Nitzen1987

Lingerie til boudoir

17 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har netop i dag bestilt tid til boudoir-fotoshoot, så min kommende mand kan få billeder i morgengave...

Så nu går jagten på velegnet lingeri, der ikke koster en hel bondegård! Havde egentlig haft kig på noget hos Hunkemöller, der var sort, men det fraråder fortografen, fordi billederne skal tages på en sort baggrund....

Så jeg søger lidt inspiration til lingerie (bruger C-skål i BH og er en str. 42 - L i normal tøj)

Håber at I kan hjælpe....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan købe hvide blonde-hipsters til 50 kr. i bla. andet Vero Moda (de er fra Pieces).

De er uden syninger, så de laver ikke nogen grimme 'deller' rundt ved kanten - jeg havde selv sådan nogen på i sort til mine billeder og bruger dem generelt under tætsiddende kjoler og sådan. Vil ikke lige smide et billede af mig selv i undertøj her, men du ved jo hvor du kan finde dem ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have taget billeder imorgen... AAAAARGH! Er ved at få sommerfugle i maven! :)

Men alt mit er købt i H&M. Jeg bruger mit brudelingeri (det vedhæftede billede) og samt et sort sæt med strømpeholder og det hele. Den sorte bh er en slags corsage, men går kun til ca 10 cm under brystet. Rigtig flot... Det er super billigt i H&M og de har meget mere i butikken end på hjemmesiden... Både corsager osv.

Og så har jeg købt billige selvsiddende strømper HER

post-38254-1276935248.jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som en anden herinde foreslog, så tænker jeg at h&m er rigtig godt. Der er tit nogle søde/frække detaljer, og det koster jo ikke så meget. Og de har også sådan nogle frække "nat-kjoler" som jeg tror, kunne gøre sig godt på sådan nogle fotos. :cheerleader3:

Du kunne også negle en af hans skjorter og have den på - det kan faktisk være rigtig flot, og også meget personligt. Og iøvrigt billigt :)

Må jeg iøvrigt spørge, hvad det koster at få taget sådan nogle boudoir-fotos? :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en anden herinde foreslog, så tænker jeg at h&m er rigtig godt. Der er tit nogle søde/frække detaljer, og det koster jo ikke så meget. Og de har også sådan nogle frække "nat-kjoler" som jeg tror, kunne gøre sig godt på sådan nogle fotos. :cheerleader3:

Du kunne også negle en af hans skjorter og have den på - det kan faktisk være rigtig flot, og også meget personligt. Og iøvrigt billigt :)

Må jeg iøvrigt spørge, hvad det koster at få taget sådan nogle boudoir-fotos? :boohoo:

Jeg skal give ca. 1500 kr +/- et par hundrede alt efter hvilken pakke jeg vælger

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Som en anden herinde foreslog, så tænker jeg at h&m er rigtig godt. Der er tit nogle søde/frække detaljer, og det koster jo ikke så meget. Og de har også sådan nogle frække "nat-kjoler" som jeg tror, kunne gøre sig godt på sådan nogle fotos. :cheerleader3:

Du kunne også negle en af hans skjorter og have den på - det kan faktisk være rigtig flot, og også meget personligt. Og iøvrigt billigt :)

Må jeg iøvrigt spørge, hvad det koster at få taget sådan nogle boudoir-fotos? :boohoo:

Det havde jeg også - og et slips! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav min kæreste boudoir billeder til hans fødselsdag (havde jeg vidst han ville fri til mig på vores 2-års dag en måned senere havde jeg nok først givet ham dem der).

Jeg fandt et flot sæt med hofteholder hos Triumph. Jeg gav omkring 800kr for sættet inkl. nogle flotte strømper. Fotografen havde også sort baggrund og jeg synes faktisk det ser pænt ud.

Og vigtigst af alt: kæresten blev rigtig glad. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Som en anden herinde foreslog, så tænker jeg at h&m er rigtig godt. Der er tit nogle søde/frække detaljer, og det koster jo ikke så meget. Og de har også sådan nogle frække "nat-kjoler" som jeg tror, kunne gøre sig godt på sådan nogle fotos. :boohoo:

Du kunne også negle en af hans skjorter og have den på - det kan faktisk være rigtig flot, og også meget personligt. Og iøvrigt billigt :)

Må jeg iøvrigt spørge, hvad det koster at få taget sådan nogle boudoir-fotos? :bunny_4:

Jeg skal give ca. 1500 kr +/- et par hundrede alt efter hvilken pakke jeg vælger

Jeg skal give 800 kr for at blive fotograferet, og så betaler jeg 600 kr for en stylist der kan lægge make-up og sætte hår flere gange under fotograferingen. Så det er billigt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have taget mine i morgen og medbringer forskelligt lingeri fra skuffen, selvsiddende strømper (sorte + dem til brylluppet), mit slør, strømpebåndet, snupper skjorte og slips fra hans skab, har været en i erotisk butik i går(meget underlig fornemmelse at gå rundt i sådan en), jeg købte en sort blonde-ting (kjole) til ned over numsen med matchende trusser samt en catsuit.... Derudover tager jeg forskellige højhælede med... Og måske et spejl med inspiration i PiaK's billeder.....

Jeg er meget spændt på resultatet og finder det meger grænseoverskridende at skulle smide tøjet foran et kamera og ikke mindst foran en jeg ikke kender...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev fotograferet ho TOSAfoto i Lystrup ved Århus igår. Det var en helt fantastisk oplevelse og de kan HELT BESTEMT anbefales!

Det var simpelthen så hyggeligt og jeg endte med også at få taget billeder helt uden tøj -det tror jeg ikke jeg havde regnet med at jeg turde :boohoo:

De havde skaffen en rigtig sød og dygtig stylist, som gerne skiftede frisure undervejs og hjalp med slør osv. :) Og jeg fik både carmen curler og falske vipper. Smukt :bunny_4:

Prisen var som sagt 800 kr for fotograf og 600 kr for stylist. BILLIGT! :cheerleader3:

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev fotograferet ho TOSAfoto i Lystrup ved Århus igår. Det var en helt fantastisk oplevelse og de kan HELT BESTEMT anbefales!

Det var simpelthen så hyggeligt og jeg endte med også at få taget billeder helt uden tøj -det tror jeg ikke jeg havde regnet med at jeg turde :boohoo:

De havde skaffen en rigtig sød og dygtig stylist, som gerne skiftede frisure undervejs og hjalp med slør osv. :) Og jeg fik både carmen curler og falske vipper. Smukt :bunny_4:

Prisen var som sagt 800 kr for fotograf og 600 kr for stylist. BILLIGT! :cheerleader3:

Ja det lyder da godt nok vildt billigt.... Har du ikke en hjemmeside på dem? Er billederne inkluderet i prisen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer