Sign in to follow this  
Followers 0
Guest 140810

PA

8 posts in this topic

Jeg tænkte lige på...

Hvem skal egentlig med til en polterabend???

F.eks til min....det bliver sikkert mine veninder og kusiner osv. Men hvad med de kærester til P's venner (som jeg ikke kender så vældig godt!)?? Vi kom lige til at snakke om det igår; at hvad nu hvis P bliver spurgt af den der arrangerer min PA om der er nogle af de piger der skal med... Er det almindeligt at invitere alle kvindelige gæster med? Eller bare ens nærmeste veninder?

Hahaha det er jo slet ikke noget vi skal blande os i (og for min skyld er alle velkomne :)) men man tænker jo på det for der kun knap 10 uger til brylluppet og den der PA må jo lige pludselig være dér :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har valgt at sige det er mine gode venner samt min søster og Husband to Be's ene halvsøster. Jeg har taget både mine mandlige og kvindlige venner med, da min venneflok er ret blandet og jeg slet ikke kunne forestille mig at drengene ikke er med. Jeg har ikke skrevet nogen af Husband to Be's venners kærester på, da jeg synes det skal være en dag for mig og mine. - desuden er der allerede 21 på listen til PA, så der må være grænser.

Jeg ved nogen har deres mor og svigermor samt andre fra den generation med, men det er altså slet ikke mig, så de må pænt blive hjemme.

KH frk R

0

ja det er lidt svært, men jeg lavede en liste til min brudepige, hvor jeg skrev på hvem jeg godt kunne tænke mig var med. Jeg synes det er lidt en vurdering af hvor godt et forhold man har til personerne..

0

Okay jeg troede slet ikke man var så involveret selv! Altså det med ligefrem at udstikke lister. Der kan man bare se :) Jeg må se om min veninde spørger efter sådan én. Ellers må jeg bare lade det gå som det går! Glæder mig til at se hvad de har fundet på. Det er lidt sjovt og rart at tænke på at der er nogen derude der planlægger noget for én ik?! :) Jeg spurgte min bror igår om han havde hørt noget om P's PA, for hvis det er i en af mine arbejdsweekender så skal jeg jo ha arrangeret pasning af vores søn. MEN jeg fik så at vide at det var der fuldstændig styr og det skulle jeg overhovedet ikke tænke på :denmarkflag: hahaha alt det hemmelighedskræmmeri :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hende som arrangerer min PA har bedt om en liste på potentielle deltagere. Jeg har skrevet alle unge, kvindelige bryllupsgæster på (men vi er heller ikke voldsomt mange). Fordi jeg er gravid og det derfor ikke skal være så vildt, og fordi min mor har sagt at hun gerne vil med, har jeg skrevet mine mødre (mor plus bonus) og svigermor på også. Men de er også ret ungdommelige. Tror min mor ville synes at mandestrip var sjovere end jeg ville :cheerleader3: Så den unge generation af kvindelige gæster plus, i mit tilfælde, mødrene.

Alt efter brylluppets størrelse vil jeg synes at man skal invitere alle yngre kvinder. Vores bliver ikke så stort, så derfor kan det lade sig gøre, men bliver I rigtig mange er det måske lidt svært. Jeg ville bare synes det var underligt at komme til brylluppet, hvor PA sikkert bliver nævnt, og ikke have været inviteret med, medmindre der var rigtig, rigtig mange gæster. Og desto flere PA-deltagere, desto flere til at dele udgifterne :)

0

Jeg aner ikke, hvem der kommer til min. Min kæreste spurgte, og jeg ville have min søster (på 18 år) med, og det sagde jeg nej til. Og heller ingen mødre. For min er det den sidste dag med pigerne (jaja), så det skal da være MINE veninder. Og så selvfølgelig de af hans venners kærester, der er blevet veninder. Og J's kusine, der også er blevet en veninde. Men ikke min egen, for hende har jeg ikke et tæt forhold til. Så vi bliver vel ca 10, tror jeg - og 66 til festen. Jeg ville synes det var mærkeligt at være med til polter hos en, jeg ikke kendte godt. Men sådan er vi jo så forskellige :cheerleader3:.

Kh Tina

0

Jeg ville personligt selv ønske, at alle kvindelige deltagere til brylluppet blev inviteret, ældre og unge.

Det skyldes, at jeg ikke ønsker en FEST-dag, men en festlig og super hyggelig dag med folk jeg holder af :cheerleader3:

0

Jeg må sige at jeg ville synes det ville være lidt underligt at P's venners kærester skulle med til PA for vi kender stort set ikke hinanden. Jeg har aldrig selv været til bryllup så jeg skal jo ikke kunne sige det MEN hvis jeg en dag skulle med til et af deres bryllupper så ville jeg bestemt ikke have det mærkeligt med ikke at have deltaget i PA!

Nu må vi se hvad min veninde har i ærmet :cheerleader3: Det dér med bryllup og PA er ret nyt i vores omgangskreds ;)

0

Annonce ♥