens vel også være det??

Min tilkommende mand, har også snakket om at han gerne vil jeg ikke ved hvad han skal have på... og det må jeg jo sige er fair nok, så har jeg jo også lidt ekstra at glæde mig til. :D

/Christina

0

Ja, min kæreste får sit tøj syet hos en skrædder, og jeg må intet vide.. for han synes det er sjovt, at jeg ikke må det hans tøj, når han ikke må se mit ;) MEN har dog set et inspirationsbillede inden skrædderen er begyndt at sy det :thumbsupsmileyanim: SÅ ved at det bliver sorte bukser, sort vest, sort jakke og råhvid skjorte.. og sort kravatte :biggrin:

Edited by AmalieAmalie
0

Jeg ved heller ikke præsic hvad min kæreste/kommende mand :thumbsupsmileyanim: skal ha på. Han siger at det formentlig bliver en habit og ikke smoking (er nu ikke lige helt sikker på hvad forskellen er!?). Han skal have sine forældre med på shopping og så må jeg pænt vente til 14 august med at se "resultatet" - glææææder mig til at se ham "staset ud"!!!! Han går normalt i jeans og t-shirt og jeg har aldrig set ham i jakkesæt :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg er perfektionist og skal have styr på ALT ned i mindste detalje men handyret mente, at når han ikke må vide noget om mit tøj og ej se det, så må det også gå den anden vej. Så han har været et eller andet sted henne og købe tøjet sammen med min bror. Butik og by må jeg intet vide om, selvom jeg har mine ideer (ja, jeg overanalyserer også alting).

Men jeg har det fint med det! Jeg ved, at han bliver flot og har købt noget lækkert tøj og jeg glæder mig sådan til at se ham i hans outfit, når jeg går ham i møde i kirken! Hvorfor skal det kun være mig, der er hemmelig?

Dvs jeg har fået lov at se hans sko.. han har set mine og så syntes han også, at jeg skulle se hans. Og allerede der overraskede han mig!! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg måtte ikke se min mands tøj inden brylluppet, og det syntes jeg faktisk var ret hyggeligt. For hvorfor er det kun manden, der ikke må vide noget om brudens tøj???

Så det var også en overraskelse for mig at se ham og hans tøj i kirken, og det var en fed fornemmelse. Han var SÅ lækker i sit mørkebrune jakkesæt med vest og "krølleslips" (som han kalder det) :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er perfektionist og skal have styr på ALT ned i mindste detalje men handyret mente, at når han ikke må vide noget om mit tøj og ej se det, så må det også gå den anden vej. Så han har været et eller andet sted henne og købe tøjet sammen med min bror. Butik og by må jeg intet vide om, selvom jeg har mine ideer (ja, jeg overanalyserer også alting).

Men jeg har det fint med det! Jeg ved, at han bliver flot og har købt noget lækkert tøj og jeg glæder mig sådan til at se ham i hans outfit, når jeg går ham i møde i kirken! Hvorfor skal det kun være mig, der er hemmelig?

Dvs jeg har fået lov at se hans sko.. han har set mine og så syntes han også, at jeg skulle se hans. Og allerede der overraskede han mig!! :thumbsupsmileyanim:

hehe.. dejligt at høre at du også har det sådan.. jeg ved også at min forlovede nok skal blive flot og jeg glæder også fuldstændigt overvildt til at se det, for han er god til at stå benene væk under mig :biggrin: men synes stadig det er svært at overgive kontrolen.. :7himmel::rolleyes:

0

Hvor er din Dennis altså bare sød Sannie... :thumbsupsmileyanim: Ham må jeg møde en dag!

Min Toke kan dårligt nok holde min fødselsdags- og jule- gaver hemmelige, så nej - hans outfit er heller ikke hemmeligt... Jeg har dog ikke været med til at hjælpe ham med at finde det, - det klarede han selv... :biggrin: :grin2:

0

Annonce ♥

Hvor er din Dennis altså bare sød Sannie... :thumbsupsmileyanim: Ham må jeg møde en dag!

Min Toke kan dårligt nok holde min fødselsdags- og jule- gaver hemmelige, så nej - hans outfit er heller ikke hemmeligt... Jeg har dog ikke været med til at hjælpe ham med at finde det, - det klarede han selv... :rolleyes: :grin2:

ja, det kunne da være super hyggeligt at mødes en dag.. jeg er nemlig også nysgerrig for at møde Toke.. :biggrin:

0

Jeg har heller ikke noget at skulle have sagt ang. mandens tøj.... Jeg har efterhånden afgivet noget af kontrollen, for blev så frustreret når jeg ikke fik det sidste ord. Nu - 2½ måned før dagen - er jeg knap så meget kontrolfreak som jeg var for bare en måned siden.....

0

Hmm, sig mig.. Er det kun min kommende mand, der holder sit tøj, som en hemmelighed for bruden?

Det eneste jeg har fået af vide, er at det ikke er kjole og hvidt (hvilket er logik for burhøns, da vi sal giftes kl. 13.) og at han vil bære hat.

Har det meget ambivalent med det, da jeg er lidt af en kontrol freak, der gerne vil have at tingene passer sammen, men samtidligt er det jo også rart at man selv får det sus når man kommer ind i kirken, fordi man jo ikke ved hvordan han ser ud

Er der andre brude der er i samme situation og hvordan har i det med det?

De venligste hilsner

Sannie

følg min min bryllupsplanlægning her

genticker.php?dhn=MjAyMTc=.png

Min mand mente også, at når han ikke måtte vide, hvad jeg skulle have på, så måtte jeg heller ikke vide, hvad han skulle have på. Og det gav den vildelse oplevelse, da vi endelig mødtes igen ved alteret i kirken, for han havde netop valgt noget i den stil, som jeg ønskede :-) og han var bare så lækker :-)

0

Min havde samme mening, det med hemmeligt og at hans mor skulle med, men da jeg fik forklaret ham hvad hans mors smag er og hvad min er, kunne han godt se at det var bedre jeg kom med, så jeg ikke blev skuffet på dagen, fordi jeg måske syntes han var grim i tøjet.....

Det var også godt jeg tog med, for sælgeren spurgte hvad farve kjolen havde om den var hel hvid eller rå hvid. Var jeg ikke til stede ville ingen af dem have kunnet svare og så var han muligvis kommet hjem, med den forkerte farve skjorte.....

Jeg synes bruden skal med, mændene har alligevel ikke den store interesse i sammenhængen med det hele, så hun kan lige så godt komme med og se det, så alt passer sammen på dagen....

0

Annonce ♥

Da min kjole ikke er helt hvis får jeg svært ved at overlade valget fuldstændig til ham, da jeg gerne ser vi matcher :thumbsupsmileyanim: Så hvis ikke han vil have mig med, må han trækkes med min søster som var med da jeg købte kjolen :D

0

Min kommende har også meddelt at hans outfit er hemmeligt for mig, indtil vi står i kirken. Jeg er lidt en kontrolfreak, men jeg har det godt med det. Jeg glæder mig da også til at få en overraskelse, ligesom han gør i kirken, når han ser mig for første gang.

Jeg regner med, at han får en stofprøve med fra min kjole, så skjorte osv. bliver i matchende farve. Jeg ved, at han bliver super lækker, så jeg er ikke så bekymret for at sende ham afsted uden mig.

:thumbsupsmileyanim:

0