Lenebj

Så er vi fløjt´me indlagt igen

16 indlæg i dette emne

Tja..så fik vi svaret på min søns lymfeknude i torsdags..og der er blevet fundet kræft i den også, så det har altså nået at sprede sig fra modermærket. Igår blev han så opereret igen og fik fjernet alle lymferne i lysken. Nu ligger han med to dræn for at samle lumfevæsken, der skal til at finde nye veje og en længdesnit over lysken. Han KEDER sig, da han ikke må komme op at gå de næste par dag, så fjernsynet kører konstant.

Nu skal vi være indlagt op til en uge alt afhængig af hvordan han har det og hvordan det går med lymfevæsken. Vi er begge indlagt med ham og Aya har fået en weekend hos mine forældre (hun vinkede glad farvel igår=smut mor, jeg skal til at hygge mig)

Pigerne er så søde ved ham og han bliver rigitg forkælet ( ligger på en vokseafd.) og feteret.

Vi skal igen vente 14 dage på svar, om der er flere kræftceller i lymferne. Nu tør vi jo ikke rigtig tror på det positive, da det jo var det vi gjorde sidst..så ventetiden bliver Laaaang.

Nå, men ville bare lige dele min bekrymring med jer og jeg håber inderligt, at ingen af jer kommer ud for noget ligende.

knus fra Lenebj

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, for et er kampen mod kræften når man er voksen, men allerede som barn...

jeg føler med jer, og krydser fingre (og alt andet der kan krydses) for at han bliver rask hurtigt.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::rolleyes::rolleyes::):):(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev ringet op af vores kontakt-læge, som ville overbringe den skønne nyhed at der ikke var fundet flere kræftceller i de resterende 10 lymfer. :) .Vi er bare så utrolig lettede og glade og nu vil vi tage i Cirkus.

Rigtig god weekend til jer alle..Vores er allerede god :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer