Sign in to follow this  
Followers 0
rikkep77

Hvornår skal jeg have brudebuketten?

8 posts in this topic

Ja jeg skal jo giftes på lørdag og hr mand og jeg sover godt nok sammen fra fredag til lørdag, men efter morgenmaden tager jeg hjem til mine forældre. Så er det bare jeg har tænkt hvordan får jeg fat i min brudebuket? Han skal jo ikke se mig før i kirken og jeg tror da ikke at han skal hente den før lørdag. :cheerleader3:

Bare lige et lille praktisk spørgsmål herfra.

Nå ja og så har jeg lige tjekket vejrudsigten, da vi skal være i et telt ville det jo være skønt med solskin - det bliver der også hele ugen op til lørdag og igen søndag ifølge DMI, men lige nøjagtig lørdag er der en sort sky med regn :cheerleader3: SÅ typisk for mig/os ... he he...

0

Annonce ♥

Jeg ved at min brudebuket bliver bragt ud, af blomsterhandleren. Ellers kan det være der er aftalt hvordan og hvorledes med din buket, da han har bestilt den....

0

Han ligger den da bare i våbenhuset til dig ;)

0

Min lå i våbenhuset og ventede på mig :-)

0

Annonce ♥

jeg får også først min i våbenhuset, da jeg heller ikke er hjemme hele dagen og han først henter den på vej til kirken..

0

min ligger i våbenhuset og venter på mig om 20 daaaaaaaaaaage, uh det bliver så vildt....

Glæden er ved at blive UHYGGELIG stor.

0

Godt med en afklaring for vi har lige i aftes talt om det samme - kæresten mente den skulle lægges i våbenhuset mens jeg mente at jeg skulle ankomme til kirken med den. Men damn nu bliver jeg nødt til at give manden ret :-)

0

Annonce ♥