Melin79

R&R's bryllup 15. maj 2010

196 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa, her har jeg vist ikke været forbi.

:thumbsupsmileyanim: lig tillykke med brylluppet og tak fordi jeg måtte være med.

Elsker jeres billeder, der er så megen glæde og kærlighed :thumbsupsmileyanim: og grin. Du griner meget og virker bare så levende, kom helt til at sidde og smile stort og blev bare så glad af at se dine billeder.

Hvad var der inde i den fine kage? Har nemlig haft en i rød i tankerne men gav nogle problemer rent smagsmæssigt- noget med farvning af chokolade og hvad der passer sammen. Og havde da slet ikke tænkt på at det røde kunne være på toppen i form af skønne bær

Redigeret af starkpigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Gode billeder! Men det synes jeg nu også, de var før redigering. Det andetsidste, hvor I kigger ud til siden, er dog super flot i sort/hvid :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tusind tak, søde Pilgrim! :loveboard:

Hejsa, her har jeg vist ikke været forbi.

:cheerleader3: lig tillykke med brylluppet og tak fordi jeg måtte være med.

Elsker jeres billeder, der er så megen glæde og kærlighed :cheerleader3: og grin. Du griner meget og virker bare så levende, kom helt til at sidde og smile stort og blev bare så glad af at se dine billeder.

Hvad var der inde i den fine kage? Har nemlig haft en i rød i tankerne men gav nogle problemer rent smagsmæssigt- noget med farvning af chokolade og hvad der passer sammen. Og havde da slet ikke tænkt på at det røde kunne være på toppen i form af skønne bær

Tusind tak for de søde ord! Dejligt at min beretning har kunnet få smilet frem :loveflag:

Der var en lys biskuitbund med vanilie og mandler, hvid chokoladecreme med et strejf af hyldeblomst og lime og blandet med hakket mørk chokolade. Indeni friske jordbær, hindbær og blåbær. Overtrækket er et tyndt lag flødeskum iblandet flormelis (som er let og lækkert og ikke så "tungt" som marcipan eller sugarpaste kan være) og så pyntet med friske hindbær. Den var SÅ lækker, og jeg kan på det varmeste anbefale Markus Grigo, som leverede den.

Held og lykke med den fortsatte planlægning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotobog!

Jeg har - som mange andre - også kreeret en fotobog. Den fortæller historien om vores bryllup gennem billeder fra vi står op til festen slutter. Den jeg har lavet her, er tænkt som en overraskelsesgave til vores forældre, der begge par (mødrene altså ;) ) har spurgt efter billeder fra dagen. Er spændt på deres reaktion - synes selv, den er blevet rigtig flot, så jeg skal bestemt lave en til os selv også (nok lidt mere omfangsrig end denne).

Tak til blandt andre EB81 - Elise - for at inspirere til det enkle look i bogen! Med din stilede fotobog fik jeg begrænset mig fra, at "bare fordi man kan, så skal man jo ikke" (med baggrunde, farver, rammer mv.).

Lidt billeder:

post-39073-1284660914.jpg

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Rikke!

Jeg tænkte jeg lige ville smide en hilsen her på jeres 1 års bryllupsdag! Det har jo været et hel fantastisk år - jeg er glad for vi har bevaret kontakten på søster-BK! :glad

Og velbekomme - kunne forestille mig du sidder og spiser bryllupskage lige nu :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, altså!

Tænk at I huskede vores bryllupsdag, søde piger - og at der har været nye bryllups-tossede piger inde at skrive i min gamle tråd - dejligt!!! :blush:

Mange, mange tak for jeres søde hilsner i går! Vi tog på weekendophold i lørdags og er først kommet hjem i dag :loveboard: Det var sååå hyggeligt at være afsted, bare os to sammen en sidste gang, mens vores liv er som det er nu! Det er helt fantastisk at sidde på sin 1 års bryllupsdag og være højgravid :iloveyou: Bryllupskagen måtte derfor vente til i dag, men den var lige så lækker som vi huskede den - mums!!!

@PiaK: Jeg er også meget glad for, at vi har bevaret kontakten :hug:

Det gælder også alle jer andre søde BK-piger!!!

@miss skipper: mange tak! Som skrevet var bryllupskagen stadig lækker! Held og lykke med det kommende bryllup og nyd det - det kan ikke siges for meget.

@Linette160711: Jeg kan kun anbefale fotobøgerne! Synes det er en fantastisk måde at fortælle historier på. Den skal da også kigges igennem i dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke

Det er ikke så ofte, jeg er på BK mere, men nu med en årsdag i nær udsigt, har jeg kredset lidt herinde og måtte selvfølgelig lige forbi din beretning!

Et forsinket tillykke med jeres årsdag; det lyder helt perfekt med romantisk get-away og så med den gravide mave - FANTASTISK! Stort tillykke med det :heart:

De bedste ønsker om alt godt fremover!

:balloons: Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer