christina04

CHRISTINA OG STEFFENS BRYLLUP 29.MAJ 2010

483 indlæg i dette emne

Efter 1 helt år med intensiv planlægning ned i mindste detalje og minimum 1000 tilbragte timer med mine skønne BK-veninder, blev det endelig min tur til at blive frue....

Jeg vil starte min beretning allerede om tirsdagen for at i får de sidste dages stemning med....

Redigeret af christina04
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TIRSDAG:

Vi ordner haven.....

Vores terasse hvor receptionen skulle foregå, hvis vejret ellers tillader det????? det ser ikke for godt ud, men vi har allerede nu aftalt at vi ikke kan styre vejret alligevel så vi gider ikke hidse os op over det...

post-37978-1276203628.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og ALLE hjælper til.... på hver deres måde.... :cheerleader3:

post-37978-1276204087.jpg

Imens min mor og jeg er på vej til slagelse ringer de fra forsamlingshuset og spørger om jeg vil have nøglerne allerede om torsdagen....ØHHHHHH JA TAK!!!! :cheerleader3:

Vi slutter tirsdagen af med at drengene og ungerne bestiller pizza imens min mor og jeg tager til BANKO med tøserne.... Så hyggeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ONSDAG:

Tirsdag aften imens jeg er til banko med mine tøser, ringer en af mine andre veninder og spørger om der er en mulighed for at jeg kan rydde min i forvejen pressede kalender onsdag formiddag????? Hmmmmm okay det kan jeg da godt hvis det er vigtigt for uanset hvor godt jeg har forberedt mig i året op til brylluppet så må jeg indrømme at jeg blev en kende stresset i ugen op til brylluppet...

Men da jeg har sagt ja, fortæller hun at de er 2 som er blevet enige om at jeg skal forkæles helt gratis hvis jeg altså havde lyst.... lad mig lige tænke... trænger jeg til forkælelse eller vil jeg hellere takke nej og stresse videre... nå pyt!!! jeg vil gerne forkæles..

Jeg blev sendt til ansigtsbehandling og forbehandling.... åhhh det var lækkert og jeg nød hvert et sekund...

har dog kun 1 billede derfra men det siger vidst også det hele, hihi!!!!!

post-37978-1276204975.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg nåede kun lige hjem i en time så ankom Line som skulle lave negle på mig og nogle af mine veninder.... Vi havde planlagt en tøseaften med ASTI, lasagne, leg med ungerne, tøsefnidder og masser af akrylnegle.... vi sendte Steffen med min storebror ud og spise og i biografen..

NØJ hvor var det fedt!!!! :cheerleader3:

post-37978-1276205554.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

TORSDAG:

Går vi igang med rykke alle tingene ud til forsamlingshuset som skal blive der ude... hold op med ting der er blevet samlet i årets løb...

vi rykkede alt hvad vi overhovedet kunne komme til, planen var at der skulle være så lidt opgaver til om fredagen som muligt.

post-37978-1276206716.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ude i forsamlingshuset sparkede team-arbejdet lynhurtigt r... ja undskyld sproget men på kort tid havede vi dækket bordet... troede ikke vi ville nå så langt torsdag, så det var bare så lækkert..

lader billederne tale lidt for sig selv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer