leziska

Hvor længe har i kendt hinanden inden i blev gift?

71 posts in this topic

Vi skal giftes en lille måned før vores 5-års-dag :rolleyes:

Og forlovelsen varede så knapt 10 mdr.

0

Annonce ♥

Vi har været sammen i 4½ år når vi gifter os om knap to måneder...

0

Vi har været sammen lidt over 8 år når vi skal giftes

0

Vi har været sammen i 5 år og en måned når vi gifter os....

0

Annonce ♥

Vi har kendt hinanden i bum, bum 7 år, været kærester i 4 år og 11 måneder, forlovet i 3 år og 9 måneder. Når vi skal giftes den 10. juli har vi 5 års kærestedag.

0

Vi har kendt hinanden omk 8½ år når vi gifter os

KH frk R

0

Vi har været kærester i 2 år og 3 mdr. og skal giftes om en måned i dag :):cheerleader3: Vi når at være forlovede lige under et år...

0

min mand og jeg havde kendt hinanden og været kærester i 6 år og en masse måneder inden vi blev gift :-)

0

Annonce ♥

Vi blev gift præcis 2 år og 5 måneder efter vi blev kærester :cheerleader3: - og 10 måneder efter forlovelsen. Vi blev gift 3 år og 1 dag efter vi mødtes (dog kan ingen af os huske den dag :)

Edited by Melin79
0

Vi har kendt hinanden i 2 ½ år når vi gifter os den 24. juli 2010. Men hvad betyder tid, når man at det er det helt rigtige :)

Lige mine ord!

Vi mødte hinanden den 10. februar 2008 og skal giftes den 10. juli 2010 - altså har til den tid kendt hinanden i 2 år og 5 måneder :cheerleader3:

0

Vi har været sammen i lidt over 10 år, når vi bliver gift.. og har været forlovet i 3.. Så ENDELIG!!!

Vi har været sammen siden 31. december 1994 så det er ca 15 år

0

Vi har kendt hinanden i 4-5 år, og havde været kærester i 2 år og 9½ måned da vi blev gift 8. maj. Vi havde været kærester 2 år og 3 måneder og var altså forlovet i 6½ måned :)

0

Annonce ♥

Thomas og jeg har på vores store dag kendt hinanden i 1 år og lige knap 10 måneder....

vi elsker hinanden og da Thomas friede var jeg slet ikke i tvivl....

0

Jeg har lige siddet og nørdet den lidt (hvad skal man ellers lave på arbejdet?!??!) og kan afsløre at gennemsnittet på de 39 besvarelser der indtil nu har været i denne tråd giver 6 år - afrundet til halve år.

0

Når vi blir gift har vi været sammen 2,5 år.

Forlovet i 10 mdr.

Inden vi blev kærester havde vi daglig kontakt i 3 år.

0

Når vi skal giftes næste år, har vi været kærester i næææsten 10 år :-) og har kendt hinanden i ca 11 år

0

Annonce ♥

Vi har været kærester i knap 8 år når vi bliver gift og været forlovet godt 2 år :) Fed nørde-udregning Pia K:-)

0

Herhjemme spilder vi ikke tiden... Da vi havde været kærester i 2 mdr. flyttede vi sammen. Da vi havde været kærester i 4-5 mdr. fandt vi ud af at jeg var gravid. Den dag vi bliver gift har vi ca været sammen i 2 år og 3 mdr. :)

Men når man ved det, så ved man det bare <3

0

Skal giftes d. 16. juli 2011 og der har vi været sammen i 7 år! Derudaf har vi været forlovede 1½ :)

0

Vi har kendt hinanden i lidt over 6 år og været kærester i lidt over 4. :) Når vi bliver gift har vi været kærester i lidt over 5 år :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Min tilkomne og jeg har kendt hinanden i 13 år og været kærester i 8 år.

0

Når vi bliver gift til næste år har vi været sammen i lidt over 6,5 år og forlovet i lidt over 4,5 år :)

Vi kendte vel hinanden i et halvt år inden vi fandt sammen.

0

Pyha... Ja når vi gifter os har vi været sammen 2,5 år.. :-) Der er 10 år imellem os og jeg er ældst :) Meeen det er egentlig manden der startede alt bryllups halløjet herhjemme :-)

0

Vi blev forlovet allerede på vores halvårsdag, og når vi bliver gift har vi været sammen i knap to år. Så vi har ikke spildt tiden. :)

0

Når jeg går op ad kirkegulvet til Keld, har vi været sammen i 14,5 år - været gift 12,5 år = vi bliver velsignet umiddelbart efter vores kobberbryllupsdag den 20. januar 2015 :):cheerleader3:

Edited by mrssicilia
0