rehhansen

en lille gave til en 19 åriget.....

4 indlæg i dette emne

Jeg håber i kan hjælpe.

Vores fantastiske dagplejers søn er på hospitalet og har i går gennemgået en meget stor operation og skal igennem en til inden for de næste måneder.

jeg ville derfor gerne gi ham en lille ting, men han er 19 så blomster gør altså ikke den store lykke. jeg tænkte derfor på et anders and blad eller noget men hvad læser de? M eller FHM eller hvad de læser de? forældrene er cool men hvad skal jeg købe eller har i et bedre forslag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal være læsestof, så vil et magasin (sport, biler, m, whatever) nok en fin idé. Hvad type er han? I byen og feste, cafe, nørdet, vild med computer, sporty eller?

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja type. er er ikke typisk noget. tror hvis hans sygdom tillod ville han være sporty. men har desvæære tilbragt det meste at det sidste år i sengen. han var igang med uddannelse til kok men måtte hoppe fra. Han har derfor været rigtig meget hjemme og lege med ungerne som er i dagpleje. Vi håber virkelig at operatioenen kan hjælpe så han kan komme tilbage til livet for han er virkelig en go dreng.

Men det er en rigtig go ide med bil magasiner det er lige ham. det vil jeg prøve. han må nemlig heller ikke få chokolade eller andet sødt så jeg kommer bladene i en kurv med noget frugt så jeg er sikker på han må spise det. og så et kort hvor der står at der hjemme hos hans mor og far står en asti til vi en dag skal skåle på han er ovenpå igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer