Milje

Hr. & Fru Hede Jørgensen

58 indlæg i dette emne

Hej derude på den anden side af skærmen.

Nu er det ved at være tid til at dele vores helt fantastiske dag med jer herinde.

Planen er, at jeg mens der er fodbold i aften starter min beretning + selvfølgelig deler en masse billeder med jer :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Milje

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det min tur til at dele vores bryllup med jer herinde.

Natten til den store dag sov jeg hos mine forældre på mit barndoms værelse og i min gamle seng. Hyggeligt.

Det gik ok med at falde i søvn... men kl 4 vågnede jeg og det blev herefter kun til meget lidt søvn. Kl 7 stod jeg op og min mor havde sørget for det helt store morgenbord. Hyggeligt at sidde derhjemme i deres køkken som i de gode gamle dage...

Det første morgen-billede på den store dag:

ff4v0g.jpg

Kl. 08.30 blev det tid til en tur til frisøren og kosmetolog.

Jeg havde valgt at tage afsted alene, da jeg ville nyde at blive puslet om og så have lidt tid for mig selv... resten af dagen skulle jeg jo være midtpunkt :thumbsupsmileyanim:

Frisuren uden slør:

ie4hp4.jpgftpz0m.jpgj9c6qd.jpg

Og så var det tid til at få slør og det smukke hårsmykke sat fast:

2udzxjn.jpg

Hjemme igen hos mor og far. Min bror, hans kæreste, min bedste veninde og hendes datter var kommet. Min mor havde sørget for smørrerbrød til os alle. Så vi havde lige en time til lidt hygge.

Appetetten var god - sommerfuglene var ankommet, men det var mere glæde en nervøsitet jeg følte

kdkhty.jpg

Og så var det tid til at komme i kjolen...

Jeg har desværrer ingen billeder af det. Sikke et projekt. To mand til at "spænde" mig i kjolen. Hi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min brudebuket ankom

Den var virkelig smuk - min kære mand har selv valgt den. Åh det gjorde han godt :thumbsupsmileyanim:

30c98nl.jpg2v2unpd.jpg

Så var det tid til at komme i kirken.

Udenfor havde flere af naboerne taget opstilling så de kunne få et lille glimt at mig.

Jeg blev med stor hjælp proppet ind på forsædet af mine forældres audi. Her sad jeg i en kæmpe tyl sky. Haha

Detaljer inden gæsterne kommer til kirken:

34pz3eo.jpg

post-40462-1281971008.jpg

Palle og bestman tager imod gæsterne:

Det var meget specielt at stå bag kirke dørene og vide at min dejlige mand stod derinde på den anden side og ventede spændt. Dørene gik op og musikken bruste. Det var den vildeste fornemmelse at træde ind i den kirke... FEDT!

Jeg havde lidt travlt.. men min søde far fik hævet lidt i mig og vi gik roligt op mod alteret.

Palle stod deroppe med svedige hænder og tåre. :thumbsupsmileyanim:

Præsten holdte en flot og meget personlig tale for os.

Vi sagde ja og blev mand og kone. JUHUU!!!

Det var så dejlig at tage min mand i hånden og gå ud af kirken sammen.

Udenfor står 12 af mine kollegaer i espali med blomster og grene. Åh hvor har jeg bare nogle søde kollegaer :loveboard:

Gæsterne lykkeønskede os og kastede med ris.

Og mine forældre havde sørget for vi blev hentet af en gammel fin bil.

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter kirken blev vi kørt til de små fisk i Silkeborg.

Her fik vi taget nogle smukke og fede billeder af fotografen

Her er et par "smagsprøver" - glæder mig til at modtage resten

1tlpv5.jpg

qsl93b.jpg

2cprcex.jpg

Efter en time med fotografering blev vi "samlet op" af "mågen" hvor vi holdt vores reseption.

Igen må i vente med billdeder - mangler at modtage dem fra venner og familie.

Kl. 18.00 blev der serveret velkomstdrinks på Resturant 1a. Mums!

Min søde veninde (som har taget alle billeder fra festen i ser) tog par billeder af alle vores gæster.

Bordopdækningen på resturanten

11qs4r4.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De små æsker til hver gæst bragte stor lykke

20ihxsw.jpg

Det var noget helt fantastisk mad vi fik - og i skal da ikke snydes for et par billder så i kan savle lidt over det ;)

jkx835.jpg2njhnxs.jpg10pddti.jpg

Så var det tid til den første tale fra min far - den var kort og sød. Stor skulderklap til ham for at holde så fin en tale og for at turde gøre det.

263djqe.jpg

Dernæst var den min mand. Han holdte den flotteste og en meget personlig tale og jeg kunne simpelthen ikke holde tårene tilbage. Og vores gæster sad også med våde øjne. Til sidst sluttede han af med et lille digt han havde skrevet til mig - åh der var jeg helt solgt :thumbsupsmileyanim:

Jeg lader billederne tale for sig selv

x6mpu.jpg3163y2r.jpg4iknds.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare hyggeligt at skrive dene beretning - skønt at få lov til at gennemleve det hele igen på en måde.

Næste mand på programmet var Palles forlover.

Han holdt en super tale! Ja jeg er altså imponeret over hvor gode og kreative alle har været. Det var en sjov tale han holdte - med lidt små elementer af følsomme emner (hvor han lige skulle have en kunst pause for at holde tårene tilbage) Igen var jeg tude prinsesse... Skønne venner vi har!

2pzhcid.jpg

Så blevdet min tur....

Og ved i hvad - jeg var faktisk ikke nervøs. Jeg havde sådan en god fornemmelse i maven om at det blev en god oplevelse. Og ja det blev det! Jeg har fået så meget ros for min tale. Det var virkelig dejligt a få lov til at dele min kærlighed til Palle med alle vores gæster. Heldigvis syntes han også min tale var god - og for anden gang den dag fik han tåre i øjnene. Åh hvor jeg elsker min mand!

Jeg har mange billeder fra da jeg holder tale - og ikke et et godt. Haha. Så nu får i det jeg selv syntes er mindst dårlig ;)

34zhn2p.jpg

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

og der skulle kysses....

oig2u0.jpg15q2qfo.jpgvg7fx1.jpg

Og det var tid til en tale. Denne gang meget overraskende fra vores gamle nabo. De er som et hold ekstra bedsteforældre for Palle. Det var en sjovog sød tale. Alle var begejstret for han holdte den helt uden at have skrevet noget :thumbsupsmileyanim:

20pa884.jpg

Indimellem alle talerne var der sange fra familie - alt 4 blev det til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Strømpebånd....

Palle blev virkelig glad og overrasket over brøndby strømpebåndet.

På billede nedenunder kan i også se mine blå sko inspireret at "sex and the city" - Nøj jeg fik mange kommentare om dem ;)

a4xvg9.jpg

Brudevalsen blev danset inden midnat - og vi syntes selv vi slap rimligt fra det ;)

2itlkp0.jpg2ai26br.jpg27y1j5h.jpgvg0bpv.jpg

Åh det var en god dag!!

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder og du ser bare brand godt ud. Din hr. mand er også en rigtig flot fyr ;) Jeg glæder mig super meget til at se flere billeder - so keep them coming :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det bare nogle fantastiske billeder og du ser bare brand godt ud. Din hr. mand er også en rigtig flot fyr ;) Jeg glæder mig super meget til at se flere billeder - so keep them coming :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak fro de søde ord miss-lena

Jeg lover min beretning nok skal blive piftet op med mange flere billeder - især når jeg får lidt flere fra venner, familie og ikke mindst fotografen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din fjer dims til taljen ser suuuuper flot ud. Det er godt gået med det kreative :thumbsupsmileyanim:

Jeg er faktisk også selv ret glad for min fjer-ting :thumbsupsmileyanim:

Og flere af gæsterne kommenterede den. Gennerelt tror jeg bare de syntes jeg havde mange "anderledes" detaljer - men de syntes heldigvis det var super fedt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså nogle smukke billeder... nyder virkelig lige at snyde mig til et kig her på jobbet. Jeg tænkte på om jeg måtte få lov at bruge et par billeder af dig i din kjole til en slags annonce for samme kjole på Gul og Gratis samt TS? Jeg skal selvfølgelig nok udtone dit ansigt, så du ikke kan genkendes. Ved godt det er meget at spørge om, men synes virkelig du viser hvor dejlig kjolen er (stooooooooooooooooooor ros til dit kønne udseende)

Din buket er uendelig romantisk og alligevel lidt rå med det tråd om skaftet

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er altså nogle smukke billeder... nyder virkelig lige at snyde mig til et kig her på jobbet. Jeg tænkte på om jeg måtte få lov at bruge et par billeder af dig i din kjole til en slags annonce for samme kjole på Gul og Gratis samt TS? Jeg skal selvfølgelig nok udtone dit ansigt, så du ikke kan genkendes. Ved godt det er meget at spørge om, men synes virkelig du viser hvor dejlig kjolen er (stooooooooooooooooooor ros til dit kønne udseende)

Din buket er uendelig romantisk og alligevel lidt rå med det tråd om skaftet

Hvordan kan jeg andet end sige ja når du smiger sådan ;)

Selvfølgelig må du bruge billederne.

Jeg er selv ret vild med at buketten er feminin samtidig med at den er rå pga. tråden. Min mand kender mig vidst temmelig godt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer