bobo...

morgengave ønsker...

14 indlæg i dette emne

hvis i selv kunne bestemme jeres morgengave.. hvad ville der så stå på jeres på jeres ønskeseddel????

det kunne måske være til inspiration til andre (både M & K)

mine ønsker er lidt anderledes:

basset hvalp (eller gavekort til en)

selvfølgelig udstyr til den..

romantisk tur kun mig og ham i den svenske ødemark...

div. bøger..

besøg på gordon Ramsay's ene resturant.

portræt serie af børnene, af ham...

smykkesæt magen til det første han gav mig (tro, håb og kærlighed, det er gået istykker :cheerleader3: )

Det skal lige siges at alle disse ønsker har stået på min ønske seddel fra 1år og op efter...

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ønskede mig en guldkæde til at have min vielsesring i, når jeg er på arbejde, da jeg arbejder i sundhedssektoren og derfor ikke må bære ringe på arbejdet. Og det var lige hvad jeg fik af ham.

Andet kunne jeg faktisk ikke komme i tanke om, at jeg ønskede mig end at dele resten af mit liv med ham

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diamantstikkerøreringe eller safir, men eftersom jeg får en ret dyr vielsesring skal jeg have fundet på noget der ikke er så dyrt.

Chanel perlekæde - den sorte med logoer

Tænker også at ønske mig en pæn lås til mine perler.

KH frk R

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønskede mig et guldarmbånd.

Jeg fik den flotteste arm-ring, som bare passede HELT PERFEKT med designet på vores vielsesringe. Desværre var den for stor - jeg ville konstant være nervøs for, at den skulle glide ud over min hånd (har en ret lille hånd), så jeg var nødt til at bytte den. Fandt så heldigvis en anden, der også bare er rigtig smuk!

Manden fik et ur og en japansk whisky.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg fået min morgengave. Det var en halskæde med en gravhund i og den var såååååå fin :cheerleader3:

Hvis jeg alligevel skulle ønske mig noget ville det være noget fra Harry Potter universet...

Ja... Det er måske lidt nørdet og lidt specielt, men jeg synes bare sådan noget er så fedt og det pynter rigtig meget..

Det kunne være dette sær af tryllestave fra Harry Potter, Hermione Granger, Ron Weasley, Ginny Weasley, Neville Longbottom og Luna Lovegood - aka Dumbledore's Army

1584639.jpg.size-300_square-true.jpg

Eller denne, som er Hermione's time turner

2132815.jpg.size-300_square-true.jpg

Og så synes jeg det kunne være ret fedt at have både Lord Voldemorts og Harry Potters tryllestave :cheerleader3:

Lord Voldemorts

1244991JPG.jpg.size-300_square-true.jpg

Og Harry Potters

1244984.jpg.size-300_square-true.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke ønsket mig noget. Han har spurgt fordi han var meget (!) i tvivl og jeg har forslået ting, men i alle mulige retninger og uden at give indtryk af at ønske mig noget mere end andet. Jeg ved at han har lavet noget selv (han har brugt maaaange timer i værkstedet på seminariet), men at han også vil købe mig noget - hvad det bliver har jeg intet clue om og jeg har heller ikke gjort andet end at droppe ideer når han spurgte. Der er ingen ønskeliste :rolleyes:

Han har heller ikke fået nogen som helst indflydelse på gaven til ham, udover at han en gang i fordums tid snakkede om at få lavet et sæt personlige manchetknapper til brylluppet. Det blev droppet pga. økonomi, men jeg har fået en bekendt som læser til smykkedesigner til at lave et sæt til ham som han får i for tidlig morgengave, så han kan have dem på, på dagen.

Dagen efter venter et sæt bodouirbilleder, så han kan huske hvordan min krop så ud før graviditeten :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at det virker utraditionelt, men jeg har allerede fået min!! En taske jeg bare MÅTTE eje!!! :rolleyes: Og den kan jeg OGSÅ bruge til mit bryllup, men har så også lovet at jeg ikke bruger den før det... Så på den måde synes jeg det er ok. Ved egentlig heller ikke hvad jeg ellers skulle ønske mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke sagt noget om hvad jeg ønsker mig. Jeg håber han selv kan bryde sin hjerne lidt og finde på noget godt!

Jo jeg ønskede mig også en basset-hvalp, men den købte vi sammen til jul i stedet for :)

Bobo: jeg kan varmt anbefale en basset, det er den skønneste familiehund uden sammenligning :o

post-38254-1278653479.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm.. Jeg er lidt overrasket over, at i ligefrem ønsker jer noget.. altså lidt ligesom til en julegave..? Jeg troede egentlig slet ikke, at det var noget, man drøftede med hinanden.. Men jeg tager jo fejl, kan jeg læse ;)

Jeg tror ikke, jeg vil ønske mig noget, og så se, hvad manden finder på helt af sig selv - så bliver jeg som regel mest glad.. Men jeg er også über-kontrolfreak-agtig, så det er helt rart at smide al kontrol på nogle få områder ;)

Jeg troede heller ikke, at man skrev ønskeliste... Og jeg har heller ikke tænkt mig at gøre det :o Men min tilkommende plejer alligevel også altid at finde på noget fantastisk som netop IKKE står på min ønskeseddel, når der er jul og fødselsdag, så det ville nok være lidt meningsløst at skrive ønskeseddel. Så skulle jeg da i hvert fald skrive ned, hvad jeg ikke ville have. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skrev ikke ønskeliste, men vi talte om, hvad vi hver især havde af forestillinger - må det skulle være en ting, eller gerne måtte være en oplevelse. Og så kom vi begge med nogle konkrete forslag - jeg ønskede mig fx et bestemt ur eller en bestemt halskæde. Jeg syntes, at det var rart lige at have vendt tanken med hinanden, for jeg ville synes, det var ret ufedt at have købt en gave til ham, uden at få en igen eller omvendt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kom på denne gode idé!

At han skulle give mig den taske/clutch jeg skal have med til bryllupet! Meget utraditionelt, men det var det jeg virkelig godt kunne tænke mig og så passer den lige til det formål + i dagligdagen!

Så den fik jeg... Du får lige at billede:

post-43022-1278663758.jpg

Han får så en gummi rem til hans Omega ur han fik i bryllupsgave istedet for en ring som han ikke ville have...

Det har han ønsket sig i laaang tid, så nu får han det! :)

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer