wuk63

JUHUUU

8 indlæg i dette emne

Jeg troede jeg skulle i mindst 3 butikker før jeg fandt KJOLEN, men næ nej, den var jo lige i Lilly!!!

post-41090-1277843188.jpg

post-41090-1277843198.jpg

Jeg håbede håbede virkelig også at jeg kunne bære den - for den er så smuk. Og den er bare flot!

Men så er det lige det dermed underskørter - er der nogen der har de 2 underskørter fra lilly til billig salg? Altså den nye og den gamle slags? Jeg skal først bruge dem i januar og jeg bruger str. 38. bare send mig en PM hvis i vil sælge dem!!!

post-41090-1277843207.jpg

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede jeg skulle i mindst 3 butikker før jeg fandt KJOLEN, men næ nej, den var jo lige i Lilly!!!

post-41090-1277843188.jpg

post-41090-1277843198.jpg

Jeg håbede håbede virkelig også at jeg kunne bære den - for den er så smuk. Og den er bare flot!

Men så er det lige det dermed underskørter - er der nogen der har de 2 underskørter fra lilly til billig salg? Altså den nye og den gamle slags? Jeg skal først bruge dem i januar og jeg bruger str. 38. bare send mig en PM hvis i vil sælge dem!!!

Meget smuk kjole - den havde jeg også kig på - men tror ikke jeg kunne bære den! Glæder mig til at se billeder af dig i den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak alle sammen, jeg skal HELT klart have mindst 2 underkjoler :balloons: jo mere puf jo bedre, og IH jeg glæder mig til at få den på!

Min mor tudede da hun så mig i den, men jeg skulle lige derind 2 gange for der var en kjole i stærk konkurrence men da min søster stod og sagde "ej Maja det er altså bare SÅ meget dig den der" - ja så forsvandt min sidste skygge af tvivl. Og min veninde sagde "ej Maja den passer bare perfekt til et vinterbryllup, du ligner en is prinsesse :) " (Og så var den bare rarest at have på)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer