pawsen

Bryllupskage fra Føtex? og Guldbageren??

10 indlæg i dette emne

ØV, vi er lige blevet "brændt af" af hende der skulle lave vores bryllupskage :rolleyes:

Så nu skal vi jo finde en ny der kan lave den, og jeg har før hørt godt om de bryllupskager som Føtex kan levere - har bl.a. hørt godt om dem der kommer fra Husum-afdelingen (fra diverse forums på nettet), og i et af de dersens madprogrammer a'la "Til middag hos..." havde Caroline Flemming også bestilt en af Føtex's bryllupskager til dessert, og den blev rost til skyerne.

Men de forums jeg har fundet med priser og anbefalinger, er alle 2-3 år gamle, så derfor vil jeg høre om nogle af jer har erfaringer med priser, og hvilke Føtex'er i Storkøbenhavn der yder denne service???

Sjovt nok har de ikke noget stående på deres hjemmeside, det er da egentlig ærgerligt at de ikke reklamerer for det, hvis kagerne virkelig er så gode som der siges :cheerleader3:

Så nu er jeg jo nysgerrig - er der nogle af jer der har bestilt kagen fra Føtex, eller kender nogle der har???

Og er der nogle der har bestilt fra Guldbageren, som der kan give et bud på deres priser???

På forhånd tak :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender desværre ikke lige til Føtex og Guldbageren, men ved at Kvickly Hyrdehøj i Roskilde laver lækre bryllupskager! Kan spørger efter prisen næste gang jeg kommer forbi hvis det er?

Det må du meget gerne, det ville jeg være rigtig glad for :-)

Også tak til jer andre for jeres input, dejligt at folk er så hjælpsomme herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med dem i Glostrup, der skal de have 45,- pr.pers. for bryllupskage og 25,- hvis man vælger at få lavet en jordbærtærte (som vi stærkt har overvejet, både fordi det smager supergodt, og så fordi det bliver dét billigere). Men jeg har på fornemmelsen at der godt kan være lidt forskel på de forskellige steder, så vi prøver at kontakte den Føtex der ligger tættest på vores bryllupsby, for at høre om prisen er anderledes - og ikke mindst fordi hende i Glostrup ikke havde mulighed for at levere den, da hun ikke har nogen bil ;-)

Så vi indhenter stadig tilbud - og hører stadig gerne fra hvilke erfaringer I andre har :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ganske rigtigt er der forskel på priserne, alt efter hvilken Føtex man spørger i - i den der ligger tættest på feststedet, har vi nu fået et bud på 20,- pr.pers. hvis vi vælger kæmpe jordbærtærter, hvilket vil sige 5,- billigere end i den anden Føtex.

Så til alle jer der også overvejer at få kager fra Føtex, Kvickly o.l., shop endelig rundt hos de forskellige konditorer, da prisen jo åbenbart kan være forskellig, selv inden for samme kæde ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer