Melin79

R&R's bryllup 15. maj 2010

196 posts in this topic

Nu har vi endelig fået fotografens billeder + vi har samlet billeder fra de fleste af gæsterne, så nu er jeg klar til at begynde min beretning om et skønt bryllup.

Jeg håber, at nogle har lyst til at læse med :)

Vi begynder dagen før dagen før dagen før dagen...

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Onsdag den 12. maj

Første feriedag!

Der var MEGET fokus på vejrudsigten! :) Hver morgen var regnmængden sat ned til omkring 5-8 mm regn... kun for at blive sat op til 20-25 mm efter frokost :cheerleader3: Jeg havde lidt svært ved at forlige mig med tanken om at måtte droppe udendørsbillederne... Vi glædede os begge, men havde vist samtidig ikke rigtig forstået, at det nu var lige om lidt.

Vi vred vores hjerner for at finde på en indendørslocation, men det gik ikke så godt. Vi forsøgte os hos Brøndby Stadion, men uden held.

Onsdag eftermiddag ringede fotografen. Hun havde været ude og se på omgivelserne og var faktisk ikke så vild med Dragør Fortet, da baggrunden ville komme meget langt væk. Hun havde dog set den lille strand ved siden af og muligheder andre steder. Hun havde også været inde på badehotellet og tale med dem og fortalte os, at skulle det regne, så var der et fint lys i restauranten og så skulle vi nok få nogle fine billeder der. Det beroligede mig en smule.

0

Torsdag den 13. maj

Kr. Himmelfartsdag.

Vi pakkede hver vores taske med tøj til søndag og med morgengaver :cheerleader3:

Den lille bil blev pakket med tøjtasker, 3 foldekasser fyldt med slik, chips og snacks og en kasse med menuhæfter, bordkort, bordkortholdere og kort til drikkevarebord, gavebord, kaffebord og om bryllupskagen. Vi var nær kommet afsted uden creme fraichen til chips'ne, meeen de kom med i sidste øjeblik :)

På badehotellet afleverede vi det hele og aftalte forskelligt med receptionisten.

Vejrudsigten blev tjekket jævnligt og havde samme systematik som onsdag :boohoo:

Vi hyggede og talte om, hvor mærkeligt det var, at dette var vores sidste aften sammen som kærester.

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Fredag den 14. maj

Dagen før dagen :cheerleader3:

En stille og rolig dag. Vejrudsigten var bare slet ikke med os, og håbet om tørvejr svandt mere og mere efterhånden som tiden gik - øv bøv!

Midt på eftermiddagen kom min kusine, som skulle hygge med mig og hjælpe mig dagen efter. Sidst på eftermiddagen blev gommen hentet af sin forlover - de skulle i biografen, ud og spise burger og spille backgammon :boohoo:

Jeg fik lagt alle ting klar til dagen efter (strømper, strømpebånd, smykker, undertøj, taske mv) og min kusine og jeg fik i fællesskab sat slæbet på - med velcro :bunny_4: Det afslørede, at slæbet var lidt skævt syet, for selv om det sad helt lige midtfor var det lidt længere i den ene side :shooter: Men vi blev enige om, at det var der nok ikke nogen, der så...

Aftenen gik med at gå på café og spise samt se "Sex & The City - The movie" - det gav heldigvis ikke nerver på for om det samme skulle ske for mig dagen efter :boohoo: Rigtig tøsehygge.

Jeg var bare slet ikke træt, kun spændt. Så jeg sad lidt på BK :) og sms'ede godnat til min elskede før jeg lagde mig til at sove ved 00.30-tiden.

Edited by Melin79
0

Lørdag den 15. maj - bryllupsdagen

Jeg vågnede allerede kl. 6 og kunne ikke sove mere. Var bare spændt og glad, ingen nerver. Kvart i otte stod jeg op og min kusine var også vågen, så vi satte os med morgenmad.

post-39073-1277056969.jpg

En lidt træt, men spændt og meget 'au naturel' brud ;)

0

Annonce ♥

Jeg var stadig ikke nervøs, faktisk sad jeg og gabte flere gange, mens håret blev sat :) - når vi ikke lige snakkede. Pernille sagde, at det var et godt tegn på, at jeg slappede af. Hun var ellers vant til nervøse og småtudende brude...

Der kom mere frisure i til sidst... (beklager det fjogede udtryk)

post-39073-1277057910.jpg

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres søde kommentarer! Det er tid til fortsættelsen...

Hår og make up: tjek!

Tid til frokost ved 12.30-tiden. Mine forældre kom og fik en mad med. Vi havde jo valgt at køre i min fars bil, og han havde gjort et stort stykke arbejde i at pynte den til lejligheden - så sødt af ham :thumbsupsmileyanim:

Et billede taget oppe fra vores lejlighed, mens min far gør det sidste på bilen klar:

post-39073-1277144758.jpg

Der står "Nygifte" i bagruden - det havde givet nogle dyt på vejen indtil os, fortalte de :thumbsupsmileyanim: Det morede vi os lidt over, for hvis folk har set mine forældre så har de muligvis undret sig lidt over, de to "halvgamle" og så "nygifte"...

Edited by Melin79
0

Ved 13-tiden kom forloveren og hans kone med min brudebuket og knaphulsblomst til min far. De fik kirkehæfter og vielsesringe med.

Min forkerte brudebuket... Det fremkaldte den første tåre på dagen :thumbsupsmileyanim: Ikke at buketten ikke var smuk, men det var jo ikke de pink gerbera, jeg havde drømt om. Et par tårer senere måtte vi jo videre.

Et billede af buketten - som jo ikke kunne gøre for det!

post-39073-1277145239.jpg

Edited by Melin79
0

Tid til at komme i kjolen! Et lille projekt som med min søde kusine og min dejlige fars (!) hjælp gik fint. Hvem havde lige forestillet sig, at det var ens far, der kravlede rundt på gulvet for at rette tyl ud, mens moren stod og kiggede på... ;)

I kjolen er jeg kommet:

post-39073-1277145498.jpg

post-39073-1277145512.jpg

En skøn følelse endelig at komme i den kjole, jeg havde drømt om i 7½ måned og som havde hængt 3 dage bag lukket (for manden) dør derhjemme.

Jeg var stadig ikke nervøs, bare spændt.

Edited by Melin79
0