Line Hojlund

Line & Bo - 8. Oktober 2011

252 posts in this topic

Annonce ♥

Rigtige fine std kort! :) Simple og uden alt for meget - lige som jeg synes det skal være. Det skal jo ikke gå hen at blive en hel invitation. :cheerleader3:

Tak :cheerleader3: Ja, det er jo lige præcis det, for invitationen skal nok blive flot og prangende :)

Det ser godt ud.. :)

Tak :rolleyes:

Husk at tjekke postkassen på fredag :)

Skal se om jeg kan nå det.. Men glæder mig i hvert fald til at se den IRL.. :)

Det var godt :rolleyes: Ellers får du den jo bare lørdag i stedet :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak allesammen :)

Synes det er helt uvirkeligt at vi er kommet "så tæt på", da vi blev forlovet var der jo 4 år til og synes bare de sidste 3 er fløjet af sted, så det gør det næste forhåbentlig også :)

Edited by Line Back
0

Synes det er helt uvirkeligt at vi er kommet "så tæt på", da vi blev forlovet var der jo 4 år til og synes bare de sidste 3 er fløjet af sted, så det gør det næste forhåbentlig også :)

Det skal nok gå rigtig hurtigt, tænk på alt det i skal nå... :)

Vi har forresten også fået vores STD kort og jeg kan sige at den ser endnu bedre ud i virkeligheden..

0

Det skal nok gå rigtig hurtigt, tænk på alt det i skal nå... :)

Vi har forresten også fået vores STD kort og jeg kan sige at den ser endnu bedre ud i virkeligheden..

Ja, der mangler rigtig mange ting endnu, men vi er godt i gang med invitationerne, faktisk er vi næsten færdig med dem, selvom der er lang tid til de skal sendes ud :)

Så vi er vist i god tid med nogle ting, men det er kun godt at vi ikke går og stresser over det :)

Edited by Line Back
0

Annonce ♥

Ja, jeg tror også det er en god idé at være i god tid... Man ved aldrig hvad der kan dukke op...

Jeg glæder mig til at se invitationerne også.. :) Og igen i skal bare sige til hvis i skal have hjælp med noget som helst..

0

Nej det er jo nemlig det man ikke ved :)

De er altså også blevet rigtig flotte, altså invitationerne :cheerleader3: Glæder mig til at skulle sende dem ud, vi mangler bare lidt at finde ud af hvad der skal stå inden i, altså måde det skal stå på for vi har alle informationerne :)

0

Nu er det vist ved at være noget tid siden jeg har været herinde og opdatere sidst, men der sker heller ikke så meget på bryllupsfronten lige nu, så der er ikke så meget at opdatere med, skal dog lige huske at sige at der i dag kun er

9 måneder

til vores store dag :thumbsupsmileyanim:

0

Lidt nyt er der da forresten sket. Vi har fået booket musik :thumbsupsmileyanim::)

Vi sad en eftermiddag i december og snakkede lidt bryllup med min far, da vi kom ind på emnet musik, og vi nævnte at vi ikke mener vi har penge i vores budget til live musik selvom vi rigtig gerne vil have det og det ender så med at min far siger at det vil han så give os som bryllupsgave :balloon:

Nogle dage senere sidder vi begge foran vores computere da min kommer stormende ind med beskeden at nu har han altså booket et band til brylluppet :balloons:

Så YAY vi får alligevel live musik selvom vi slet ikke havde regnet med det, kan næsten ikke få armene ned! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: '

Det er et band der hedder Ivanhoe Band som kommer herfra Holstebro. Min far kender åbentbart forsangeren og har derfor kunnet lave en aftale med ham, så de kommer og spiller i 7 timer på dagen, altså også under middagen :cheerleader3:

Den eneste finte er at jeg ikke aner hvordan de lyder, men både min far og min mor og hendes nye mand forsikre mig om at de spiller rigtig godt, så det satser vi på :cheerleader3: Jeg er som sagt bare glad fordi vi får live musik :balloons:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Weee endnu et oktober bryllup :kiss:

Jah! Oktober måned er nemlig en super måned at blive gift i :hug:

:) tror jeg skal benytte din huskeliste når jeg laver min egen planlægningstråd :)

Det skal du være helt velkommen til, jeg har vist også selv tyvstjålet den et sted ;)

Ej, hvor fed at han ville give jer det... :) Vi glæder os stadig rigtig meget..

Det var nemlig rigtig dejligt ja :wink: Det kan du sørme tro vi også gør :) Og nu kan jeg endelig sige at vi skal giftes i år! Så fedt at nå så langt :griner:-:hug:

0

Hmm ... I sidste uge kom jeg vist til at gå lidt shopamok med mit dankort :)

Det resulterede i at jeg også kom til at kigge lidt på EBAY efter ting til brylluppet og fik da også købt lidt... Ups ... :bearhug:

Den første af pakkerne er så kommet i dag og jeg vil da lige dele min glæde med alle jer dejlig kvinder :bearhug:

Jeg har nemlig fået mit "something blue" hjem. Jeg har valgt at gå den traditionelle vej og købe hvidt/blåt strømpebånd med et lille hjerte foran. Synes selv den er ret sød :loveboard: og det bedste af det hele er at den har kostet mig 13 kr. inkl. forsendelse :thumbsupsmileyanim:

post-35532-1297375555.jpg

0