Sign in to follow this  
Followers 0
Fru Baier

Hvor hurtig kan man booke bryllupssted???

12 posts in this topic

Hej piger,

så er datoen på plads 25. juni 2011 :thumbsupsmileyanim::biggrin:

Glæder mig SÅ SÅ meget...

Har fundet de steder vi gerne vil være men ved ikke om det er for tidelig at book? Der er jo et helt år til!!!

Hvad siger i?

0

Annonce ♥

Der kan være god ide i at gøre det nu så I får en større vifte af valgmuligheder. 25/6 er ikke den dag hvor de fleste bliver gift men alligevel kan der godt være run på. Èt år er faktisk ikke lang tid når vi taler om booking af feststed, fotografer m.v. Vi har selv enkelte bookinger helt frem til 2015 men en del i 2011 og 2012.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes 18.juni 2011. Og de steder vi har haft kig på er allerede godt bookede. Det sted hvor vi har en forhåndsreservation, har endnu en forespørgsel på vores dato, men vi får i næste uge afklaret om vi siger ja tak til det sted.

Er fra hovedstaden, men kan kun sige BOOK!

0

Annonce ♥

vi bookede vores feststed og kirken godt 15 mdr før brylluppet skulle stå. Jeg ringede rundt til nogle af de steder, som vi havde kig på 17 mdr før, og der var 2 af stederne allerede optaget. Så jeg siger også book så tidligt som muligt :-)

0

Jeg tilslutter mig de andre: Book NU! Vi bookede feststedet 17 mdr. før og de var ikke sikre på at de var ledige, så måtte lige holde vejret, mens de tjekkede kalenderen. :cheerleader3:

Jeg troede faktisk også, at vi var meget tidligt ude og var næsten lidt forlegen over at spørge, men ingen af de steder/ting vi har booket, mente at det var for tidligt, snarere tværtimod.

Der er ca. et år til vi skal giftes og vi har følgende booket:

Kirke, feststed, frisør, fotograf, musiker.

Jeg tror ikke, at der er noget, der hedder for tidligt i den her sammenhæng. - Og det er en fed følelse, at booke sted og folk. Så kan man virkelig mærke, at det hele er virkeligt. :ilovebryllupsklar:

0

vi bookede også fotograf og musikere samtidig med at vi bookede feststed og kirke. Fotografen var ret nem at booke for os, da vi ikke havde nogen tvivl om, at vi ville bruge Tosafoto, da det også er dem vi bruger, når vi skal have hunden fotograferet, og de er nogle dejlige mennesker.

Så book alt det, som kan bookes nu :-), så er du sikker på at få dem i gerne vil have.

0

Annonce ♥