mabape

Erfaringer med Skjalm Hvide Hotel

7 indlæg i dette emne

Hej piger (og måske drenge)

Vi skal holde bryllup engang til næste år, og er allerede nu godt i gang med at finde et sted til festen

Så er det jeg skal bruge jeres erfaringer!

Har i holdt fest eller været til fest på Skjalm Hvide Hotel? For vi synes det virker rigtig fint, men vi har ingen erfaringer med stedet...

Håber i kan hjælpe

Kærlig hilsen Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor dejligt!

Tusind tak for jeres svar!

Vi er faldet for steddet, men det er virkelig svært at vælge... Vi er vilde med at der er overnatning, men der har så været et par kommentarer rundt omkring om at værelserne er meget lydte (man kan høre alt) men så tænker jeg at det jo er os der betaler, så gæsterne har ikke det store at brokke sig over...

Vi er dog kede af at der kun er et toilet på "slottet" og at der ikke er plads til flere - vi er nok nødt til at vælge hotellet... Men med lidt oppyntning, så bliver det også fantastisk. Der er jo et dejligt stort vinduesparti, og så er der masser af plads til band og dans!

Nå, men endnu engang tak for svar!

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har spillet på Slottet og på selve hotellet adskillige gange og det har altid været tip top hvad festen angår. Slottet har man helt for sig selv og jeg er tit først kommet derfra ved 4-5 tiden om morgenen. Værelserne kan vi af gode grunde ikke udtale os om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er nogle "ulemper" ved slottet som du selv nævner.. kun 1 toilet og jeg kan da lige tilføje at rummet er meget smalt og aflangt (hvilket selvfølgelig ikke behøver at være en ulempe) men kan da give lidt trængt plads ved E bord.. der er vist plads til omkring 40-50 stk. og så er der ikke meget plads rundt om bordene, men flot ser det ud jo.

Det er korrekt. Der er dog også to karnapper som er oplagt til en musiker/en DJ. Dog skal man være opmærksom på at stikkontakterne i den første karnap ikke virker. Det siger måske lidt om hvor tit man har været deroppe :thumbsupsmileyanim:

Personligt foretrækker jeg klart at spille på Slottet fremfor hotellet. Det er mere "intimt" og festerne varer som regel længere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak igen for jeres svar.

Tror ikke det bliver muligt at bruge slottet, da vi regner med at blive 50 til festen - det bliver for klemt. Og så er der altså det med at der kun er et toilet - det synes jeg er for lidt.

Og så vil jeg give Sikken Fest ret i at det er hyggeligt med gulvtæpper - og det er et dejligt stort lokale i hotellet.

Men der er ikke så meget valg for os med vores antal gæster - det er hotellet eller et helt andet sted.

Men tak for erfaringer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har spillet fester for 50 personer på slottet og det kan lade sig gøre, men jo det er da trangt. Nu ser jeg så også lige at Manape taler om et band. Hvis vi herved taler om et band bestående af 4-5 personer så er der ganske enkelt ikke plads til dem på Slottet med 50 gæster. Det vil i hvertfald komme til at syne overfyldt.

Slottet er da også mere slidt end hotellet. Ingen tvivl om det. Jeg skal faktisk derop til august og spille til en af mine medpartneres fødselsdagsfest og måske også før da (ved ihvertfald at vi har et bryllup deroppe indenfor den næste måned). Jeg tror ikke kontakterne er lavet inden da :heart: Det mest oplagte er nemlig at stille op i den bagerste karnap.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer