Guest bestfe

Os d. 10/7-10

28 indlæg i dette emne

Er i ved at være klar.. Jeg synes der mangler lidt detaljer og godt nok har jeg ferie, men min kommende mand arbejder bare helt vildt meget lige nu og jeg er lidt bekymret for, om han får styr på de ting, der er hans del. Bortset fra det, glæder jeg mig utrolig meget. Hvad med jer? Kan I mærke sommerfuglene?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan helt klart mærke sommerfuglene! Og specielt nu hvor mine omgivelser (venner/kolleger/familie/forlovede) nu også begynder at blive ret så spændte på brylluppet, så smitter det mig endnu mere...

Flere har fortalt om deres egen bryllupsdag og at det var en af de største dage i deres liv, og det giver mig bare det vilde sug i maven! :):bearhug:

Med hensyn til at være klar, så er jeg ved at vøre der... jeg mangler kun småting såsom at skrive navne på bordkort og sådan nogle ting... håber jeg i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går med fornemmelsen af at mangle en masse ting, men der skulle gerne være styr på det hele. Er jeg den eneste, der føler det sådan?:)

Ellers går vi og tæller dagene. Jeg kan ikke lade være med at gå ind i soveværelset en gang imellem og prøve ringen på, nu hvor de er hentet hos guldsmeden. Og så går jeg meget og tænker på, hvordan det bliver at gå op ad kirkegulvet :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare lige ved at dø af spænding!!

er super spændt samtidigt med at jeg er utrolig rolig.. underligt. nok fordi der er styr på de fleste ting.

glæder mig bare til vi kan komme til at dække bord og få tømt huset for alt det vi har købt de sidste måneder..

vi (læs:jeg) har vist styr på det hele, kjolen er i hus, maden kommer, ringen er i hus og fotgrafen er klar, og gæsterne er klar.

der imod syntes jeg her på falde rebet der hele tiden er tusind små ting.. så skal der lige købes juice og chips og købes ind til morgen maden om søndagen.

Og så er der den med at prøve at få manden til at forstå at han er nød til at bede nogen om at skrue op og ned for musikken under indslagene, det er der ingen der gør hvis de ikke er blevet bedt om det!

håret bliver ikke som jeg havde ideer om, men det gør ikke noget, det skal nok blive en god dag aligevel..

vi har lidt blomster dekorations krise, men skal op og tale med blomsterdamen på søndag om alternetiv hvis det vi gerne ikke ikke kan holde, lige nu har vi en hel spand med efeu stående i brudekabinen druknet i vand!!

mangler lige at printe menu folderene - gøres i næste uge og lave bordplans oversigts planchen færdig!

vej udsigten siger desuden 25 grader, skyfrit og høj sol indtil videre på den side hvor det er bedst! - bare det ikke bliver regn er jeg tilfreds!!

jeg kunne sikkert blive ved med at remse 1000 små ting op der lige skal gøres inden da!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig! der dukker hele tiden en masse små ting man skal ha gjort eller købt op... synes næsten ikke jeg laver andet end at handle ind.. suk min stakkels pengepung;)

Men nu har jeg fået ferie idag! :) så forhåbentlig kan jeg få fikset de små ting ret hurtigt... ku virkelig godt tænke mig et par dages ren afslapning uden brylluppet her i næste uge... bare så man kan være nogenlunde afslappet på dagen og virke total overskudsagtigt! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Enig! der dukker hele tiden en masse små ting man skal ha gjort eller købt op... synes næsten ikke jeg laver andet end at handle ind.. suk min stakkels pengepung;)

Men nu har jeg fået ferie idag! :respekt: så forhåbentlig kan jeg få fikset de små ting ret hurtigt... ku virkelig godt tænke mig et par dages ren afslapning uden brylluppet her i næste uge... bare så man kan være nogenlunde afslappet på dagen og virke total overskudsagtigt! :bearhug:

ba´re rolig det bliver vi :) og mega lækre allesammen...

og de lover fremragende vejr indtil videre :shooter::unsure::hug::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder rigtig godt, at du lover godt vejr!!!! Mit bryllup skal nemlig være udenfor - vi har en back-up plan i tilfælde af dårligt vejr, men nøj, hvor ville det bare være mest fantastisk, hvis det kunne lade sig gøre under åben himmel! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal godt nok holde festen inde (turde ikke satse på det danske sommervejr...), men vil da enormt gerne have taget billeder ude. Der ligger en flot lille sø lige rundt om hjørnet fra hvor vi skal være, så det er jo oplagt location til de fine billeder! Så superskønt med det gode vejr!!!

Prøv lige at tænk: Om EN UGE er vi gift og godt igang med festlighederne!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig også helt vildt.... Om 1 uge er man gift:)

Men jeg synes samtidig også, at der en rigtig mange ting, der skal styr på endnu. Alle de vigtige ting er på plads,men der er mange detaljer. Men jeg har heldigvis også ferie. Så vi skal nok nå det.

Det har bare at blive godt vejr. Men vi krydser jo alle sammen fingre, så mon ikke:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh nej, er der nogen, der har set vejrudsigten... 30 grader og regn? Kan det virkelig passe? Vi smeltet da.

ÅH SUK! Det kan jeg slet ikke overskue... og da slet ikke med stor brudekjole! Vi dør da!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at jeg smelter helt ned! Jeg er i forvejen en der sveder meget, men lugter dog heldigvis ikke. Brudekjolen i 5 lag + 30 grader + mig som sveder. OMG!! Jeg har en masse lommeletter med og nej, jeg har ingen foundation på på lørdag. Det hele vi lsimpelthen smelte ned i kavalergangen. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener også, at vi er ved at være klar. Manden aflevere bordplan og bordkort på feststedet i dag, og så sætter jeg min lid til, at de har styr på det dér.

Vi øvede os i brudevalsen i går - ikke nogen særlig succes, da ingen af os kan danse, men vi har lige et par dage mere at øve i.

Kjolen er hentet, jeg har fået syet perler på mit slør, skoene er klar og der er bestilt tid ved firsøren. Make up'en skal jeg selv stå for, men det bliver vist bare noget simpelt, da jeg ikke er så god til den slags.

Jo, jeg tror, vi har styr på det hele nu. Min største bekymring er, hvordan jeg dog skal komme fra vores hjem til kriken samt fra kirken til feststedet, da min kjole fylder temmelig meget, så jeg er bange for, at jeg ikke kan være i bilen...!

Jeg tænker også på, hvordan det mon bliver at skulle gå op ad kirkegulvet med min datter i hånden og min far ved siden. Hvordan mon T reagerer, når han ser mig? Vil jeg begynde at græde? Kommer vi til at fumle med ringene? Jo, der er skam mange tanker, men jeg satser nu på at kunne forholde mig rolig og tage tingene som de kommer. De er jo ikke verdens undergang, hvis noget kikser en smule :balloons: Så længe helheden er der.

I må alle have en vidunderlig dag på lørdag - og vi håber på en svag brise, så vi ikke koger over i de fine kjoler :)

KH Lotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os siger vejret 25 grader og nogen sol, så det er jo som man kan forvente af en (tør) dansk sommerdag.

Uh jeg er bare så spændt. Ikke mindst på brudevalsen! Ingen af os danser (eller ved om vi kan...) men valsen slipper vi jo nok ikke for ;-) Men når nu det er en rock guitarist jeg bliver gift med, så skal vi da også have en mere rocket brudevals. Så han sidder netop i dette sekund og lægger sidste hånd på sin egen indspilning af brudevalsen. Det bliver så godt! Den starter "rigtigt" og går så over i vores udgave med trommer, el-guitar med distortion osv. Superfedt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hos os siger vejret 25 grader og nogen sol, så det er jo som man kan forvente af en (tør) dansk sommerdag.

Uh jeg er bare så spændt. Ikke mindst på brudevalsen! Ingen af os danser (eller ved om vi kan...) men valsen slipper vi jo nok ikke for ;-) Men når nu det er en rock guitarist jeg bliver gift med, så skal vi da også have en mere rocket brudevals. Så han sidder netop i dette sekund og lægger sidste hånd på sin egen indspilning af brudevalsen. Det bliver så godt! Den starter "rigtigt" og går så over i vores udgave med trommer, el-guitar med distortion osv. Superfedt!!

ej, hvor lyder det bare som en super fed løsning! Og når det så er en lidt speciel og rocket sang, så er trinene da heller ikke så vigtige! :balloons:

Jeg selv skal giftes med en gammel sportsdanser, som har vundet priser og sådan blandt andet for wienervalsen, så jeg må nok indrømme at jeg har lidt præstationsangst... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NU ER DET LIGE OM LIDT!!

GOD DAG TIL OS ALLE SAMMEN!! DET BLIVER FANTASTISK, OM 2 DAGE SKAL VI GIFTES!!!!!

VI SMELTER IKKE VÆK, HVIS I KAN FINDE ET LILLE VIFTE ER DET NOK EN GOD IDE,, (KAN VIST KØBES I KINESER BUTIKKER) JEG SKAL BARE HAVE 1000 LAG TYL PÅ, HÅBER DET BLÆSER LIDT IGENNEM!! OG HUST DET TRICK MED DEO IMELLEM LÅRENE!!

GLÆDER MIG TIL AT LÆSE ALLE JERES BERETNINGER BAGEFTER..

STORE KNUS OG LYKKEØNSKNINGER FRA BEATE

:balloons::):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deo mellem lårene? Det Trick kender jeg vist ikke. Hvad hjælper det på?

Jeg er ved at blive rigtig nervøs... Puha! Kan slet ikke holde ud at tænke på lørdag, uden at 1000 sommerfugle basker rundt. Har heldigvis sovet godt i nat. Glæder mig til fredag, hvor mine søde brudepiger og min mor kommer og overnatter til lørdag. Pizza og rødvin skulle nok kunne holde de fleste nerver i ro inden den store dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Deo mellem lårene? Det Trick kender jeg vist ikke. Hvad hjælper det på?

Jeg er ved at blive rigtig nervøs... Puha! Kan slet ikke holde ud at tænke på lørdag, uden at 1000 sommerfugle basker rundt. Har heldigvis sovet godt i nat. Glæder mig til fredag, hvor mine søde brudepiger og min mor kommer og overnatter til lørdag. Pizza og rødvin skulle nok kunne holde de fleste nerver i ro inden den store dag.

Tricket er, at man sprayer/smører antiperspirant deo mellem inderlårene, så skulle de ikke klistre og blive varme og ømme... Der er en tråd herinde et sted, hvor en masse brude anbefaler det i stor stil, når det er varmt og siger, at det virker rigtig godt!

Jeg har selv købt antiperspirant til formålet... tænker at når det bliver så varmt, så kan det nok være rigtig godt med nogle forberedte lår!

Og ja, de der sommerfugle... uha de er helt vilde nu ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

havde svært ved at falde i søvn i nat. Alle tankerne om alt det der skal nåes, købes ind osv suser bare rundt. Var ude at købe ind til 100 hotdogs i bilka i dag ;-) Og antiperispirant deo er også blandt indkøbene :-D Så der er ved at være styr på alt.

Man kan købe små (og sjove) batteridrevne bæsere i Tiger! Har selvf fået en med hjem derudefra :-D

I dag skal jeg stryge og kante de sidste duge, stryge kjoler og skjorter. Og i morgen skal vi pynte forsamlingshuset! Glæder mig bare super meget!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu har det iøvrigt været min tur til bryllups-mareridt.... vi glemte at kysse i kirken og udveksle ringe og a jeg tænkte nærmere over det havde vi slet ikke været i kirken og dagenvar væk i min hukommelse, og han hed ikke thomas som der stod i ringen men robin... meget underlig drøm...

jeg tror der er styr på det hele, ellers må det bare blive som det er, det bliver fantastisk..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mystisk drøm..men det er vist helt normalt, at drømmene bliver lidt funky inden den store dag. Jeg håber jeg sover godt i nat. Har styr på i morgen. Skal have ordnet negle og til kirken med blomster. Der skal også øves med far, så han har styr på, hvor hurtigt han skal gå osv... Så skal jeg lige ud til restauranten med bordkort og bordplan. Så er der bare tilbage at hygge med pigerne i morgen aften...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer