Sign in to follow this  
Followers 0
Cobra

Lidt utraditionelt bryllup, kan kjolen bruges to gange?

6 posts in this topic

Hej folkens,

Jeg har jo en idé om, at selve brylluppet skal foregå i Grand Canyon hvor vi så af naturlige årsager ikke kan få så mange gæster med, hvis det overhovedet bliver til nogen.

Derfor har jeg i tanker at der efterfølgende når vi kommer til DK skulle holdes en have/grill fest så familie og venner kan komme og være med til at fejre vores kærlighed.

Kan man godt ha' brudekjolen på for anden gang til en sådan fest eller er der ét eller andet "fy" i det som jeg ikke kender til?

0

Annonce ♥

Ja selvfølgelig kan du det. Fantastiske billeder i må få! Apropo GC.. Smid ikke ønskemønter i afgrunden når I er der. Så lige naturudsendelse på DRHD i går. De store fugle kan risikere at spise mønterne og dø af sult fordi maden ikke kan komme forbi mønter der sidder fast i halsen... :-(

0

Jeg synes at det lyder som en god idé :thumbsupsmileyanim: Og det tror jeg sagtens at du kan... Min svigerinde og hendes engelske mand blev gift her i DK i en kirke for to år siden - det var et lille og meget intimt bryllup med kun de aller nærmeste, så vi var vist 22 i alt. Tre uger efter det danske bryllup blev der så holdt KÆMPE fest i England (den oprindelige plan var at de også skulle have været velsignet i England, men det droppede de) - det var så gommens mor der holdte og betalte festen, og derfor var det også hende der inviterede gæsterne og bestemte hvem der skulle med (det var åbenbart også brudens forældres fest førhen her i DK) Til den fest var vi omkring 100 mennesker. Nå men altså! Bruden havde brudekjolen på til både det danske bryllup og efterfølgende den store fest i England.

0

Annonce ♥

Tak for Jeres svar, så var jeg da ikke helt galt på den i at tænke jeg vil bruge min kommende kjole to gange. :thumbsupsmileyanim:

Gertrud, bare rolig, jeg kaster generelt ikke med ting i naturen, jeg vil ikke være miljøsvin og risikere at dyr dør eller lider pga mig.

0