Sign in to follow this  
Followers 0
Frøken-Endnu

Feststed på Sjælland - men hvor?

11 posts in this topic

Til at starte med ledte jeg efter "bare" et selskabslokale.... Det kan jeg ikke finde.

Nu er jeg begyndt at kigge efter f.eks. en kro, hvor det kun er maden man skal købe. -Jeg føler jeg løber panden lidt imod en mur.....

Kravene er :

Sjælland, ikke nødvendigvis uden mad, men i hvert fald uden drikkevarer og hele pakken, så vi selv har mulighed for at komme med drikkevarer, bryllupskage, kaffe m.m.

Det skal også kunne lade sig gøre selv at pynte lokalet og deltage i bordpynten / farverne.

Er det bare fuldstændigt umuligt??? Det skal heller ikke være et lille skummelt lokale i en baggård.

Suk, har vi for mange krav? Er det helt umuligt, eller er der nogen der har nogen gode forslag? Evt. hvis nogen kender en kro man kan leje sig ind på og overnatte uden at købe hele aftenarrangementet.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ellers er der her i Vordingborg Rosenfeldt Gods. Det rustikke festlokale er over 180 m2 med plads til ca. 110 personer.

Bygningen udlejes med service til 65 personer, borde til 80.

Udlejningspris 6.250 (2011 = 6.500)

(fra fredag middag til mandag middag)

du kan se det her http://www.rosenfeldt.dk/index.php?name=Selskabslokaler

0

Jeg har kigget på Sonnerupgård mange gange... Hvad er prisen? Hvis du vil ud med hvad I har givet?

Vi har lejet hovedbygningen fra fredag - søndag for ca 18.000 kr mener jeg. Stalden der kan rumme lidt flere personer er et par tusind dyre så vidt jeg husker. Det er lidt dyrt, men det var bare lige det vi gerne ville have da beliggendheden passede perfekt + der er mulighed for overnatning.

Edited by metteholm
0

Annonce ♥

Vi skal holde det hos Golf i lunden. Man kan leje det hele selv, det er dog dyrere end at lade dem stå for det. Man kan også bare få mad og selv tage vin med, men så er der proppenge. Oppyntning tager man selv del i.

http://golfilunden.dk/default.asp?section=...age=4&css=4

Det ligger på Charlottenlund travbane 15min uden for København. Super flot sted og meget fleksible...

0

Vi var til fest igår på Skuldelev selskabslokaler, Egevej 1b i Skuldelev. Det var ok.. De er vist ganske fleksible og prisen var vist også.. Der er en kro i nærheden og vist også et bed og breakfast, i tilfælde af gæsterne skal overnatte i nærheden. Prøv evt det.. :bearhug:

0

I får nok svært ved at finde et sted hvor I kan få maden via dem og selv kan tage drikkevarer med. Som udgangspunkt vil det være enten eller og her er det så nok eller, hvor man så får maden via et cateringbureau o.l. Der er mange muligheder.

Kræsen syntes jeg ikke du er når du skriver Sjælland. Jeg kunne godt nævne en masse steder, udover dem der her er nævnt, men I skal nok prøve at finde ud af hvilken del på Sjælland I gerne vil holde festen for ellers vil I have så mange muligheder at det nemt bliver overskueligt. Der ligger faktisk links til rigtig mange feststeder på vores hjemmeside under referencer.. Der kan I formentlig hente en del inspiration.

0