Guest pyffe

Bryllupskørsel

4 indlæg i dette emne

Kære alle.

Nu kan det godt være, at det ikke lige er forummet, hvor flest har vildt meget styr på biler, men jeg prøver alligevel:9

Jeg ville egentlig helst køre i en fin veteranbil fra kirken, men det er ikke det nemmeste at få fat på...

Min kærestes brors svigerfar (!) har en Mercedes CLK 500 (sportsvogn) og vi må godt låne den, det skal bare være min kærestes bror, der kører den. Det er jo fair nok, men så er det, min kæreste siger, at så må han sidde bagved. Inde i mit lille hoved sad vi jo begge bagved og brormand kører, men det kan vi vist ikke - altså der er ikke plads til mig i min kjole bagved!

Øv, det synes jeg er trist.. Det kan selvfølgelig også være, at der er plads..

Er det bare mig, der synes det er rigtig ærgerligt ikke at sidde ved siden af hinanden. Vi skal godt nok ikke køre så langt, men alligevel..? Det

/Louise.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså..

Jeg ville nu nok finde en anden bil hvis i ikke kan sidde sammen bagi og nyde hinanden..

Ville syntes det er forkert på en eller anden måde hvis i sidder "hver for sig" i bilen efter vielsen..

Man har jo mange indtryk man skal sluge sammen bagefter...

Det ville være noget andet hvis din kommende man kørte bilen selv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmmm... jeg havde nok også valgt at finde et andet alternativ.

Glæder mig til at blive kørt afsted sammen med min kommende mand og kysse og snakke om hvad vi lige har oplevet :thumbsupsmileyanim:

Tak for Jeres udmeldinger piger. Jeg er virkelig heller ikke hooked på, at vi ikke sidder sammen. Jeg tror desværre ikke, at min kæreste kan komme til at køre bilen, men han ser vist heller ikke det store problem i, at han sidder bagved!

Jeg er lidt i vildrede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer