Louise.Eriksen

Fantastiske strømpebånd, lommetørklæder mv.

9 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg har fundet denne side på ETSY: KLIK :cheerleader3::boohoo:

Og hun sælger de mest fantastiske strømpebånd og lommetørklæder. Jeg overvejer følgende:

post-37756-1277110418.jpg post-37756-1277110503.jpg

Jeg tænkte, at der sikker var mange af jer, som gerne vil have noget lidt specielt ift. strømåebånd o.l., som, man ikke lige umiddelbart kan finde herhjemme. Så er der mon nogen, der vil have noget fra denne side, så kan vi lige så godt bestille sammen, og deles om udgifterne til fragt ;)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Har du prøvet denne side stømpebånd

Jeg har fundet et par derinde som er super pæne..jeg vil gerne splitte porto, hvis jeg finder noget lignende hos dig. Men hvor hurtigt sender de?

Jeg ved ikke, hvor hurtigt de sender, men går ud fra at det er ingenfor en uge (det plejer det at være)

Hvis du finder noget, du kan lide, må du endelig sige til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da helt klart på.

Har fundet både strømpebånd og hankie som jeg faldt for lige med det samme.

Men hvordan gør vi det, send mig evt. en privat besked :-)

Ja, det er nogle vildt lækre ting hun har ikke? Jeg synes mange af hendes strømpebånd er lidt mere eksklusive, end jeg har fundet herhjemme :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Jeg sender dig lige en besked..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa, ville bare sige, at jeg har købt strømpebåndene på billedet herover fra samme sælger på Etsy og de var super flotte og behagelige at have på (jeg valgte at bruge det tynde af dem :-)) Kvaliteten er god og de kommer i en flot æske som de kan opbevares i. Jeg overvejede at sælge dem igen efter mit bryllup, men har fortrudt for de er bare så flotte at jeg vil gemme dem begge til hvis jeg selv får piger ;)

Så de kan varmt anbefales :bearhug:

Redigeret af lyngsie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa, ville bare sige, at jeg har købt strømpebåndene på billedet herover fra samme sælger på Etsy og de var super flotte og behagelige at have på (jeg valgte at bruge det tynde af dem :-)) Kvaliteten er god og de kommer i en flot æske som de kan opbevares i. Jeg overvejede at sælge dem igen efter mit bryllup, men har fortrudt for de er bare så flotte at jeg vil gemme dem begge til hvis jeg selv får piger ;)

Så de kan varmt anbefales :respekt:

Ej hvor godt :bearhug::) Tak for anbefalingen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

il_430xN.149334866.jpg

Uh, vent lige med at bestille - jeg kunne godt være på nemlig ;) Er helt fortabt i dette sæt - giver lige besked i aften!

*edit: Jeg viste min mor ovenstående (hun har tilbudt at betale), men så siger hun, at hun da vist nok har noget lommetørklæde fra hun var barn liggende.. Hun finder så det skønneste lille blonde lommetørklæde frem af gemmerne :bearhug:

Så jeg springer lige hurtigt fra..

Redigeret af BondeQuinde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer