Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Annonce ♥

Klart s1 selvom den er meget speciel i overgangen mellem "candyfloss" og overdel :carrot: Du er jo super flot, men syne de to sidste bliver for søde til dig :thumbsupsmileyanim: Min favorit er dog stadig den billige fra askepot med tyl7blond skørt :thumbsupsmileyanim:

0

Jubii så kom der billedere :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er svært, for de er alle sammen rigtig fine til dig ;)

Men det var ved nr. 3 jeg tænkte wow!! Så det er den jeg synes bedst om.

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Okay, kan vist godt afsløre nu, at jeg er enig med de fleste: Jeg er helt vild med S1'eren! Det var den første kjole, jeg prøvede i butikken, og jeg var meget tæt på bare at sige "solgt" og så var det det. Hehe. Den har sådan et lækkert "vintage-feel", der er lige mig, og som jeg synes passer perfekt ind i at vi holder bryllup på et slot. Synes virkelig den er smuk. Og den er ikke for pyntet til mig, jeg kan rigtig godt lide fløsen. :shopping: Men ChariteK, jeg har desværre ikke nærbilleder af den. :rolleyes:

Den har bare to "alvorlige" (i mine øjne) finesser, som jeg ikke er helt sikker på, at jeg kan gå på kompromis med... Den første er at det er med lynlås og knapper. Og hun var åben overfor at snakke med syersken om at få lavet bindebånd i, men hun var lidt skeptisk overfor om det kunne lade sig gøre af nogle sytekniske grunde, som jeg ikke lige fattede... Og jeg ville bare så gerne have bindebånd. Suk! Synes det er så fint, og de kjoler, jeg har prøvet med bindebånd var bare så meget mere behagelige at have på, end dem med lynlås!

Den anden ting er at kjolen faktisk ikke er hvid. Det er lidt svært at se i lyset, men den er creme. Og det gjorde ikke så meget, da jeg havde den på, men det rokkede bare noget i mig, da jeg så den ved siden af de andre kjoler, der nærmest var skinnende hvide ved siden af... Og så var det bare som om at farven ikke var så god til min hud. Suk! Men jeg overvejer den altså stadig, for synes den er SÅ flot! Hvis nogen ser noget lignende men i HVID (eller ivory) og med bindebånd, så sig endelig til!!!!

S2 synes jeg var rigtig fin i butikken, men nu hvor jeg ser billederne, må jeg tilslutte mig Miss-Lena: Der er ikke så meget "WAUW" i den. Og jeg er også enig med dig, Lafberg, at det er pænest (til mig) med kjoler, der går lige over brystet. Er umiddelbart hverken vild med halterneck eller hjerteudskæring (den smule, der er på S1 synes jeg nu er helt fin). Den havde iøvrigt også knapper... Og så ER jeg altså mest til tyl!!! S3 havde bindebånd. Og den var perfekt hvid. Den har den rigtige "form". Og den er prinsesseagtig. Så på "papiret" er den jo sådan set perfekt til mig. Og overvejer den absolut. Men jeg brændte godt nok mere for S1... Måske manglede 3'eren tyllet?

Summa summarum er vist at S1 og 2 (fra askepot) er mine favoritter pt. Hvor 2'eren opfylder alle krav (hvid, tyl, bindebånd, detaljer, udskæring, blonder), mens S1 med sine "fejl" gav mig noget af det tætteste vi kommer på et sus, so far... Suk, det er svært!!!

DBrix: Jeg er enig mht. halsdimsen. Den var faktisk også rigtig ubehagelig...

Slipser: Lur bare løs! :bearhug:

Og til jer alle sammen: Tusind tak for jeres kommentarer og søde ord! I er bare de bedste! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :ilovebryllupsklar:

0

Smukke kjoler!!

Jeg er kæmpe tyl fan så kan lide din stil!!! ;-)

Dog er jeg ikke så tosset med din favorit fra dagens kjoleprøvning. Nok lidt for pyntet til mig - men er det lige dig er det jo perfekt!!

Jeg syntes kjole 2 fra Askepot er SKØN :thumbsupsmileyanim: Du ligner en drøm i den!!

Held og lykke med det svære valg

0

Jaaa! Nummer 2 fra askepot! Skøøøøøn kjole! Hvilket vel ikke er nogen overraskelse at jeg synes. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg synes virkelig også S1 er skøn til dig. Jeg synes det sjovt vi har så meget samme smag når det gælder kjoler! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er så spændt på hvad du ender med! Men hvordan med S1 og binderyg - er det no go eller hvad fandt i lige frem til? Jeg kunne ikke rigtig finde ud af det du skrev, om det er helt udelukket eller hvordan??

0

Annonce ♥

Smukke kjoler!!

Jeg er kæmpe tyl fan så kan lide din stil!!! ;-)

Dog er jeg ikke så tosset med din favorit fra dagens kjoleprøvning. Nok lidt for pyntet til mig - men er det lige dig er det jo perfekt!!

Jeg syntes kjole 2 fra Askepot er SKØN :thumbsupsmileyanim: Du ligner en drøm i den!!

Held og lykke med det svære valg

Tak tak og tak for de søde ord :kiss: Eeeeeeeelsker bare tyl! :thumbsupsmileyanim:

Jaaa! Nummer 2 fra askepot! Skøøøøøn kjole! Hvilket vel ikke er nogen overraskelse at jeg synes. :rolleyes:

Men jeg synes virkelig også S1 er skøn til dig. Jeg synes det sjovt vi har så meget samme smag når det gælder kjoler! :shopping:

Jeg er så spændt på hvad du ender med! Men hvordan med S1 og binderyg - er det no go eller hvad fandt i lige frem til? Jeg kunne ikke rigtig finde ud af det du skrev, om det er helt udelukket eller hvordan??

Hehe nr 2 fra Askepot ER en drømmekjole. Og du ligner virkelig en drøm i den :bearhug: Og ærlig talt er der heller ikke noget som helst ved den, der afholder den fra at være min drømmekjole. Den har alt. Tror bare ikke at jeg kan føle mig helt sikker på den, før jeg har "undersøgt feltet" lidt mere. Suk det er svært!

Angående S1, så tror jeg lidt, at konklusionen var, at der ikke kunne lave bindebånd i den, men at ekspedienten bare ikke ville sige det lige ud (hun skal jo også sælge, kan man sige). Altså jeg spurgte hende, om man generelt kunne lave bindebånd på kjolerne, hvor hun så sagde, at det kunne de godt, men at det kom an på modellen. Og ved S1'eren var hun så lidt skeptisk. :)

Det var noget med at der ikke var nok stof til at lave det stykke, der skulle under båndende + der er knapper ret langt ned, så enten ville jeg ende med en kjole med både bindebånd og knapper (og det tror jeg vil se lidt underligt ud?) eller også skulle knapperne tages af, og så mente hun at man ville kunne se hullerne fra hvor knapperne havde siddet... Så umiddelbart var det i hvert fald ikke det bedste at få bindebånd i den.

Jeg tror næsten også at jeg var mere ked af farven med den kjole, end de manglende bindebånd... Suk. Den var ellers såååååå fin. :)

Af alle kjolerne kan jeg bedst lide 2eren fra Askepot, men hvis du vil have sød med sød på, er det klart s1 du skal gå efter, synes jeg. Men flotte kjoler allesammen :ilovebryllupsklar: Skal du flere steder?

Jeg tror faktisk også at 2'eren fra askepot ligger øverst på min favoritliste, men det skifter alligevel lidt. Og jeg kan bare så godt lide s1'eren også. Gid den dog var i hvid og med bindebånd! :( Og ja, jeg skal i hvert fald til Lucca Bride i Sindal også. Så må vi se om det bliver sidste stop, eller om jeg vender tilbage til Askepot eller Skott... De får jo også 2011 modeller ind nu her, så der kommer jo noget nyt at kigge på :( Overvejer også at slå et smut forbi Lilly, bor alligevel nærmest i gåafstand derfra. :)

Edited by Meggers
0

:thumbsupsmileyanim: Milepæl = 300 dage! :thumbsupsmileyanim:

Og uden at han vidste det (han går ikke så meget op i at tælle dage, som jeg gør :rolleyes:) så har HTB faktisk sørget for at fejre det for os. :shopping: Der var lige surprise-god-middag med stearinlys og god vin igår + frisk franskbrød og blødkogte æg til morgenmad idag. Har bare verdens dejligste kæreste. :ilovebryllupsklar:

Edited by Meggers
0

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med milepælen...! :cheerleader3:

Og stemmer da helt sikker for at du smutter forbi Lilly en tur, det skal da udnyttes når man må hoppe i alle de smukke kjoler.. selvom jeg tvivler på de kan konkurrere med S1 og den fra askepot :blink:

0

Annonce ♥

Taske-inspiration

Sidder lige og kigger clutches. :lol: Køber nok først efter at jeg har købt kjolen, men er meget fristet til at købe nu. Ebay er sørmer et fristende sted. :cheerleader3: Nå, men man må vel godt danne sig et indtryk af hvad man godt kan lide :lol:

Jeg overvejer lidt om tasken måske skal være det ene sted, hvor jeg "skejer ud" og gør noget lidt utraditionelt... Er faldet rimeligt hårdt for denne "påfugle"-clutch:

post-43333-1284325644.jpg

Men det kunne også være mindre udskejende i form af denne fine guld og rosenmønstrede clutch (synes faktisk den kunne passe godt i det "tema" jeg lidt lægger i invitationerne?)

post-43333-1284325695.jpg

Jeg kunne også godt tænke mig noget, der har lidt vintage-feel (og igen: sød dyppet i sød med sød på):

post-43333-1284325727.jpg

post-43333-1284325856.jpg

Men er omvendt også lidt vild med de helt "rene" og "stive" clutches a la den her:

post-43333-1284325769.jpg

Og så synes jeg også at den her er lidt sød, uden dog helt at kunne sætte fingeren på, hvad det er ved den, jeg kan lide. Måske er det bare fordi den ser så blød ud?:

post-43333-1284325861.jpg

Så ja, er nok pt. stadig lidt stilforvirret. :cheerleader3: Men det skal nok komme. Og nu kan jeg da se, at jeg slet ikke får svært ved at finde en pæn taske, for forelsker mig nemt i dem. :blink:

0

Ej hvor er der mange fede tasker. Jeg er helt vildmed påfugletasken, men har også forelsket mig i sådan en her:

11w6p00.jpg

Hvis den kommer til at passe ind i farverne må jeg eje den.

Men jeg er godt nok også heltvildmed mange af de flotte hvidedu har fundet... Er også helt pjattet med vintage.

0

Jeg er helt vild med den guld og blomstrede!! Og den kunne faktisk være skide god når man tænker på hvad du har gang i med invitationerne. :cheerleader3:

Men hvor er det svært.. Jeg har bare ingen anelse om hvad jeg vil have - men jeg tror jeg holder mig til noget nedtonet. Jeg har planer om at skoene skal være crazy (blå - ved egentlig ikke hvor "crazy" det er, men det er nok til mig! :blink: )

Men skønne billeder! Love it! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ej hvor er der mange fede tasker. Jeg er helt vildmed påfugletasken, men har også forelsket mig i sådan en her:

11w6p00.jpg

Hvis den kommer til at passe ind i farverne må jeg eje den.

Men jeg er godt nok også heltvildmed mange af de flotte hvidedu har fundet... Er også helt pjattet med vintage.

Uh, den er godt nok også superflot, den taske! :lol: Men ja, det skal jo passe sammen (ellers må du købe den til en anden fest :lol:)

Jeg er helt vild med den guld og blomstrede!! Og den kunne faktisk være skide god når man tænker på hvad du har gang i med invitationerne. :cheerleader3:

Men hvor er det svært.. Jeg har bare ingen anelse om hvad jeg vil have - men jeg tror jeg holder mig til noget nedtonet. Jeg har planer om at skoene skal være crazy (blå - ved egentlig ikke hvor "crazy" det er, men det er nok til mig! :lol: )

Men skønne billeder! Love it! :cheerleader3:

Blå sko ER da crazy! Men det bliver sikkert vildt flot, og for gæsterne er det jo nok 100% nyt og aldrig set før, så det skal nok vække opsigt og give WAUW-faktor! :lol: Og du skal nok finde ud af det med tasken jeg begyndte også først at kigge igår, og jeg aner det stadig ikke. Vil have dem alle samen!!! :blink:

0

Suuuk hvor er det nogle fine tasker...!!!! :cheerleader3: Er helt vild med påfugletasken og den hvide med vintage-feel...

Får vi snart en update på din "måske-ebay-handel"??

Jeg tror altså, at det ender med at jeg skal have den påfugletaske uanset hvad. :lol: Mit ebay-køb bliver afgjort klokken ni i aften! :blink: Det er altså ikke fordi det er noget helt vildt og CRAZY, men vil bare meget gerne have det, og kunne kun finde én, så det er bare derfor at jeg er lidt hemmelighedsfuld :hug:

Elsker - Ææææææælsker - kjole nr. 2 fra Askepot OG påfugle clutchen!!!! Den er jeg helt hooked på og muligvis nødt til at eje :lol:

Synes bare du har så meget styr på det hele, og du har en FED stil!!!! :lol:

Kh L

Taaaak, det var da en dejlig besked. :lol: Og ja, askeport 2 og påfugle clutchen ligger lunt i svinget... :cheerleader3: Tror faktisk også at de ville passe godt sammen (y)

0

Ihhhh altså............! :cheerleader3:

Har haft min hemmelige lille ebay-ting i fred de sidste 3 dage, og nu er der selvfølgelig nogen, der overbyder mig!!!! Auktionen stopper om en time og tyve minutter. Kære zillaer: Kryds alt hvad I kan, for at jeg vinder!!!! :cheerleader3:

0