Nitzen1987

Kronprinsesse Victorias brudekjole

77 indlæg i dette emne

Så hende lige igen her til morgen... Kan slet ikke forstå dem, der synes kjolen er "skuffende". Synes den var vildt stilet... Og med hendes tilbehør skal den da være enkel. I øvrigt synes hr mand herhjemme også at kjolen var smuk og stilet ;)

Her er jeg helt enig..Synes, hun var så smuk..Jeg var helt pjattet med det brede "bælte" hun havde om livet. Kjolen var ærbar uden at være kedelig. Jeg så slet ikke hende buket, før I begyndte at snakke om den. :) Det er skitte blomsterne der gør dagen, men kærligheden :cheerleader3: og prins Daniel var da super rørt og glad. Det er da dét, der betyder noget. Det er da super klasse at få tårer over hvor stor kærligheden er.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at kjolen er SÅ smuk... Bortset fra slæb og og ærmer er det helt den samme idé som har være bag den kjole jeg har tegnet og syet til mig selv... Men ærmer og slæb hører sig nu til når man er kongelig... Jeg synes at det helt enkle og skandinaviske look er helt perfekt til en svensk prinsesse og giver en fed kontrast til blondeslør og gamle smykker... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, at kjolen var utrolig smuk og meget Victoria! Synes simpelthen at udskæringen var så smuk og det samme med det brede bælte i livet. Er dog enig med Susanne33 i, at det nogle gange så ud som om, den liiiige skulle være lagt et par mm mere op.

Bukketten var smuk, men alt for stor!

Fældede også tårer, da de afgav deres løfter med ringene i hænderne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ikke brylluppet, men har set billeder og synes Victoria i sig selv er super smuk, men kjolen virker tung og for stor (over brystet)... Men sikkert den stil man kunne forvente sig af hende...

Enkel og elegant, men ikke kjole jeg ville "falde" over i en brudekjoleforretning - men nu er jeg jo heller ikke en prinsesse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prinsessekjoler må være svære at lave fordi der "skal" være et langt slæb og det skal i sagens natur enten hæftes til skuldrene eller ved taljen, så de kan bære vægten. Derfor skal stoffet også have en vis tyngde for at kunne klare vægten. Ydermere skal det vist også helst være en kjole der ikke er for udfordrende. den skal være tidssvarende, men samtidig også klassisk. Endelig, men ikke mindst skal den passe til arvesmykker og slør.

Så alt i alt ikke nogen nem kjole at lave.

KH frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at hun strålede og at kjolen var meget tro mod hendes stil. Er ikke til den udskæring normalt, men den bar hun nu med klasse og udskæringen var fantastisk flot lavet. Faktisk kan man jo sige at kjolen var lidt "vovet" for en royal at være, da hun viste så meget bar hud og arme.

MEN... personligt ville jeg aldrig vælge sådan en kjole. Den er kedelig til "alle" andre, end en prinsesse som bærer et super flot diadem og slør til. Det brede skærf på maven, gav den også lidt kant. Meget Jackie O... Hun var super smuk, men kjolen var ikke lige mig...

Buketten var heller ikke mig, men kan godt lide at blomsterne betyder noget. Og det der disney moment med engelsk sang, var ret så malplaceret synes jeg :)

Men vil bare lige tilføje, at jeg synes Madeleine var gorgeous i sin smukke blå kjole, wow!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bestemt ikke tryllebundet af Victorias kjole, men som mange andre skriver, så er det ikke nemt at designe en prinsessekjole... Jeg er ikke speciel royal, så kender ikke til Victorias stil, men jeg savnede lidt perler og broderier, for at jeg ville synes den var noget specielt ;)

Men jo, den var fin, men jeg ville aldrig kigge 2 gange på den i en butik.

Om 2 måneder og en dag får jeg min Prins Daniel....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad synes I om kronprinsessens brudekjole?

1_2032998TS12769548_556244m.jpg

2731790-royal-swedish-wedding.jpg

2731755-victoria-vigseln.jpg

37-2b4a0297-208d5528.jpg

og så lige et glædesbillede ;)

19780007-5993c7cc308a838a03cec495af.jpg

hmmm, kedelig, alt for hvid og alt for enkel efter min smag, men i tråd med alle de andre for nyelig brugte kjoler indenfor de forskellige kongehuse. Så sådan skal det nok være når man er kongelig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er enig med de sidste der har svaret her, jeg syntes også at det var en skuffende kedelig kjole, med en underlig sammensætning af slør, diadem og brudebuket. Det er bestemt ikke min stil!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

Jeg må indrømme at jeg også var lidt skuffet, men så alligevel var det lige hvad jeg havde forventet af Viktoria.

Synes de passede så fint til hinanden, og sikke man fik "let til det våde" af at sidde og se dem sige ja til hinanden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at det var lige i øjet. Men jeg er enig i, at kjolen godt kunne have været en cm smallere over barmen, så den ikke foldede sådan. Ærgerligt.

Til gengæld synes jeg at kjolen som sådan var vanvittig flot! Enkel, fed silke og meget stilet. Dejlig at slippe for de evindelige perler og broderier som jeg slet ikke kan have. Det ville også have fået kjolen til at være alt for simpel og almindelig. Men der skal helt specielle accessories til at bære sådan en enkel kjole (og en overjordisk smuk kvinde), og der skal man vist være kongelig for at det ikke bare bliver latterligt :).

Kh Tina - 12 dage til bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker bare.. selvom en kjole skal være royal og nordisk, kan den stadig godt have lidt mere "pynt" som Marys med alle de flotte snit nederst på skørtet :)

Tror bare jeg synes at kjolen ikke er helt tilpasset.. den er sååå stor til hendes barm .. men synes dog at det brede stykke i taljen er super smukt ;)

Men hvor var de bare forelskede og lykkeligt.. så er det jo egentlig ligemeget med kjolen ;)

Synes Marys kjole var FANTASTISK, og den var uden blonder og perler... bare bedre syet og sad bedre :cheerleader3:

post-39686-1277104694.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alt ved dem gjorde det smukt.. pyt med kjoler, blomster med mere...hvad de smil og øjne fortalte under den ceremoni og fest... det er da kun ALT hvad jeg kan håbe på til mit bryllup, at mine elskedes øjne og mund vil sige.. pyyyha det var svært at holde tårerne tilbage...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at det kun er forbeholdt en prinsesse den "ære" at blive bedømt sådan. Tør næsten ikke tænke på hvad der ville blive sagt om os selv og vores medbrude herinde hvis der var samme ærlighed ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Godt at det kun er forbeholdt en prinsesse den "ære" at blive bedømt sådan. Tør næsten ikke tænke på hvad der ville blive sagt om os selv og vores medbrude herinde hvis der var samme ærlighed ;)

Hihi ej det har du nok ret i Miss-Lena, men det er sjovt at høre hvor forskellige vi er:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ikke vielsen, og har kun set de billeder I har lagt ind her, og jeg synes simpelthen hun er SÅ smuk.. Kjolen, sløret, kronen (eller hvad man kalder den).. det hele.. Hun er helt perfekt. Jeg plejer ellers ikke at synes hun er så pæn, men på de billeder her er hun virkelig virkelig smuk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, man kunne godt få lyst til at vide folks hudløse ærlige mening om kjoler, diademer og sko herinde :thumbsupsmileyanim: Men der er tidspunkter hvor det er bedre at tie hvis man ikke har noget positivt/konstruktivt at sige. Men hånden på hjertet, jeg har da tænkt lige fra wauuuuuuu, wauuu til tag og pak brysterne lidt mere ind og drop bare lidt af det plastik bling :thumbsupsmileyanim:

Men heldigvis læser Victoria nok ikke med her. Men uha, tænk at skulle læse om sig selv, sin kjole, sin buket, sin tale, sin gang mm i hele landets aviser. Det må være specielt (godt hun er trænet til sådan noget)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at det kun er forbeholdt en prinsesse den "ære" at blive bedømt sådan. Tør næsten ikke tænke på hvad der ville blive sagt om os selv og vores medbrude herinde hvis der var samme ærlighed ;)

Hihi ej det har du nok ret i Miss-Lena, men det er sjovt at høre hvor forskellige vi er:)

Ja, man kunne godt få lyst til at vide folks hudløse ærlige mening om kjoler, diademer og sko herinde :thumbsupsmileyanim: Men der er tidspunkter hvor det er bedre at tie hvis man ikke har noget positivt/konstruktivt at sige. Men hånden på hjertet, jeg har da tænkt lige fra wauuuuuuu, wauuu til tag og pak brysterne lidt mere ind og drop bare lidt af det plastik bling :thumbsupsmileyanim:

Men heldigvis læser Victoria nok ikke med her. Men uha, tænk at skulle læse om sig selv, sin kjole, sin buket, sin tale, sin gang mm i hele landets aviser. Det må være specielt (godt hun er trænet til sådan noget)

Ja, forummet her har det af og til med at blive lidt for sukkersødt - men det er jo bare fordi at hvis man ikke har noget konstruktivt/pænt at sige - så lade man jo være! Der er jo ingen grund til kommentere på noget der ikke kan laves om eller som er lige som den pågældelde brud gerne vil have det!

Jeg har dog valgt at være ærlig, når folk beder om det - hvilket jeg meget var i EB81's tråd den anden dag - men hun var heldigvis taknemlig - og valgte faktisk også en anden løsning da flere herinde bekræftede hende i hendes tvivl. Dejligt vi kan hjælpe hinanden og rose hinanden uden at "svine" hinanden til. (svine til er ikke den bedste formulering - men kunne ikke komme på en bedre!)

Og ja godt Vic ikke skal læse med - men sådan er det jo at være kendt - bare en skam hun ikke rigtig har haft et valg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved første øjekast, syntes jeg også at Victorias kjole var lige ordinær nok, men da hun vendte ryggen til, og jeg så den SMUKKE udskæring ryggen havde samt knaplukningen, og den supersmukke krave, var jeg solgt :thumbsupsmileyanim:

Det er IKKE meningen, at en kongelig brudekjole skal være fyldt med perler, flæser og andet "pynt": Det er meningen, at kjolens design skal stå alene, og brudens smykker og diadem supplerer kjolen på bedste måde.

Jeg kan kun sige :thumbsupsmileyanim: til Victoria for hendes brudekjole, den var så typisk for hende, og hun strålede af romantik og lykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, forummet her har det af og til med at blive lidt for sukkersødt - men det er jo bare fordi at hvis man ikke har noget konstruktivt/pænt at sige - så lade man jo være! Der er jo ingen grund til kommentere på noget der ikke kan laves om eller som er lige som den pågældelde brud gerne vil have det!

Jeg har dog valgt at være ærlig, når folk beder om det - hvilket jeg meget var i EB81's tråd den anden dag - men hun var heldigvis taknemlig - og valgte faktisk også en anden løsning da flere herinde bekræftede hende i hendes tvivl. Dejligt vi kan hjælpe hinanden og rose hinanden uden at "svine" hinanden til. (svine til er ikke den bedste formulering - men kunne ikke komme på en bedre!)

Og ja godt Vic ikke skal læse med - men sådan er det jo at være kendt - bare en skam hun ikke rigtig har haft et valg...[/color]

Lige mine tanker. Og faktisk synes jeg også det er dejligt, at vi ikke alle behøver være ens. Klart nok deler man jo ikke samme smag, og nogle gange er der noget langt fra hvad jeg kan lide og andre gange kan man godt se, at det er passende til andre selvom man ikke selv ville (eller kunne) bære det og andre gange rammer andre ens smag til fulde. Efterspørges ærlige meninger, kommer jeg med dem på en pæn måde ud fra en tanke om, at det jo netop kun er én mening og ikke "sandheden". Den respekt giver et rart, men måske nogle gange et lidt "tandløst" forum...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer