Line Hojlund

Line & Bo - 8. Oktober 2011

252 posts in this topic

Annonce ♥

Tak alle sammen :cheerleader3: Ja det er nogle rigtig fine ting, kan slet ikke vente med at få dem hjem og se dem i real life :)

Kom lige til at kigge lidt mere på EBAY i går, og kom da vist liiiige til at byde på lidt flere ting, så nu er bliver det spændende at se om jeg vinder dem :biggrin:

0

Annonce ♥

Sørme om jeg ikke kom til at bruge lidt flere penge på EBAY. Ups ups! :cheerleader3: Den side er jo farligt at komme til at kigge på ... Alle de ting man kan finde som man bare MÅ være ejer af ... Altså ... :)

Nå, men denne gang blev det så til et armbånd der (hvis jeg selv skal sige det) passe med de øreringe jeg har købt, og fandt også 2 forskellige halskæder, men er lidt i tvivl om hvilken en jeg skal have på den dag.

post-35532-1297986722.jpg

post-35532-1297986730.jpg

0

SÅ faldt jeg også over det her slør som jeg synes er super flot og langt, og jeg skal helt sikkert have et langt slør på :)

Ved ikke helt om det er det jeg vil have på for den skal jo passe med kjolen, men hvis ikke så har det kostet mig en samlet pris på ca 40 kr, så det går nok :cheerleader3:

post-35532-1297986842.jpg

0

Ja, der er lige lidt billede spam lige nu, men jeg købte altså også nogle manchetknapper til HtB, som vil passe godt sammen med den smoking vi har kigget på til ham, som ikke er en helt almindelig klassisk smoking, men den har lidt ala et pingvin look og en masse krummelurer :cheerleader3:

post-35532-1297987046.jpg

0

Annonce ♥

Hej,

jeg har selv købt et slør magen til og det er altså fint og romantisk! :cheerleader3:

Håber ikke du bliver skuffet. Og som du skriver, hvis det ikke går til kjolen, så er det jo ikke en "Herregård", du har betalt for det. :)

Og sikken smukke smykker, godt forstå, du faldt for dem!!!!

Pøj pøj med det hele!

0

Hvor er det bare nogen lækre ting.. Og ja, det er da en forfærdelig side at komme ind på..

Jeg er heldigvis i den luksus situation at der er så meget jeg gerne vil have at jeg ikke aner hvad jeg skal købe.. Så jeg har ikke brugt en eneste øre der inde endnu..

0

Hej,

jeg har selv købt et slør magen til og det er altså fint og romantisk! :)

Håber ikke du bliver skuffet. Og som du skriver, hvis det ikke går til kjolen, så er det jo ikke en "Herregård", du har betalt for det. :)

Og sikken smukke smykker, godt forstå, du faldt for dem!!!!

Pøj pøj med det hele!

Ja jeg glæder mig også rigtig meget til at få sløret hjem og se det IRL, det giver nok en bedre idé om det er sløret.

.

Jeg forstå du er i tvivl om, hvilken halskæde, du vil bære på bryllupsdagen.

Jeg foretrækker nr. 2 frem for nr. 1. Nr. 1. virker lidt mere kompliceret end nr. 2, som både er simpel og smuk på samme tid. :-)

Ja, kan godt se hvad du mener, men må nok indrømme at jeg nok hælder mere til nr. 1, da jeg godt kan lide idéen i at den er udformet som et hjerte nu hvor det er til min bryllupsdag :loveboard:

Hvor er det bare nogen lækre ting.. Og ja, det er da en forfærdelig side at komme ind på..

Jeg er heldigvis i den luksus situation at der er så meget jeg gerne vil have at jeg ikke aner hvad jeg skal købe.. Så jeg har ikke brugt en eneste øre der inde endnu..

Ja, de er ret fine hvis jeg selv skal sige det :)

Det er selvfølgelig en fordel for pengepungen, at du ikke ved hvad du skal købe ;) Men bare rolig det skal nok komme, og så kan man slet ikke få hold på det igen :)

0

Annonce ♥

Sikken nogen flotte ting du har købt. Er mest til halskæde nr 2.

Har endnu ikke bevæget mig ind på den side, for så er jegbange for jeg kommer til at købe alt alt for meget.

Når vi forhåbenlig snart har valgt vores ringe (synes godt nok det er svært at finde den rigtige) kan det være jeg også bliver fanget i indkøbsfælden, men skal lige se ringene først før end jeg kan vælge andre smykker :)

0

Sikken nogen flotte ting du har købt. Er mest til halskæde nr 2.

Har endnu ikke bevæget mig ind på den side, for så er jegbange for jeg kommer til at købe alt alt for meget.

Når vi forhåbenlig snart har valgt vores ringe (synes godt nok det er svært at finde den rigtige) kan det være jeg også bliver fanget i indkøbsfælden, men skal lige se ringene først før end jeg kan vælge andre smykker :tunge:

Ja, det virker til at folk er mest til halskæde nr. 2, det er også min mors favorit, men nu må vi se når jeg engang får købt kjole, så er det nemmere at se i en sammenhæng med de andre smykker :wink:

Ja ringene har vi jo allerede da det er vores forlovelsesringe også, og de er godt nok i guld fordi jeg altid har haft en forestilling om at vielsesringe skal være guld (det er jo selvfølgelig bare mig), og så fordi de er lavet af "genbrugs" guld fra vores forældre og andre nære slægtninge, men sølv klær mig meget bedre og derfor har jeg valgt at de resterende smykker skal være i sølv.

Håber i snart finder ringene, så du kan komme godt i gang med at shoppe :)

Super fine ting du har købt. Elsker også bare ebay. Det er en fantastisk side. :o:):wink:

Tak :)

Ja det er en helt igennem fantastisk side og samme tid helt forfærdelig for tænk bare hvor kan man komme til at bruge mange penge derinde, for det kan da godt være at tingene koster mindre, men så køber man jo bare mere :blush:

0

Annonce ♥

Flot lavet :)

Tak :cheerleader3:

Menú'er ser rigtig godt ud, det er et rigtig flot design. Maden ser også godt ud.. :cheerleader3:

Tak :biggrin: Tror nok vi prøver at køre det design igennem med så mange ting som muligt, menu, invitationer, kirkehæfter osv ... Hvis det passer ind størrelsesmæssigt :)

0

Menú'er ser rigtig godt ud, det er et rigtig flot design. Maden ser også godt ud.. :cheerleader3:

Tak :biggrin: Tror nok vi prøver at køre det design igennem med så mange ting som muligt, menu, invitationer, kirkehæfter osv ... Hvis det passer ind størrelsesmæssigt :)

Det tror jeg er en rigtig god idé.. Det rigtig pænt. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det tror jeg er en rigtig god idé.. Det rigtig pænt. :thumbsupsmileyanim:

Det er det nemlig :biggrin:

Hvor ser det godt ud med menuen!! Rigtig eksklusivt! Super flot lavet :)

Tak, er også ret glad for resultatet :thumbsupsmileyanim:

Super flot menu kort :thumbsupsmileyanim: Hvilket program har du lavet den i? Er helt vild med det :biggrin:

Har lavet det i Photoshop, men har lånt lidt elementer fra google :rolleyes:

0

I fredags var vi en tur i Inspiration og lave ønskeseddel :cheerleader3: :cheerleader3:

Den blev godt nok en lille smule lang :rolleyes: Men det er jo også rart nok at der er lidt forskelligt at vælge imellem, så der er i alle prisklasser :)

Super dejligt at være kommet tæt nok på til at kunne gøre det, og så regner vi med at få lavet invitationerne færdige snart og få dem sendt ud :thumbsupsmileyanim:

0