Guest sinning

Fotograf

12 indlæg i dette emne

Nu er det sådan at vi har bestilt fotograf til at tage de obligatoriske bryllupsbilleder af os efter kirken. Men hvad gør man resten af dagen??? Har set folk der har engangskameraer med, men synes bare kvaliteten er så dårlig. Skal man bare håbe på at folk får taget billeder eller? Har på det sidste overvejet en amatørfotograf til at tage billeder af dagen, er der nogen der har erfaring med dette?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis en eller flere af gæsterne har et rigtig godt kamera, kan du spørge om ikke de vil stå for at tage billeder hele vejen igennem festen, og efterfølgende brænde cd'er til jer med dem, som deres bryllupsgave til jer?

Det har vi gjort med et vennepar vi har, og de var rigtig glade for det tilbud da de har tvillinger og derfor ikke så mange penge på lommen. På denne her måde er det eneste de giver deres arbejdskraft, og vi får nogle fede billeder fra hele dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fotograf i kirken og til at tage billeder af os bagefter... Til festen beder jeg mine brudepiger og et par amatørfotografer i familien om at tage billeder i løbet af dagen... Har også lavet en liste over situationer der i hvert fald SKAL tages billeder (kagen skæres for, brudevals etc) som jeg tror mine brudepiger får.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde det der hedder en heldags fotograf, hvor fotografterne ankom en time før selve vielsen ved kirken, og fulgte resten af dagen/aftenen frem til efter brudevalsen og udskæring af bryllupskagen. Derudover havde vi engangskameraer til at stå¨på bordene, men det var en rigtig dyr løsning, for det kostede over 900 kr at få de 20 kameraer fremkaldt, og der skal man regne med at minimum 3 af disse kameraer ikke bliver til noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var en del af vores gæster som havde kameraer med til festen, og vi fik masser af billeder tilsendt bagefter. Der var både smukke, naturlige og sjove billeder, så jeg er godt tilfreds med at vi ikke havde fotograf med til festen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der var en del af vores gæster som havde kameraer med til festen, og vi fik masser af billeder tilsendt bagefter. Der var både smukke, naturlige og sjove billeder, så jeg er godt tilfreds med at vi ikke havde fotograf med til festen. :thumbsupsmileyanim:

Det er også den bedste løsning synes jeg. Jeg ville dog ønske, at vi specifikt havde bedt nogen om at tage billeder af talere, maden, baren, brudevalsen etc... Det var en af de få ting jeg ville lave om hvis jeg kunne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tak for de gode ideer. Vi har kun to i familien der er meget glade for kameraer. Min far og min fætters kæreste. Ville være ked af hvis min far skulle stå for det på den dag og min fætters kæreste er gravid og sat til den 28 september, så det er ikke sikkert de kommer med. Så derfor de andre overvejelser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der var en del af vores gæster som havde kameraer med til festen, og vi fik masser af billeder tilsendt bagefter. Der var både smukke, naturlige og sjove billeder, så jeg er godt tilfreds med at vi ikke havde fotograf med til festen. :thumbsupsmileyanim:

Det er også den bedste løsning synes jeg. Jeg ville dog ønske, at vi specifikt havde bedt nogen om at tage billeder af talere, maden, baren, brudevalsen etc... Det var en af de få ting jeg ville lave om hvis jeg kunne!

Brudevalsen ? Er det ikke et spørgsmål om at tage fat i gæsterne og de billeder de måtte have taget. Jeg beder som regel tjenerne eller en gæst om at skrue lidt op for lyset i lokalet lige op til brudevalsen og dæmpe det efterfølgende, netop af hensyn til billederne. Der bliver nemlig normalt taget rigtig mange billeder under brudevalsen af de gæster som ikke har travlt med saks m.v.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer