AmalieAmalie

Kan man blive for brun???

15 indlæg i dette emne

Tænker lidt på, om man kan blive for brun på sin bryllupsdag???

Jeg bliver nemt brun, men jeg er lyshåret fra naturens side, så jeg kommer hurtigt til at se meget brun ud....

Men kan man se for brun ud (vil lige sige at jeg ALDRIG tager sol i solarie) men nu her når det er sommer, er det jo svært at undgå at blive rigtig brun.....

Her er min mave efter 1 uges sol.... så bliver altså ret brun :balloons:

post-39686-1278362252.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SLAP DA AF hvor har du bare en lækker farve!!! Her går jeg med tanker som; Nu skal jeg huske at tage masser af solarie inden og plus at jeg skal have en tan... Hvor skal jeg have det gjort? hvor lang tid før skal jeg have det gjort? En dag? To dage? Tre dage? Hvornår skal jeg nå ind og få lavet en test? osv osv.... Hvis der er en der er heldig så er det da vist dig :):):):balloons:

Smuuuukt...

Ved jo så ikke hvor brun du lige er i hovedet og HVOR hvidt/lyst dit hår er? Så ud fra din mave at bedømme, så skal du da være lækker brun! :) Men ud fra dit ansigt og hårfarve er det lidt svært at svare på???!!

Ellers kommer det jo an på hvad du selv synes...

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes godt man kan blive for brun - specielt hvis det ikke er naturligt for en. Jeg er meget bleg og solbader næsten aldrig, så kom jeg i kirken helt nougat brun, ville jeg ligne en, der aldrig helt havde sluppet 80'erne. Men er du normalt brun om sommeren, synes jeg ikke det er så mærkeligt.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok give den ekstra gas med solcremen og at holde sig i skyggen, for jeg synes det er pænest hvis man ikke er ALT for brun. Men omvendt tænker jeg også at hvis du naturligt bliver let brun, så klæder det dig nok også og folk er vant til at se dig sådan. Det er nok mest det der med om det ser "underligt ud" og det gør det vel ikke, hvis folk er vant til at du er meget brun. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lige et morgenbillede af mig - med den tan jeg har fået her de sidste 3 dage i hedebølgen :balloons:

Regner jo med at jeg når at få endnu mere sol, hvis det bliver godt vejr i DK :) Vil jo ikke holde mig indendøre, bare fordi jeg bliver brun?

OG jeg bruger ALTID solcreme!!!!! :)

Ps. webcameraet snyder lidt, for jeg er mørkere end billedet....

post-39686-1278406088.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er klart misundelig på din farve.. Føj for den... :balloons:

Men når det så er sagt, så synes jeg godt man kan blive for brun, du skal jo tænke på at det er op imod en hvid kjole... Og omvendt, så ved folk der kender sig, at du fra naturens side er mørk på denne årstid...

Nu er det jo en super flot og jævn farve du viser på din mave, er farven ligeså fin og javn på resten af dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart synes jeg ikke at dit ansigt ser for mørkt ud...? Måske er det lettere at bedømme med kjolen på? Måske kunne du spørge ekspedienten i brudekjolebutikken? De må vel have lidt erfaring med farver og sådan :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så længe du er så naturlig brun kan du da heller ikke ligne en solarie barbie... Efter min mening er du ikke for brun, men du behøver da heller ikke mere end det du har fået :) Men når det er til hvid skal det heller ikke overdrives! Jeg bliver bare nødt til at tage noget fordi at jeg ikke vil være bleg til mit bryllup, og der skal en del til at gøre mig brun. Også derfor jeg har de tanker jeg har. Men sådan er det vel ofte, lidt ligesom med krøller :balloons:

Redigeret af Fru. K
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke du skal spekulere så meget i det. Du har en rigtig pæn brun farve og så længe det er naturligt for dig at blive meget brun om sommeren, skal du da bestemt ikke blive indendøre eller lign for ikke at få mere farve. Jeg synes du skal nyde den dejlige danske sommer og så bliver du så brun som du nu bliver.

Og jeg er sikker på du nok skal blive smuk i din kjole under alle omstændigheder :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg syntes du ser fantastisk ud med den lækre brune farve,

Mit spørgsmål er bare, hvordan ser din kommende mand ud. Hvis gan slet ik har fået noget sol på dagen, kan kontrasten mellem jer måske virke overvældende. Så hvis han er bleg så send ham ud i solen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke du skal tænke over det. Det er din farve om sommeren og folk er vant til at se dig sådan. De ved jo godt du ikke har ligget og grillet i et solarie for at opnå det.

Jeg bliver selv monsterbrun selv om jeg er blond. Jeg har udearbejde og 8 timer i solen hver dag (hvis den er der) giver altså en slags kulør, og selv om det ikke kun er positivt, ja så er det sådan jeg ser ud. Ellers ville folk vel også tro jeg var syg.

Og selv om min tilkommende er bleg som en maddike, men han er altså rødhåret, så det er der heller ikke noget at gøre ved, så holder jeg mig ikke ekstra inde i år.

No worry :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer