Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Jeg beundrer altsaa lidt at du virkelig giver den gas med de billeder - laekre og velovervejede outfits, laekkert lige fra den uskyldige brud over casual til femme fatale. Det er saa modigt og gennemfoert og Brian kan ikke andet end elske dem og vaere stolt af sin kone, naar han faar dem :loveboard:

0

Annonce ♥

Der sker jo så meget her :) Det lyder spændende med det bestilte strømpebånd, glæder mig til at se det :)Synes det er noget suuuper lækkert undertøj du har købt :bunny_4: og et rigtig fint slør!! Er sikker på det i stilen passer til din kjole, men længden er nok ikke til at bedømme før det ses sammen..Synes det lyder til at være nogle rigtig gode ideer du har til boudoir billederne, det er jo nogle rigtig fine ting du har fået hjem til det :thumbsupsmileyanim: Er sikker på løben i strømpebukserne vil kunne skjules på den ene eller anden måde på billederne :wink:

Nu er det jo også snart vores tur! :cheerleader3: Glæder mig også til at se det strømpebånd. :) Og er glad for at du mener at sløret passer til kjolen, og ja, det med længden må jeg jo så lige se på :)

Jeg beundrer altsaa lidt at du virkelig giver den gas med de billeder - laekre og velovervejede outfits, laekkert lige fra den uskyldige brud over casual til femme fatale. Det er saa modigt og gennemfoert og Brian kan ikke andet end elske dem og vaere stolt af sin kone, naar han faar dem :loveboard:

:kiss: Tak for de søde ord. Er meget spændt på hvordan de boudoirbilleder bliver, men jeg giver den i hvert fald alt hvad jeg kan. :) Er såååååå spændt på de korsetter, håber VIRKELIG at jeg kan passe bare et af dem! :biggrin:

0

Har bestilt tid til at lære brudevals 21. juni klokken 18. :)

Det bliver vores danselærer, som vi har gået ved siden januar, så det er rigtig dejligt :) Det skal nok blive godt :cheerleader3:

---

Og er er nogen kreative sjæle, der har en god idé til et outfit der ville være godt til boudoirshots i skoven eller på stranden? Min fotograf foreslog det, men jeg kan ikke lige greje, hvad tøj jeg skulle have på... Hun mente at de helt nøgne shots var bedst i studio, jeg har ikke lyst til at risikere at svine bryllupsundertøjet til, og det andet tøj synes jeg næsten bliver for mørkt eller "uharmonisk" til naturlige billeder? :help:

0

Hmm, at købe skørt på ebay eller ikke at købe skørt på ebay? :unsure:

Fordele:

- Så kan jeg få ivory skørt

- Mulighed for skørt med slæb (men vil jeg gerne det?)

- Billigere

Ulemper:

- Skidesvært at finde rundt i

- Ved ikke hvad jeg skal gå efter

- Risikerer at størrelse og kvalitet ikke er som jeg gerne vil have

Frygter måske lidt at stå til tilretning, og Kennedys så ikke har et skørt, som jeg synes er lige i skabet. Så er det jo for sent... Har lidt lyst til at købe ebayskørter for en sikkerheds skyld, men synes omvendt ikke at jeg gider at have en masse skørter i overskud. :unsure:

Skulle det være fra ebay, så lurer jeg lidt på disse:

post-43333-0-62827200-1306237632.jpg

post-43333-0-63679000-1306237637.jpg

0

Annonce ♥

Hej søde mette :) hvor er det bare nogle super gode ting du har fundet til billederne! Det bliver bare så godt. Hmm... måske du kunne gøre et eller andet sexet ud af en skovmandsskjorte til billeder i skoven. Måske med nogle denim hotpants eller noget...

1

Mht boudoir ville det oplagte til stranden selvfølgelig være bikini, evt bare underdelen.. Ellers tænker jeg en oversize hvid skjorte - hvis vandet ikke er for koldt, kunne det måske give en fed effekt med sådan en våd gennemsigtig skjorte?

Ellers tænker jeg også nogle lyse denim shorts ville passe i det naturlige setup ala

post-44604-0-88320400-1306239002.gif

(beklager kvaliteten, det blev forringet de de skulle gøres mindre..)

Med til skoven, ja så tænker jeg såmænd også at noget denim kunne fungere, evt en rødternet skovmandsskjorte og et par blondetrusser, hvis du vil gøre det lidt kliche :tunge:

Og ellers kunne et slør måske bruges til begge dele, med et par trusser og så sløret der flyver i vinden, eller er viklet omkring dig så det dækker dine bryster lidt..

Mht skørterne, så vil jeg sige jeg ikke har de bedste erfaringer med det med slæbet. De havde sådan et i Lucca, som jeg havde under kjolen, der var blandt mine endelige to favoritter, men ikke blev valgt.. Det at tyllet kom så langt nede på skørtet, gjorde kjolen faldt meget uheldigt fladt ind til maven og så stak ud når tyllet begyndte.. Det kan vist også ses på billederne af den i min tråd.. Det virkede ikke specielt godt, med de forskellige længder på tyllagene, som fik den til at sidde meget ujævnt udover.. Men selvfølgelig var den kjole også meget glat, og det gjorde det meget synligt. Det er ikke sikkert, det ville have samme effekt på din puffede kjole..

Tror uanset hvad, det er vigtigt du får et skørt med ringe, så det kan bære din kjole, som jeg nok er meget tung :)

1

Toga i organza/tyl ?!! Skov alf med blomster i håret

Skørter på eBay varierer meget i kvalitet - selvom de bruger samme billede. Mener at angelsbridal laver nogle gode...ville ikke gå efter de aller billigste.

Jeg har aldrig oplevet problemer med tyllagene på de skørter jeg har prøvet

Edited by Miss-Lena
1

Toga?!!

Skørter på eBay varierer meget i kvalitet - selvom de bruger samme billede. Mener at angelsbridal laver nogle gode...ville ikke gå efter de aller billigste.

Jeg har aldrig oplevet problemer med tyllagene på de skørter jeg har prøvet

Toga.....? :blink:

Og godt at vide med angelsbridal, hvis jeg beslutter mig for at købe skørt over ebay :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hmm, at købe skørt på ebay eller ikke at købe skørt på ebay? :unsure:

Fordele:

- Så kan jeg få ivory skørt

- Mulighed for skørt med slæb (men vil jeg gerne det?)

- Billigere

Ulemper:

- Skidesvært at finde rundt i

- Ved ikke hvad jeg skal gå efter

- Risikerer at størrelse og kvalitet ikke er som jeg gerne vil have

Frygter måske lidt at stå til tilretning, og Kennedys så ikke har et skørt, som jeg synes er lige i skabet. Så er det jo for sent... Har lidt lyst til at købe ebayskørter for en sikkerheds skyld, men synes omvendt ikke at jeg gider at have en masse skørter i overskud. :unsure:

Skulle det være fra ebay, så lurer jeg lidt på disse:

post-43333-0-62827200-1306237632.jpg

post-43333-0-63679000-1306237637.jpg

Du kan jo altid sælge dem igen hvis du alligevel ikke vil have dem.. Jeg købte mit skørt på dba.dk hvor der var en som havde fået det syet hos Frederiksberg skrædderi.

0

Hvor er i gode! :cheerleader3:GP

Jeg er ikke helt overbevist om at jeg kan gøre en skovmandskjorte sexet... Og har heller ikke en... :unsure: Men er ret vild med det med hvidt tøj ude i vandet og toga-idéen... Jeg tænker lidt, at jeg måske "bare" kan finde en billig løs hvid t-shirt i H&M? Jeg tror ikke at jeg tør have mit fine slør med ud til sand og vand, men jeg kunne jo bruge mit billige kina-slør :)

Skovalf stilen lyder FED! But how? Jeg tænker lidt a la hende her:

post-43333-0-57724100-1306252285.jpg

Men uden alt kropsmalingen, bare nøgen, krøller og blomst i håret... Jeg tror faktisk liiiiige nøjagtigt at mit hår kan dække brysterne, og hvis jeg så drejer benet somehow, så der ikke lige er frit udsyn til alting. :fløjt:

Og så har jeg btw købt et stykke ivory satinstof til at ligge på til billedet med bryllupsundertøj og røde silkerosenblade til billedet med den røde kjole :)

Jeg kan efterhånden lidt fornemme at det bliver en LANG dag med det shoot. :fløjt:

0

Jeg skal lige have styr på, hvor mange vi bliver...

Gæsteoptælling

57 er inviterede (inkl. os selv)

8 har meldt afbud

1 er ikke til at få fat i... Har sådan lidt af andre veje hørt, at han nok ikke kommer...

Dvs. vi bliver 48 mennesker til festen! :cheerleader3:

Heraf:

- 40 voksne, der er der hele aftenen, heraf én der skal have speciel menu

- 1 14-årig, som jeg ikke ved om tæller som voksen eller barn? (bliver hele aftenen)

- 2 børn, der bliver hentet efter kage

- 3 børn, der bliver der hele aftenen, heraf én der skal have speciel menu

- 2 babyer, der bliver der hele aftenen, men som ikke kræver andet end plads til barnevogn.

+ en fotograf og et band med 3 mennesker... :)

0

Annonce ♥

Gæsteoptælling

8 har meldt afbud

1 er ikke til at få fat i... Har sådan lidt af andre veje hørt, at han nok ikke kommer...

Heraf:

- 1 14-årig, som jeg ikke ved om tæller som voksen eller barn? (bliver hele aftenen)

- 2 babyer, der bliver der hele aftenen, men som ikke kræver andet end plads til barnevogn.

Super at I har fået svar fra (næsten) alle.. Vi bliver også 48 til vores bryllup!

0

Gæsteoptælling

8 har meldt afbud

Heraf:

Super at I har fået svar fra (næsten) alle.. Vi bliver også 48 til vores bryllup!

Cool :cheerleader3: Og I har også nogen, der ikke kan finde ud af at svare, ser jeg. :tunge:

0

Gæsteoptælling

8 har meldt afbud

Heraf:

Cool :cheerleader3: Og I har også nogen, der ikke kan finde ud af at svare, ser jeg. :tunge:

Hehehe.. Ja, det er utroligt at folk endnu ikke har svaret da de skulle have svaret senest 15. april. Den ene har dog lige født så hun er undskyldt.. og en af de andre er på arbejde i udlandet. De andre to er jeg dog lidt irriteret på..

0

Jeg har købt mit skørt over nettet og tror også at det er fra det sted Miss-Lena snakker om og jeg er meget tilfreds med kvaliteten, min skrædder synes også det var fint - men hun sætter lige en elastik i i stedet for den snor der var i..

Min har 2 ringe og det minder om den du har nederst på siden, og begge ringe kan justeres! Det er ikke VERDENS bedste skørt, men det skal nok holde fint til brylluppet og tror at jeg gav et par hundrede for det.. Så jeg ville ikke være så bekymret for at købe det på nettet..

0

Annonce ♥

Vi har fået et svar fra en at han først i midten af juni ved om han kan komme.... Og den besked fik vi fra hans mor ca 10 dage efter su-dato...... Han er 29 og poster jævnligt div ting på facebook men kan åbenbart ikke finde ud af at svare på en invitation

0

Hehehe.. Ja, det er utroligt at folk endnu ikke har svaret da de skulle have svaret senest 15. april. Den ene har dog lige født så hun er undskyldt.. og en af de andre er på arbejde i udlandet. De andre to er jeg dog lidt irriteret på..

Ok, enig de to er lovlig undskyldt men de sidste to? :shooter: Min har vist ingen god undskyldning... Jeg tror lidt at hans opfattelse er, at det er sådan man siger "nej tak" :rolleyes:

Jeg har købt mit skørt over nettet og tror også at det er fra det sted Miss-Lena snakker om og jeg er meget tilfreds med kvaliteten, min skrædder synes også det var fint - men hun sætter lige en elastik i i stedet for den snor der var i..

Min har 2 ringe og det minder om den du har nederst på siden, og begge ringe kan justeres! Det er ikke VERDENS bedste skørt, men det skal nok holde fint til brylluppet og tror at jeg gav et par hundrede for det.. Så jeg ville ikke være så bekymret for at købe det på nettet..

Hmm, gode input :) Tror dog jeg er ved at bevæge mig væk fra tanken om skørt på nettet alligevel... Måske... :unsure::rolleyes:

Vi har fået et svar fra en at han først i midten af juni ved om han kan komme.... Og den besked fik vi fra hans mor ca 10 dage efter su-dato...... Han er 29 og poster jævnligt div ting på facebook men kan åbenbart ikke finde ud af at svare på en invitation

Hahah, lidt pinligt at man skal have mor til at svare for sig, når man næsten er 30 :tunge:

0

Wow... Fandt lige en fiiiiin gæstebog. Den kostede så bare 680 kr. Det vil jeg alligevel ikke give for en gæstebog! :o

Men jeg mangler stadig at finde en... Vil egentlig vist gerne bare have en helt plain sort læder(look) gæstebog uden noget på siderne, og evt. med "gæster" eller "guestbook" eller lignende i guld... Nogen der tilfældigvis har set sådan en til rimelig penge? :)

0

Annonce ♥

Det er den bestemt også. :) Hmm... Men vil jeg helst have gylden eller sort? Ved det faktisk ikke længere :unsure:

Hej Mette, jeg købte en super flot og kvalitets gæstebog i Magasin til kr. 199 i "creme hvid"! Kan varmt anbefales. Hvis du vil se billede så bare sig til!

Cool! Tror dog ikke, at jeg gider køre helt til Århus for en gæstebog. :tunge: Men tak for tippet. :)

Ellers er der jo cmtoft's bedårende kreationer :rolleyes::loveboard:

Som ogsaa laves i sort - evt med guld-et-eller-andet eller perler :fløjt:

Jamen hvor finder jeg dem???? :)

Jeg købte en rigtig flot grå gæstebog med guld skrift på forsiden i Bog&Ide til 150-200 kr.

De havde dem også i sort ;)

Det kunne måske være noget. :) Det må jeg lige kigge på, tak for tippet :)

0