Elva

At Last...

1,521 posts in this topic

Også et forsinket tillykke herfra!

Fik helt tårer i øjnene da jeg så de fantastiske brudebørn! Nååååårh hvor er de kære!!

Og min kæbe faldt til jorden da jeg så billederne af dig fra dagen! WAUW!!!! :BKSTREET:

Og så er jeg iøvrigt PISSE misundelig på din PA! Det er så meget det jeg ønsker mig!

Håber du havde en helt uforglemmelig dag! og at I vil blive MEGET lykkelige

1

Annonce ♥

Altså hvor er I bare søde - følte mig virkelig også bare...ja altså, at jeg så så godt ud som jeg overhovedet kunne med den alder jeg har og de midler jeg har haft til rådighed - det var en rigtig god fornemmelse :thumbsupsmileyanim:

Nadds8677: også et KÆMPE TILLYKKE til jer :cheerleader3: Jeg håber, I havde den mest fantastiske dag - I havde jo i hvert fald det mest fantastiske vejr :thumbsupsmileyanim: Brudevalsen gik som forventet :wink: Kunne man mon ikke lokke dig til at lægge et par billeder ud? Er jo så super nysgerrig :biggrin:

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Altså hvor er I bare søde - følte mig virkelig også bare...ja altså, at jeg så så godt ud som jeg overhovedet kunne med den alder jeg har og de midler jeg har haft til rådighed - det var en rigtig god fornemmelse :thumbsupsmileyanim:

Nadds8677: også et KÆMPE TILLYKKE til jer :cheerleader3: Jeg håber, I havde den mest fantastiske dag - I havde jo i hvert fald det mest fantastiske vejr :thumbsupsmileyanim: Brudevalsen gik som forventet :wink: Kunne man mon ikke lokke dig til at lægge et par billeder ud? Er jo så super nysgerrig :biggrin:

Tak! :biggrin: Vi havde også en helt igennem fantastisk dag! Den kunne ikke have været bedre. Jeg skal nok lægge et billede ind, men har lidt samme problem som dig - har ikke nogen endnu :td: Men de kommer hurtigst muligt!

Og endnu engang - du ser så smuk ud!

1

Tak! :biggrin: Vi havde også en helt igennem fantastisk dag! Den kunne ikke have været bedre. Jeg skal nok lægge et billede ind, men har lidt samme problem som dig - har ikke nogen endnu :td: Men de kommer hurtigst muligt!

Og endnu engang - du ser så smuk ud!

Dejligt at høre, jeres dag også var fantastisk :cheerleader3: Tak for dine søde ord :kiss:

0

Tillykke med dagen Camilla!! Jeg glæder mig til at høre om det hele!! Håber at den bliver fantastisk!! - og at brudevalsen går smertefrit :wink:

Så fik jeg et enkelt billede fra brudevalsen (taget af min gode ven Lasse). Det gik bestemt ikke som det burde, men det var rigtig sjovt :griner:-

post-29855-0-34633300-1307427023.jpg

0

Annonce ♥

Du ser bare så lykkelig og smuk ud! Man kan slet ikke tage øjnene fra dig på de billeder, især ikke det, hvor I danser. :loveboard: Det kan godt være, at dansen ikke gik perfekt, men I ser nu ud til at nyde situationen alligevel og være helt igennem lykkelige. :loveflag:

1

Annonce ♥

Så har vi sendt den sidste gæst til lufthavnen og jeg sidder nu med den største lykkefølelse i maven og tænker tilbage på mit livs store dag :loveflag: Ungerne leger i haven, manden tager en lille lur og jeg vil gå igang med at vaske tøj og pakke alle vores mange fede gaver ordentlig ud og begynde at sætte det hele på plads :thumbsupsmileyanim:

Nu sker der nok ikke så meget mere i min planlægningstråd her (resten kommer til at foregå i beretningstråden), så jeg vil bare lige sige tusinde mange tak til alle jer vidunderlige brude, der har fulgt min vej til den 4. juni, delt sorger og glæder med mig, kommet med fantastiske gode råd og forslag og ikke mindst lykønsket mig :loveflag: Jeres positive energi er overstrømmende og opløftende - det hele havde ikke været det samme uden jer! Ved slet ikke hvordan, jeg skal undvære jer fremover! :bearhug:

De kærligste hilsner og tak igen fra

Camilla O'Leary :heart:

Edited by Elva
1

Søde Camilla :loveboard:

Det bliver et stort savn ikke at læse en ny opdatering i "At last", men glæder mig helt vildt til opfølgning i din beretning, som jeg allerede nu sidder og sluger råt.

Håber ikke, du forsvinder helt fra BK, elsker jo også dine input i min tråd.

Mange kram

Malou

1

Annonce ♥

Søde Camilla :loveboard:

Det bliver et stort savn ikke at læse en ny opdatering i "At last", men glæder mig helt vildt til opfølgning i din beretning, som jeg allerede nu sidder og sluger råt.

Håber ikke, du forsvinder helt fra BK, elsker jo også dine input i min tråd.

Mange kram

Malou

Don't you worry - jeg følger dig hele vejen :bearhug:

0

Åh, sikke da en smuk "afsked" fra planlægningstråden :boohoo:

Jeg håber virkelig også at du bliver hængende lidt endnu, os der først skal giftes i efteråret er jo helt bange for at alle jer vi kender er væk til den tid :(

Men det har været skønt at følge dig og "At Last" :kiss:

1

Annonce ♥

Enig med de andre. Det bliver trist ikke at kunne følge med i dine påfund, men livet går jo videre og jeg håber du bliver ved med at være lige så lykkelig sammen med din familie :balloons:

1