leziska

Hvor længe har i kendt hinanden inden i blev gift?

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev gift da vi havde kendt hinanden i lidt over et år (til oktober har vi været gift i 5 år) - når vi bliver skal holde bryllupsfest og velsignes har vi kendt hinanden i 7 år - ret præcist :)

Den gang vi giftede os føltes det helt naturligt - også selvom vi kun havde kendt hinanden i et år... nu kan jeg godt tænke at det hele måske gik lige lovligt stærkt. Men hva´ pokker - jeg er glad for den beslutning jeg traf dengang og jeg glæder mig til at fejre beslutningen næste år :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift efter et år... På daværende tidspunkt gjorde vi det af mange grunde. Selvfølgelig fordi vi elsker hinanden men også fordi vi var igang med at købe hus og så fordi jeg var gravid. Så både af kærlighed og af praktiske årsager :balloons:

Denne gang handler det dog KUN om kærligheden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kendt hinanden i 26 år, som venner, der har været en periode på 16 år hvor vi af forskellige årsager ikke så hinanden. Vi begyndte ar ses igen 2 år efter min mand dæde af kræft og min kæreste var blevet skilt. Når vi gifter os har vi været kærester i 2 år og 12 dage....... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi var ungdomskærester, har ikke set hinanden i alle de år vi var gift og fik børn med nogle andre. Nu skal vi giftes nøjagtig et år efter vi fik kontakt igen.

Og hvorfor skulle det så gå så stærkt? well, det har jeg tænkt mig at bruge som tema i min tale den 21.8. En af grundene er, at der ikke er nogen grund til at vente når man er HELT sikker - og det er jeg :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer