Cobra

Min planlægningstråd

95 posts in this topic

Prøver lige igen.

Første kjole:

18133336.jpg

Kjole nr. 2:

18155155.jpg

Og den sidste:

2010926172257269.jpg

Nu håber jeg det virker.

Jo, jeg kan nok godt pille påfugle-dimsen af, men jeg tror jeg vil øve mig lidt mere i at gå i skoene.

Det gik lidt nemmere ude på gulvtæppet i gangen end på trægulvet i stuen. Ellers må jeg finde nogle andre.

0

Annonce ♥

Øv med skoene! Hvis de er glatte under bunden kan man i aldo købe nogle gennemsiftige skridsikre såle til at sætte under skoen så stor man mega godt fast i dem, dem har jeg på alle mine stiletter, koster kun 35.

Smukke kjoler, kan se du også er maggie-fan ;)

0

Ja, det var pudsigt at de alle 3 er Maggie kjoler. Mig som ikke aner en dyt om designere osv. :cheerleader3:

Jeg tænker lidt, de der dimser man kan klistre under skoene for at gøre dem mindre glatte, er det ikke det samme som man sætter inde i skoen for at holde dem på plads og gøre dem lidt blødere, altså de der gelé indlæg? For så må de da falde pænt nemt af, de indlæg jeg satte i hælen røg hele tiden løs bare på de ca. 6 timer jeg havde skoene på.

Nå, men smukke er de stadig, hvis jeg ikke lærer at gå i dem må jeg bare sætte dem et sted så jeg kan gå og nyde synet af dem! :)

0

Annonce ♥

Ja, det var pudsigt at de alle 3 er Maggie kjoler. Mig som ikke aner en dyt om designere osv. :cheerleader3:

Jeg tænker lidt, de der dimser man kan klistre under skoene for at gøre dem mindre glatte, er det ikke det samme som man sætter inde i skoen for at holde dem på plads og gøre dem lidt blødere, altså de der gelé indlæg? For så må de da falde pænt nemt af, de indlæg jeg satte i hælen røg hele tiden løs bare på de ca. 6 timer jeg havde skoene på.

Nå, men smukke er de stadig, hvis jeg ikke lærer at gå i dem må jeg bare sætte dem et sted så jeg kan gå og nyde synet af dem! :)

nej de her er ikke de samme som dem man har inden i skoene. de sidder godt fast

0

Så begynder der at ske noget.

Umiddelbare dato: 8/8-2011.

Planen er stadig GC, Vegas.

Ved ikke om det bliver i brudekjole eller bare en alm. anden kjole.

Efternavn har vi heller ikke taget stilling til endnu.

Har netop printet ægteskabserklæringen til at udfylde, det samme med navneændringsblanketten, så må vi se hvad vi finder på.

0

Og så har vi fået købt ringe. :thumbsupsmileyanim:

De er ikke et "par" for den jeg forelskede mig i havde en makker der så for feminin ud på min kæreste. Vi kommer også til at ha' dem på modsatte hænder, han på venstre og jeg på højre, men det er jo lige meget. Hovedsagen er at vi har en ring vi hver især kan lide. :)

Vi kommer foreløbig til at beholde vores egne efternavne, måske vi med tiden ændrer det til hans mors pigenavn, men det ved vi ikke endnu.

Nu skal jeg så bare ha' fundet mig en kjole, det er straks sværere. Jeg har umiddelbart også kun mig selv at tage med på kjole-kig, såeh. Ja, det går jo nok.

Glæder mig til Vegas i august. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi har fået vores ringe idag! :cheerleader3:

De er bare så fine, nøj hvor jeg glæder mig til vi skal gå med dem. *suk*

Og jeg har bestilt to kjoler på nettet, fra Kina, desværre kan jeg ikke vise billeder herinde for det er en af de "forbudte" sider.

0

vores ringe er heller ikke et "par" og kommer også til at sidde på modsatte hænder - ligesom ved jer!

Øv med kjolerne, du kan jo godt kopiere billedet ned på computren og uploade herinde. ellers håber jeg at se dem når de kommer hjem :D

0

Det kan jeg desværre heller ikke, for deres logo er smasket henover alle deres billeder.

Jeg håber de når at komme lige inden vi rejser til Grønland så jeg kan prøve dem og finde ud af om jeg skal stresse eller om jeg kan være glad. :)

0

Jeg ved godt at det er ved at være længe siden, dit problem med glatte skosåler var oppe og vende herinde. Men jeg har alligevel en ide til hvad du kan gøre, - hvis du altså ikke har fundet en brugbar løsning endnu.

Har set at professionelle dansere simpelthen sliber skosålen med sandpapir for at gøre den mere ru. Så står man bedre fast på glatte gulve fx trægulve. Jeg har godt nok ikke selv prøvet det endnu :fløjt: Men det må jo fungere på en eller anden måde, siden de gør det :lol:

Ps. Det er noget jeg har set i "Vild med dans"

0

Annonce ♥

Hov, ser først dit svar nu.

Det var nu ikke kun pga at de er glatte skoene, men min hæl svupper også lidt op. Nu havde jeg godt nok nylonstrømper på, det hjælper måske når jeg har bare fødder og det bliver varmt så fødderne hæver lidt. Så kommer de nok bare til at gøre ondt i stedet. Fnis.

Jeg er i Grønland pt for at jobbe, jeg skal være væk en måned. To dage efter jeg tog herop kom mine Kina kjoler selvfølgelig. Jeg blev så glad fordi der ikke var kommet toldregning på, men så ringede min mor nogle dage efter og sagde at regningen var kommet med posten hjem til mig (kjolerne blev sendt til hende). Øv-bøv.

Men hvad fanden. Det er kun lige omkring 4.000kr for to kjoler. Nu bliver det bare spændende at komme hjem og prøve dem og se dem. Ellers må hovedet lægges i blød. Det er nok muligt at finde en i Vegas hurtigt. :biggrin:

0

Annonce ♥

wooop! håber det var en fantastisk dag for jer!! Las vegas er fantastisk, og det samme er gran canyon! kan bestemt godt følge jeres drøm om at blive gift netop der ;)

Glæder mig meget til billeder og beretning

TILLYKKE :denmarkflag::loveboard::loveflag:()()

0

Så fandt jeg takket være Banjotten mine drømmesko og en matchende clutch:

il_570xN.180874882.jpg

il_430xN.180874957.jpg

Ringene ovenfor er jeg gået væk fra igen, vi kiggede på nogle andre sidst vi var i DK, men det er et større projekt end først antaget at finde noget vi begge kan lide. Der er jo heldigvis også lidt tid endnu.

Jeg har bestilt tid til kjoleprøvning (den sidste kjole jeg har vist her i tråden) i England den 3. december, så det bliver lidt spændende. Jeg tror jeg vil prøve at hive min mor og en veninde med ud og kigge eller prøve kjoler i en butik i Danmark også inden, bare lige for at få oplevelsen.

Kæresten og jeg flytter nemlig til DK den 16. november, så det bliver bare rigtig spændende. Vi skal starte ny uddannelse 24. januar, så vi har lige 2 mdr ferie og afspadsering inden. :thumbsupsmileyanim:

Hej - super fede sko. Kunne se i din tråd, at de desværre ikke helt passede i størrelse, så derfor vil jeg lige høre, om du bestilte den størrelse du plejer at bruge? Jeg overvejer seriøst at købe disse sko til mit eget bryllup næste år, men vil jo gerne sikre mig, at det bliver i den rigtige størrelse. :)

0

Annonce ♥