Posted May 26, 2010 (edited) · Report post Jeanette & Michael Velkommen til min planlægningstråd .. Kort om os Jeg hedder Jeanette. Jeg er 22 år og butikstegner. Min forlovede hedder Michael. Han er 24 år og klejnsmed. Vi bor sammen i Skanderborg syd for Århus sammen med vores lille dværgpinscher, Paw. Vi har været forlovet siden 1. august 2009, hvor Michael feriede til mig på vores 3 års dag. Vores bryllup Det helt basale .. Så fik vi sat en dato og booket kirken. Dato - 3. september 2011 kl. 14.00 Kirke - Tiset Kirke (Se kirken her) Ringene - Vi valgt at købe disse billige, men flotte midlertidige vielsesringe .. (Se dem her) Tidsplan - Se vores tidsplan her Hende .. Alt det, som vil gøre mig til en prinsesse. Kjolen - Så fandt jeg sgu KJOLEN! Jubii .. Men den er hemmelig til efter brylluppet De høje - De endelige høje sko .. (Se dem her) De flade - Så fandt jeg endelig nogle sko, jeg kan lide .. (Se dem her) Strømpebåndet - Så kom strømpebåndet med posten .. (Se det her) Undertøjet - Så har jeg fundet det smukkeste undertøj med de mest fantastiske blonder .. (Se det her) Sløret - Fandt det smukkeste slør. (Se det her) Hårsmykker - Jeg har fået købt både orkideer og et flot diadem. (Se dem her) Make-up - A naturel. Tasken - Jeg fandt hurtigt drømmetasken. (Se den her) Det nye - Her er så de smukke smykker, som bliver mit noget nyt .. (Se dem her) Det gamle - Jeg låner et af min afdøde Oldemors smukke håndbroderede lommetørklæder af min Mormor .. Det blå - Mine sko skal være mit noget blåt (Se dem her) Det lånte - Et hårsmykke er blevet mit noget lånt .. (Se det her) Paraply - I tilfælde af regn har jeg købt denne her .. Ham .. Han bliver gudeskøn .. Tøj - Så blev habitten fundet .. (Se den her) Sko - Her er hans sko .. Inspiration .. Når drømmene flyver afsted .. Kjole inspiration - Så har jeg lige luret lidt kjoler .. (Se min inspiration her) Ringe inspiration - De smukkeste ringe, som jeg bare VIL have .. (Se dem her) Frisure inspiration - Mine forskellige frisure idéer .. (Se dem her) Kage inspiration - Mine bryllupskage-drømme .. (Se min inspiration her) Festen .. Så mange muligheder .. Lokalerne - Vores fest bliver varetaget af Malling Kro. (Se Kroen her) Bryllupskagen - Denne bliver lavet af personalet ved Malling Kro .. Alt det kreative .. Jeg har fået mange gode ideer her på Bryllupsklar. Farvetema - Limegrøn og sort Monogram - Et rigtigt royalt monogram (Se det her) Stempel - Denne idé fik jeg af Miss-Lena (geniale kvinde). Indbydelse - Så fik jeg ENDELIG samlet en invitation, som H2B kan acceptere (Se den her) Kirkehæfter - Så blev jeg færdig med en prototype på kirkehæftet .. (Se det her) Bordhæfter - Så blev der lavet en prototype på mit færdige bordhæfte (Se den her) USB-stik - Jeg har lavet en demo på min USB-stik skjuler.. (Se min demo her) CD lommer - Så blev demo'en lavet. (Se den her) Favour bokse - Se min endelige favourboks BLÆRERÆKKE her .. Personlig chokolade - Så fik jeg lavet mine chokolader helt færdige :] (Se dem her) Gæstebog - Min formidable gæstebog, som følger vores stil .. (Se den her) Diverse .. Det, som ikke rigtig hørte til de andre steder. Buketten - Selvom jeg ikke står for blomsterne, håber jeg alligevel :] (Se drømmen her) Musikken - Vi var så heldige, at Søren Weiss var ledig på vores bryllupsdag. Bryllupsrejsen - Rejsen til det smukke Spanien er blevet booket. (Se billeder fra hotellet her) Fotografen - Vi har booket de fantastiske TosaFoto til at fotografere vores store dag. Bryllupskørsel - Det tager svigermor sig af :] Bryllupsnatten - Vores bryllupsnat vil blive tilbragt i en suite på Hotel Helnan Marselis HUSKELISTE Jeg håber min planlægningstråd, kan hjælpe dig til at få inspiration. Den vil blive udfyldt efterhånden, som jeg får styr på det hele. Edited January 1, 2012 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2010 · Report post Velkommen til Glæder mig til at se mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post Mange tusind tak for velkomsten Tasken Der gik ikke længe, inden jeg begyndte at kigge efter ting, som jeg kunne bruge til brylluppet. Jeg havde besluttet mig for en lille hvid taske med et spænde på. Jeg ville ikke have en clutch, for jeg ville gerne have en lille rem på. Da jeg fandt denne, var jeg solgt på stedet .. "Fundet på Trendsales.dk til 90,00 DKK" Edited December 17, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post Sløret Jeg har fundet det flotteste slør, som ser således ud: "Fundet på Trendsales.dk til 300,00 DKK" Edited August 22, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 · Report post Hej og velkommen til. Tillykke med fastsættelsen af dotoen til jeres bryllup. Dejligt at det vrimler frem med 2011 brude. Jeg glæder mig til at følge din planlægning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post Tusind tak Helleberg Biller, og mange gange i lige måde. Jeg synes også, at det er fantastisk, at jeg ikke er den eneste som er i meget god tid med min planlægning :] Håret Jeg har allerede fundet det helt perfekte diadem, og vil få sat en frisure som kan komplimentere mit diadem :] (Det er stadigvæk pakket ind i plastik, så det ikke går i stykker) "Fundet i Glitter til 245,00 DKK" Edited July 10, 2011 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post Monogrammet Jeg har brugt 100 år og en eftermiddag på at finde det helt rigtige monogram, som min forlovede også kunne stå inde for. Dette blev resultatet: Dette har jeg også valgt at få på et stempel, så jeg kan få det over alt. :] "Ideen med stempel er fået hos Miss-Lena." Edited August 22, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 · Report post Velkommen til ) Dejligt at se endnu en 2011, der er i super god tid Det bliver spændende, at følge med i din tråd og se hvad du kan trylle frem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 · Report post He he nu siger du jo god tid men vi lejede allerede vores lokaler i juli 2009. så vi har været i gang længe Synes det er en super flot diadem du har fundet dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post M&S: Tusind tak :] Glæder mig også til at følge din tråd .. Helleberg Biller: Ja okay. Jeg prøver stadig at finde det helt rigtige sted til de rigtige penge :] Og tusind tak. Tænk, det kun kostede 245 kroner. Måtte bare have det. Det var bare helt perfekt Edited May 28, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 · Report post hej glæder mig til at følge dig jeg skal også giftes i 2011 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2010 (edited) · Report post lillih: Tusind tak. Ser også frem til at følge din tråd Buketten Se .. Jeg ved godt, at det er gommen som skal stå for blomterne, men er der noget galt i, at jeg fortæller ham, hvad jeg vil have? Jeg fandt et billede. Det er NØJAGTIG sådan, at jeg havde forestillet mig, at min skulle se ud. "Billedet er fundet her på Bryllupsklar.dk" Edited August 22, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2010 (edited) · Report post Kirken Her er billeder af den smukke kirke, som vi skal vies i. Her blev mine forældre gift for 21 år siden, hvor jeg også blev døbt .. Udenfor Indenfor Indgang til skibet Prædikestolen Udgang til Våbenhuset Skibet Edited August 22, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2010 (edited) · Report post Festlokalerne Vores fest bliver holdt på Malling Kro .. Vi ser frem til vores fest, og ved at den vil blive varetaget 110% proffessionelt .. Se evt. deres hjemmeside her Udenfor Indenfor Dette er vores festlokale .. Og må jeg bare lige sige, at man nok lige blev helt vildt glad, da man fandt ud af, at kroens stole er limegrønne :] Edited December 27, 2010 by jeanettejuul 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2010 (edited) · Report post Gæstebog .. Udgave nr. 1 Her er så mit første forsøg på en gæstebog. Det bliver dog ikke denne, som vi skal bruge til brylluppet .. Her er resultatet: Jeg er lidt træt af at teksten "Michael & Jeanettes bryllup" er i siden. Jeg havde centeret det, men Bilkas fotoservice havde ikke registreret det. Den første side i bogen .. Sådan ser alle siderne ud. Muligheden for et foto samt teksterne; "Bedste råd til at godt ægteskab" og "Personlig hilsen" .. Den sidste side i bogen, hvor vi vil skrive vores oplevelse af dagen .. Edited September 22, 2010 by jeanettejuul 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2010 · Report post Det er da vist lige et par dage siden jeg har været herinde men der har været en festival i vejen, som du nok selv kender til, da du som jeg kan se bor i Skanderborg Dog ikke en succes for mig i år. Men vil lige sige at jeg synes jeres gæstebog er flot. Gid jeg havde flere af den slags talenter og kroen ser super hyggeligt ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2010 · Report post Helleberg Biller: Ork ja, det kender jeg udmærket godt Jeg havde desværre ikke tid til at komme derned i år .. Tusind tak for de pæne ord Hvis du vil have hjælp til noget i den stil siger du bare til. Jeg ELSKER at pusse nusse med grafiske ting 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Personlig Chokolade Her er mine prototyper Her er de alle Her er nr. 1 Her er nr. 2 Her er nr. 3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Her har jeg da ikke været forbi før! Slemme mig! Men rigtig fine chokolader! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Syns de er super fine..!! Håber osse jeg kan finde overskud til at gå i gang med sådan et projekt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post ChariteK: Ork, slet ikke slemme dig :] Tusind tak. Glæder mig til at følge med på din tråd .. louisetina: Tusind tak. Den eneste grund til at jeg har tid er, fordi jeg går arbejdsløs pt. Ellers må du sige til. Har simpelthen for god tid, så vil da meget gerne hjælpe hvis det er :] 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Hej Jeanette Synes godt nok det er nogle fine chokolader 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Helleberg Biller: Tusind tak :] Det tog også en krig, at få gemalen til at godkende dem. Hehe. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Helleberg Biller: Tusind tak :]Det tog også en krig, at få gemalen til at godkende dem. Hehe. He he det er nu godt nok de også har en mening i stedet for at være ligeglade Men synes godt han kan være tilfreds med dit resultat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2010 · Report post Helleberg Biller: Tusind tak :]Det tog også en krig, at få gemalen til at godkende dem. Hehe. He he det er nu godt nok de også har en mening i stedet for at være ligeglade Men synes godt han kan være tilfreds med dit resultat Ja :] Har nemlig sagt til ham, at det skal være vores bryllup og ikke mit bryllup. Derfor har han også fået opgaven at booke diverse ting. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites