Vanni

Bryllup vs. fodbold

15 posts in this topic

Hej i alle skønne kommende og gifte brude

jeg vil lige høre jer, hvad i gør imorgen lørdag. - Altså jeg ved godt, at alle dem, som har bryllup d. 19/6 skal giftes den dag. Men hvad med jer andre. Skal i se fodbold, hvor Danmark skal spille, eller vil i heller se det svenske bryllup med Victoria?

Jeg er jo fortaler for at se brylluppet, jeg elsker at sidde og kigge på de smukke kjoler, som både gæsterne bærer og ikke mindst brudekjolen.

Og jer som skal giftes netop imorgen, hvad gør i angående fodboldkampen? for der er jo sikkert en del mandelige gæster, som gerne vil følge med i kampen?

0

Annonce ♥

BRYLLUP!!! Manden er heldigvis på arbejde til kl 18 :boohoo: Så jeg har TV'et for mig selv :) Men så vidt jeg kan se stopper de danske kanaler transmisionen af brylluppet kl. 18.00-18.30 og så passer det jo med at mændene kan se fodbold :cheerleader3:

0

:):cheerleader3::boohoo::bunny_4::shooter:

Det er da kun et sted som her sådan et spørgsmål kan komme frem :boohoo:

Jeg er så heldig at have en mand der synes fodbold er jordens mest kedelige ting, så jeg ville have fået lov til at se bryllup hele dagen.

Vi skal dog i sommerhus og til geocaching-event på Fur hele dagen, men jeg regner med at se noget sammendrag om aftenen :heart:

Mht. at blive gift en dag med fodbold, så kan jeg fortælle at min store drengs fars eneste spørgsmål da vi var på rundvisning på fødegangen var om der var TV så han kunne se fodbold hvis jeg nu valgte at føde en dag med finale (knægten er fra 10.juli).

Og da jeg arbejdede på restaurant med buffet var der en aften med fodbold mange mænd der liiiige skulle ud i køkkenet og snakke med kokken - så de kunne følge med i fodboldkampen i radioen. Så kunne deres kærester sidde og være romantiske alene inde i restauranten.

Så mon ikke den kommende gom (og alle de gæsterne) kan finde ud af noget hvis de gerne vil vide hvad stillingenen er?

0

Annonce ♥

:):cheerleader3::boohoo::bunny_4::shooter:

Det er da kun et sted som her sådan et spørgsmål kan komme frem :boohoo:

:heart: Også min tanke!!

Tja - hverken fodbold eller udenlandsk bryllup kan få mig til at klappe i hænderne...

Men min mand vil nok nærmest slå mig ned (ej okay - men tæt på) hvis jeg nægtede ham at se bold! Så det må blive bold...

0

manden går ikke op i noget af det, og jeg ender nok med at sidde og zappe rundt :cheerleader3:

Skal helt klart se bryllup, Manden er heldigvis så realistisk anlagt, at han er ude sammen med vennerne og se fodbold, så jeg kan se HELE bryllppet og alle de ekstra ting, der måtte blive sendt :)

0

Annonce ♥

Tja... Her står den vist først på træning, så ridning, lidt eksamenslæsning og så ned til naboerne i deres sommerhus, så det bliver hverken det ene eller det andet ;)

Er dog fristet til at skifte læsningen ud med brylluppet...

Har en bekendt der netop er blevet gift. Hun er fodboldvært i TV og han er ligeledes fodboldjournalist. De blev gift den dag der var Champions Leauge-finale! Men der var jo ingen af dem der vidste at de netop i år havde flyttet finalen fra en onsdag til en lørdag... Tror dog de begge overlevede ;)

0

Vi skal til 60 års fødselsdag kl. 13.00 og så har manden min lige regnet ud at så kan vi sagtens tillade os at køre hjem så han kan se fodbold :)

men men men jeg har prøvet at være til fest en aften med landskamp...og ved I hvad....der var nogle som havde en lille transportabel fjernsyn med som kunne køre via cigarettænderen i bilen....så meget kan man gå op i det (at bilen så ikke kunne starte da de skulle hjem, fordi den var tappet for strøm, var så en anden side af sagen :cheerleader3: )

0

Fodbold forpester mit tv og jeg vil have mine licenspenge tilbage for den tid de sender det lort! :-D Men jeg kom heller ikke til at se bryllup, for vi blev kidnappet til polterabend. Men så snart vi var hjemme igen blev der da lige tændt for computeren så jeg kunne se billederne på tv2.dk ;-)

0

Annonce ♥

Fodbold klart - Men nu lå landet jo sådan at jeg skulle spille 50 års fødselsdagsfest. Fødselaren havde på forhånd fortalt mig at nogle af gæsterne havde spurgt til storskærm, hvad han var blevet lidt skuffet over. Man stiller jo ikke op med mad, musik m.v. for at folk skal komme og spille fodbold Det var ihvertfald ikke tanken her. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at hvis nogle var kommet med et TV havde han bedt dem om at gå. Jeg fik så DJ Zelina stump som også ser meget fodbold til at SMS'e mig når der skete noget i kampen og så annoncerede jeg det under festen. Længere var den ikke. Til gengæld bander jeg TDC langt væk over at vores TV-billede fryser her til aften med det resultat at jeg ikke kunne se Grækenland - Argentina. Formentlig fordi de har smækket en ekstra fodboldkanal på her i dag hvad systemet ikke har kunnet klare. Der er formentlig nogle pensionister som klager deres nød i morgen når deres Hotline åbner.

0

Nu var det jo så heldigt, at man jo kunne se bryllup om dagen og fodbold direkte om aftenen ;) Men jeg må sige, at jeg trods alt havde valgt at se fodbold hvis det var faldet sammen ;)

Hilsen Anette

PS.; Husk nu Danmark spiller torsdag :thumbsupsmileyanim:

Edited by anette.kjar
0

Jo tak. Det var intet mindre end en katastrofe. Jeg sad faktisk og håbede på at Japan scorede nogle flere mål. Det kunne måske få flere af spillerne, og træneren, til at overveje deres fremtid. Bare det at Daniel Agger, som spiller i forsvaret, var Danmarks bedste angriber siger alt.

0