Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bryllupsdag

polterabend

2 posts in this topic

I lørdags, 2 uger for bryllupet, blev vi kapret. Vi sad ved morgenbordet og ind strømmede det med 20 venner.

Jeg blev taget med til en gymnastiksal, hvor jeg skulle lære judo. Det var smadderhårdt, både opvarmning, oplæring og til sidst kamp. Jeg lærte at kaste rundt med modstanderen osv., men det var bare hårdt, er I klar over hvor tykt sådan noget tøj er??? Nå men efter en times tid var det så tid til afgang - vi kørte tilbage til mine forældre, på vejen havde vi hentet nogle våddragter, for at få en lille bid mad, hvorefter jeg fik bind for øjnene og skulle gå. Jeg var helt sikker på, at jeg skulle ud på windsurfer, min veninde har nogle, og mine forældre bor helt ud til vandet, men nej da jeg tog bindet af, var jeg i et sangstudie. Jo skam, det eneste tidspunkt jeg synger godt på er efter midnat og en del genstande, men så går det skam også godt, men min stemme er meget dyb og falsk og jeg skulle synge Se Venedig og dø, meget svær sang. Nå, men vi fik den da hjem efter 1½ time og så retur til et sted, hvor vi så skulle spise igen. Efter en times tid i solen gik vi atter mod vandet, og ude i vandet var der en vandscooter, sådan en kan altså sejle hurtigt, 100 km med en mand. Jeg var bagsædepassagerer. Det gik bare stærkt, og jeg var lidt nervøs i starten, men det var meget sjovt. Jeg ville aldrig selv have taget mod til mig og prøve, hvis ikke de havde været med.

Nå, men derefter til vores samlingssted igen, hvor jeg fik et varmt bad og fik at vide, at resten af aftenen var ren nydelse med tryk på nydelse. Jeg fik lækkert tøj på, fik lagt makeup og sat håret og igen bind for øjnene. Først skulle jeg male min kæreste og så gik der lidt tid og så tog de bindet af mine øjne og foran mig stod en politibetjent, nåh tænkte jeg, men så begyndte musikken, og så skete der ting og sager. Han var en meget sød og lille stripper, så det var ok.

Efter dette show kom alle mændene og vi festede indtil kl. 00.45, hvor vi tog hjem, godt brugte i vores kroppe. (Det er først i dag onsdag, jeg kan gå bare lidt normalt.).

Det var bare en kanon-dag. Virkelig hyggelig og dejlig.

Jeg håber alle får en lige så god dag som mig.

Sanne taz

:)

Edited by bryllupsdag
0

Annonce ♥