SidselM

Nikolaj og Sidsel Overgaard 12-06-2010

133 indlæg i dette emne

Puha - nu er der sgu snart 1 års bryllupsdag, hvor vildt er det ikke lige?! Glææææder mig sådan til at åbne den æske der blev lavet med sedler fra alle gæsterne, håber sådan de har skrevet navn på, så vi kan se hvem der skriver hvad! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - nu er der sgu snart 1 års bryllupsdag, hvor vildt er det ikke lige?! Glææææder mig sådan til at åbne den æske der blev lavet med sedler fra alle gæsterne, håber sådan de har skrevet navn på, så vi kan se hvem der skriver hvad! :)

Tillykke med bryllupsdagen i går, Sidsel! :iloveyou:

Jeg håber I havde en god dag. Har I åbnet æsken med sedler?! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have.

Ja vi fik åbnet æsken, det var super hyggeligt og underholdende at sidde og læse dem alle - nogen mere end andre. Mange var rigtig søde og gode, nogen lidt fjollede, og nogen kunne vi slet ikke læse, så der skal jeg nok lige have lidt hjælp fra min mor eller en anden der kan tyde det :P Skal have dem sat ind i min scrapbook en af dagene, så kan det være jeg lige skriver et par stykker ind her! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et forsinket, men stort tillykke med jeres bryllupsdag :loveflag:

Vi har også en æske vi skal have åbnet; kunne godt forestille mig samme kombination af sedler som du beskriver :biggrin:

Halløj, tusind tak for din hilsen, bedre sent end aldrig, og er altid hyggeligt lige at få en hilsen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer