Line Hojlund

Line & Bo - 8. Oktober 2011

252 posts in this topic

Nej hvor er det nogle smukke kjoler. Især den første er jeg helt vild med!

84 dage tilbage Line! Er det bare mig eller begynder det at gå liiiidt hurtigt?

Ja, jeg synes de er rigtig flotte og det synes tøserne heldigvis også :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er helt vildt så hurtigt tiden den går ... Vildt at der kun er lige over 2½ måned til :loveshower:

Men vi er heldigvis ved at være nogenlunde klar med det meste, skal bare lige have tøjet hjem og købt sko, lavet menukort og kirkehæfter :)

Hvad med dig? Er du ved at være klar? :rolleyes:

Så står der 77 dage! Det er vildt nok som det nærmer sig.

Jeg synes også, vi har rimeligt styr på det her. M mangler lige at finde sko, skorte og tilbehør (jeg håber han tager seler påthumbsupsmileyanim.gif) Jeg har lige fået styr på undertøj og sko, og kjolen hænger i brudekjolebutikken og skal rettes til på et eller andet tidspunkt. Jeg venter spændt på menuen og bordopstillingen, så jeg kan lave bordkort, favouræsker og VM i bryllupsindslag. Men det er rart, at der ikke er nogle af de rigtigt vigtige ting som mangler.

Men hold nu op hvor jeg glæder mig. Jo tættere på vi kommer, jo mere tror jeg bare, det bliver en helt utroligt dejlig dag. Det er helt overvældende at se, hvordan vores familie og venner bare glæder sig.

Har du tænkt på PA? Det er sgu lidt spændende; jeg har ingen anelse om hvornår og hvordan, men i sagens natur kommer vi jo også tættere og tættere på den del. cheerleader3.gif

0

Annonce ♥

Nej hvor er det nogle smukke kjoler. Især den første er jeg helt vild med!

84 dage tilbage Line! Er det bare mig eller begynder det at gå liiiidt hurtigt?

Ja, jeg synes de er rigtig flotte og det synes tøserne heldigvis også :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er helt vildt så hurtigt tiden den går ... Vildt at der kun er lige over 2½ måned til :loveshower:

Men vi er heldigvis ved at være nogenlunde klar med det meste, skal bare lige have tøjet hjem og købt sko, lavet menukort og kirkehæfter :)

Hvad med dig? Er du ved at være klar? :rolleyes:

Så står der 77 dage! Det er vildt nok som det nærmer sig.

Jeg synes også, vi har rimeligt styr på det her. M mangler lige at finde sko, skorte og tilbehør (jeg håber han tager seler påthumbsupsmileyanim.gif) Jeg har lige fået styr på undertøj og sko, og kjolen hænger i brudekjolebutikken og skal rettes til på et eller andet tidspunkt. Jeg venter spændt på menuen og bordopstillingen, så jeg kan lave bordkort, favouræsker og VM i bryllupsindslag. Men det er rart, at der ikke er nogle af de rigtigt vigtige ting som mangler.

Men hold nu op hvor jeg glæder mig. Jo tættere på vi kommer, jo mere tror jeg bare, det bliver en helt utroligt dejlig dag. Det er helt overvældende at se, hvordan vores familie og venner bare glæder sig.

Har du tænkt på PA? Det er sgu lidt spændende; jeg har ingen anelse om hvornår og hvordan, men i sagens natur kommer vi jo også tættere og tættere på den del. cheerleader3.gif

Ja det er helt sikkert rart at været nået dertil hvor det er småting der mangler, selvom det godt kan være mange småting :rolleyes:

Iih jeg glæder mig også bare rigtig meget til dagen, tror den bliver helt igennem fantastisk :cheerleader3: Og så har jeg de skønneste veninder der glæder sig mindst ligså meget til det som jeg selv gør, og det er da bare så dejligt at vide at jeg betyder så meget for dem at de også glæder sig så meget :loveshower:

Uha ja PA er jeg også meget spændt på. Ved at de er godt i gang med planlægning, men aner intet om hvornår eller hvad der skal ske :bunny_4:

0

Gæstebog

Så har vi fået gæstebogen hjem :cheerleader3:

Efter mange overvejelser i forhold til hvordan gæstebogen skulle se ud så den passer til temaet, blev vi enige om at bestille en fotobog hjem fra Bilka, så vi selv kunne designe den og bestemme hvordan den skulle se ud og hvad der skulle være indeni. Onsdag fik jeg mail om at den var færdig og ville blive sendt til den Bilka vi havde bestilt den til, og idag var vi så nede og hente den :thumbsupsmileyanim:

Så her kommer lidt billeder:

Forside og bagside:

post-35532-0-12580200-1311429027.jpg post-35532-0-14250900-1311429032.jpg

På den første side er der trykt et lille digt:

post-35532-0-98114400-1311429036.jpg

En dag med liv og kærlighed

Gid denne dag må blive ved.

Vor bryllupsdag vi mindes vil,

Og be´r vore gæster hjælpe til.

De blanke sider fyldes må,

Med hilsner fra alle, store som små.

Derfor fat din pen og skriv!

Skriv med glæde – skriv med liv.

Så vi kan mindes vor bryllupsfest,

Og alle, der var med som gæst.

Og hvis et minde går tabt i tågen

Kigger vi bare – i gæstebogen.

På de 2 næste sider har vi lavet så vi kan skrive i hvilke gaver vi har fået af hvem:

post-35532-0-76533400-1311429059.jpg

Og så er der ellers 47 sider som gæsterne kan skrive på, hvor der står skrevet:

- Gæstens navn

- Bedste/Sjoveste minde om brudeparret

- Bedste råd til et godt ægteskab

- Ønsker for fremtiden

- Personlig hilsen

post-35532-0-82857800-1311429063.jpg

1

Mere inspiration til brudebuketten

Har været ved at kigge lidt på brudebuketter igen, og har fundet nogle nye favoritter. :rolleyes:

Nu er det jo HtB der skal stå for buketten, men han har som før nævnt ønsket lidt hjælp, så jeg har lavet en (ny) collage med mine favoritter af dem jeg har kigget på :cheerleader3:

Jeg eeeelsker roser, specielt mørkerøde, men er også blevet lidt hooked på callaer som også er SUPER smukke! Så buketterne er lidt forskellige, men så har han jo også mere mulighed for at vælge den han kan li :)

post-35532-0-62438700-1311815766.jpg

0

Annonce ♥

Smukke ting du har lavet :)

Og en flot gæstebog.

Husk nu at lægge den frem, haha, vi glemte nemlig helt at bruge vores. Der skete så meget hele dagen at gæstebogen helt blev glemt :biggrin:

Tak :)

Regner da helt sikkert med at huske den! Men ja der sker jo så mange ting lige den dag at nogen ting godt kan blive glemt :rolleyes:

0

Annonce ♥

WUHUUU - og tillykke med milepælen til dig (jerloveshower.gif). Håber det går godt med planlægningen:)

Tak :biggrin:

Det går stille og roligt fremad :)

Er ved at være løbet tør for ting jeg kan lave lige nu, så venter bare lidt på at tiden går :rolleyes:

Ellers så glæææææder jeg mig bare til at få min brudekjole hjem :loveshower:

0

WUHUUU - og tillykke med milepælen til dig (jerloveshower.gif). Håber det går godt med planlægningen:)

Er ved at være løbet tør for ting jeg kan lave lige nu, så venter bare lidt på at tiden går :rolleyes:

Kender det godt; jeg har været DIY-tørlagt i laaaang tid nu og glæder mig til at komme i gang igen, når de sidste ting er på plads.

Åh, brudekjolen. Hvornår får du den? Min hænger i butikken og jeg skal have rettet den til om en måneds tid. Jeg tror nok, at jeg stadig elsker den, men alligevel trænger jeg virkelig til at få den på igen for lige at mærke suset i maven.

0

Kender det godt; jeg har været DIY-tørlagt i laaaang tid nu og glæder mig til at komme i gang igen, når de sidste ting er på plads.

Åh, brudekjolen. Hvornår får du den? Min hænger i butikken og jeg skal have rettet den til om en måneds tid. Jeg tror nok, at jeg stadig elsker den, men alligevel trænger jeg virkelig til at få den på igen for lige at mærke suset i maven.

Altså den er jo bestilt hjem fra Kina, så har slet ikke prøvet den endnu ... Men regner med at den kommer hjem her i august, så jeg kan få den prøvet og sendt den til skrædder hvis det skulle være nødvendigt, så er MEGET spændt på hvordan den ser ud på mig :rolleyes: Jeg har prøvet noget der minder om den, men ikke en der ligner helt :unsure:

Kan godt forstå du trænger til at prøve den igen :) Har du ikke nogle billeder fra da du prøvede den du kan lure lidt på indtil du skal prøve den igen? :)

0

Annonce ♥

Brudekjolen

Så har jeg langt om længe fået min brudekjole hjem fra Kina :cheerleader3:

Har næsten lige prøvet den på, og den er bare SÅ SKØN! :cheerleader3: Knuselsker den allerede :loveshower: :loveshower:

Og I skal da ikke snydes for billeder, men ha lige i mende at den lige skal strammes op ved stropperne så den ikke stikker sådan ud ved brysterne, og så er den prøvet på med bare tæer da jeg ikke har købt sko endnu :rolleyes:

Forfra:

post-35532-0-48523400-1313161725.jpg

Bagfra

post-35532-0-68899900-1313161733.jpg

Fra siden:

post-35532-0-69386100-1313161740.jpg

Og her er en lidt tættere på af det broderi der er bagpå:

post-35532-0-73778000-1313161747.jpg

0

Annonce ♥

Dejligt at få kjolen hjem og den passer :loveshower: det er jo kun små ting der skal laves - hvis længden kommer til at passe når du får sko på!

Jaaah det er bare skønt at have den hjemme og vide at den er fantastisk :loveshower:

Og ja det er heldigvis småting der skal fikses og min mor har arbejdet som syerske og er rigtig dygtig til at sy, så det er ting hun selv kan lave, så super dejligt at man kan spare lidt der :thumbsupsmileyanim:

Sådan! hvor er det skønt. Hurra for brudekjoler og 57 dage.

Ja HURRA :cheerleader3: Og 56 dage :bunny_4:

Dejligt at du elsker din kjole :) Den er også rigtig flot og kommer til at gøre sig godt på et laaaaangt kirkegulv ;)

Ja, det er et rigtig langt slæb, rigtig prinsesse-agtigt :loveshower: Og heldigvis er det et MEGET langt kirkegulv vi skal gå ned af :thumbsupsmileyanim:

Husk at noget af længden også ryger hvis du skal have skørt under

Ved ikke helt om jeg skal have skørt under, men overvejer at der måske skal et lille et til for at give en smule mere fylde, men har haft lidt svært ved at finde et i min størrelse til en fornuftig pris.

0

Dejligt at få kjolen hjem :)

Kan rigtig godt lide den måde, den er draperet hen over brysterne :thumbsupsmileyanim:

Rigtig skønt at få den hjem ja, så er er nerverne heldigvis ikke så slemme længere, for har godt nok været noget nervøs for hvordan den var og om jeg skulle til at finde en ny hvis den nu ikke var som den skulle være :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er rigtig flot med de draperinger, og er helt vildt med det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Brudens tilbehør

Tænkte lige at jeg ville lave en samlet tråd over mit tilbehør, så det er lidt nemmere at holde styr på :cheerleader3:

Smykker:

post-35532-0-72789800-1313524225.jpg post-35532-0-83055200-1313524233.jpg

Billedet med øreringene snyder altså lidt, de er mørkere end det ser ud til, er bare blitzen der driller :rolleyes:

Slør:

post-35532-0-54707900-1313524382.jpg post-35532-0-16736100-1313524394.jpg post-35532-0-91679500-1313524398.jpg

Taske og Strømpebånd:

post-35532-0-26896200-1313524459.jpg post-35532-0-51814900-1313524446.jpg

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Edited by Line Back
0

Hvor skønt at kjolen passer og ja sikke et slæb :loveboard:

Som miss.lena påpeger, så være lige obs på det med skørt, min var liiige ved at blive for kort selvom den ikke blev lagt op

:bestwishes:

Ja, det er bare et fantastisk slæb :loveshower:

Ja skal selvfølgelig lige have prøvet den med skørt og sko før den bliver lagt op. Vil jo ikke risikere den bliver for kort :rolleyes:

0