wuk63

"løst hår"

21 indlæg i dette emne

Jeg har et ønske om at mit hår ikke skal sættes for meget op, at det skal være mere løsthængende og naturligt - det er det manden, bedst kan li, og så syntes jeg jo at når nu jeg gør mig lækker for hans skyld på bryllups dagen, så skal det også være noget han godt kan li.

Jeg har efterhånden langt hår, men mit pandehår er kortere da jeg har haft kort pandehår. det går dog snart til ørerne. Jeg har "fald" i håret, men det glattes fint. Nogen der ligger inde med nogle billeder. jeg er helt blank!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men jeg har det faktisk lidt ligesom dig... Det er super svært!

Jeg havde flyveører (big time!) da jeg var lille og fik lagt dem ind, men de er bare mega store og stritter stadig lidt, så jeg vil egentlig godt holde dem skjult - eller i hvert fald halvt dækket...

Jeg har kort pandehår og overvejede bare at glatte det hele, men det gør jeg når jeg skal til "alm" fest.... Ved ikke om der godt må ske lidt mere, når det er et bryllup?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes mange frisurer med løst hår kan være rigtig søde - men man skal godt nok vide hvad man laver... Synes jeg har læst op til flere beretninger, hvor bruden føler at slangekrøllerne er blevet noget slatne tidligt på dagen. Så man skal nok tage sin frisør med på råd eller i hvert fald have en hårtype, der er god til sådan noget. Men man kan jo også bare droppe krøllerne og glatte lokkerne.

Billede som jeg synes er flot (er ikke så meget til slangekrøller personligt)

balbier81.jpg_e_8dd88fb9707883318a25c8f7c2b528aa.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloons:

Ihh hvor er de bare flotte - lige det jeg manglede. Jeg kan overhovedet ikke sætte sådan noget selv, så tiden ved frisøren er bestilt :) Jeg har plukket dem jeg bedst kan li ud, og så får frisøren dem i hånden så hun har lidt at gå efter. Tror også det er rart for frisøren at vide hvad jeg godt kan li. TUSIND TAK PIGER :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer