Sign in to follow this  
Followers 0
Jimmi og Ditte

Brudebuketten bagefter....

15 posts in this topic

Hej Piger...

Jeg skal lige høre jeres mening...

Min mand mistede sin storesøster på tragisk vis her i februar. Hun snakkede rigitg tit om, hvor meget hun ønskede, at vi en dag skulle giftes... Det skal vi jo så nu her til februar, hvilket hun desværre ikke kommer til at opleve (måske fra en sky, man har da lov at håbe).

Nå pointet var, jeg har gået og funderet på, at spørge min mand om vi ikke sammen skulle tage ud til hendes grav dagen efter vores store dag, og sætte min brudebuket til hende.

Hvad siger I er det en go idé?

Ditte

0

Annonce ♥

Hej

Har har tænkt mig at gøre det samme med min brudebuket ... det er så min farmors grav den skal ligges på.....

0

Ja det er en super sød tanke.

Det kan være at din mands forældre også gerne vil tage del i det. De har jo mistet et barn.

:cheerleader3:

0

Jeg synes, at det er en rigtig god ide!

Vi lagde min brudebuket på min mands bedstefar og mormors grav - han var rigtig tæt med dem. Desværre nåede jeg aldrig at møde dem. Det var en følsom situation at stå der, men det var det rigtige for ham/os. Desuden blev min svigermor også meget glad for det, da hun så det.

0

Annonce ♥

Jeg syntes det er en fantastisk ide !

Jeg gør det samme med min, eller ihvertfald halvdelen af den...

Jeg får lavet min buket så smart så den er 2 i en... den skal være omvendt dråbe formet, får det lavet i 2 halve, så den ene kan komme på min mormors grav,

og den anden kan blive tørret og sat i ramme til evigt minde..

Så SUPER ide :cheerleader3::cheerleader3:

0

Meget fin idé og mon ikke din mand bliver meget glad for dit forslag.

KH frk R

0

Rigtig god ide, tror det vil glæde din mand at hvis du gør det.

Jeg vil tage ind og lægge min på min mors grav dagen efter, så føler jeg hun også har/er den del af dagen.

knus fra Iona

0

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke at gøre det. Og jeg tror din mand vil blive glad og rørt over det.

Vi lægger min brudebuket på min farmors grav, da hun betød/betyder mig for mig. Og så ville jeg gerne have nogle af blomsterne på min venindes grav - mistede hende i en bilulykke for 1½ år siden. Og så kommer der nogle på min mands morfars grav. Da jeg spurgte ham om vi ikke skulle gøre det, blev han helt rørt, han havde slet ikke tænkt over det. han havde kun tænkte at min brudebuket skulle ned på min farmors grav, så han blev rigtig glad.

0

Annonce ♥

jeg lagde min brudebuket på mine bedsteforældres gravsted, så jo jeg synes det er en rigtig god ide, og en dejlig tanke

post-34886-1276422236.jpg

0

Vi gjorte det samme. Min buket ligger i dag på min mands morfars grav. Nåde desvære aldrig at møde ham men han betød bare så meget for Jesper.

Jesper blev rigtig glad da jeg fortalte ham at jeg havde tænkt mig at den skulle ligge der. Det samme gjorte min svigermor og svigermormor.

0

Rigtig god ide.

Min brudebuket vil blive lagt op på Thomas's mors grav. Hende mistede vi desværre sidste år, hun tabte kampen til kræften efter 7 ugers intens kamp.

Eller det vil sige der vil blive lavet 2 buketter der minder ufatteligt meget om hinanden og den ene vil blive lagt umiddelbart efter vielsen..

Marianne

0

Det er da en rigtig smuk handling.

Jeg har slet ikke tænkt på at man kunne gøre det, men vil også lægge min buket på min mormor og morfars grav.

0

Annonce ♥

Det synes jeg er en smuk tanke. Da vi skulle giftes blev min farmor begravet 10 dage før vores bryllup og dagen efter vi blev gift gik vi op på kirkegården og lagde buketten der.

0

Rigtig smuk tanke!

Overvejer selv at foreslå min kæreste, at vi lægger buketten på hans mormors grav eller min morfars. :)

0

Det synes jeg er en rigtig god ide, og tror jeg også din kommende mand vil synes (siger jeg uden at vide noget som helst om det ;))

Jeg har også overvejet at ligge min buket på min farmors grav. Synes det er en rigtig sød tanke.

0